تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

ارزانی میوه در راه است؟

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه پیش‌بینی می‌شود که این هفته نرخ میوه ۱۰ درصد کاهش یابد‌‌.

قیمت میوه و صیفی جات

رویداد۲۴ مصطفی دارایی نژاد رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با توجه به عرضه انبوه گوجه سبز از پل ذهاب، شهریار، شیراز و ساوه نرخ هر کیلو محصول ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش داشته است.

او نرخ هر کیلو گوجه سبز را ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان، زردآلو کاشان و شهریار را ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان، زردآلو فلکه‌ای شیراز را ۶۰ هزار تومان، توت فرنگی را ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان، هلو پیش رس را ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، خیار بوته‌ای را ۴ تا ۹ هزار تومان و خیار گلخانه را ۱۱ هزار تومان اعلام کرد.

    آقای دارایی نژاد گفت: هم اکنون هر کیلو ملون با نرخ ۶ تا ۹ هزارتومان، جانا ۸ تا ۱۰ هزار تومان، طالبی ۸ تا ۱۲ هزار تومان، خربزه ۱۰ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۶ هزار تومان در میدان مرکزی و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی عرضه می‌شود.

    رئیس اتحادیه بارفروشان می‌گوید، نرخ کنونی هر کیلو موز ۳۰ تا ۳۱ هزار تومان و هر کارتن آناناس ۹۰۰ هزار تومان است که پیش‌بینی می‌شود این هفته نرخ آناناس کاهش یابد و همچنین از ۱۰ خرداد انبه پاکستان در بازار عرضه شود.

    بنابر اعلام اتحادیه بارفروشان با عرضه انبوه میوه‌های نوبرانه پیش‌بینی می‌شود که نرخ در مقایسه با هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش یابد.

    بسیاری از مسئولان و دست اندرکاران میدان مرکزی اذعان می‌کنند که با توجه به فراوانی بار مشکلی در عرضه نداریم و برآوردها حاکی از آن است که با انبوه توزیع میوه‌های نوبرانه، نرخ کاهش یابد.

    محصول قیمت هر کیلوگرم
    گوجه سبز ۱۰ تا ۳۵ هزار تومان
    توت فرنگی ۳۰ تا ۵۵ هزار تومان
    زردآلو کاشان ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان
    زردآلو فلکه ای شیراز ۶۰ هزار تومان
    هلو پیش رس

    ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان

     

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان