تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۱

مجری فوتبال برتر هم مسافر کانادا بود!

نام مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر در فهرست فدراسیون فوتبال برای سفر به ترکیه و مراجعه به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای کانادا دیده می‌شود.

میثاقی

رویداد۲۴ ایران نوشت: فهرستی از مسافران ترکیه از داخل فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد مجری و تهیه کننده برنامه فوتبال برتر هم قرار بود برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور در ترکیه بروند.

شب گذشته پس از لغو بازی ایران و کانادا، خبر دادیم چهار بازیکن تیم ملی به اتفاق مسئولان رسانه‌ای فدراسیون در فرودگاه امام حضور داشتند و در حال سوار شدن به هواپیما بودند که با انتشار خبر لغو بازی، از فرودگاه برگشتند، اما برخی افراد طبق عادت این خبر موثق رسانه طرفداری را هم تکذیب کردند و مدعی شدند بازیکنان تیم ملی قرار بود جمعه صبح به آنکارا بروند.


بیشتر بخوانید: بدترین آماده‌سازی در مسیر جام‌جهانی


حالا فهرستی نشان می‌دهد احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی به اتفاق کنعانی‌زادگان، حردانی و مهدی پور قرار بود ساعت ۱۹:۴۵ همراه محمد جماعت، محمد جواد پاینده، علیرضا شهاب و حمیرا اسدی با پرواز قشم ایر راهی استانبول شوند تا صبح جمعه همراه سایر مدیران فدراسیون که قبل از آن‌ها در استانبول مستقر شده بودند، برای دریافت ویزای کانادا به سفارت این کشور مراجعه کنند.

اما نکته جالب این لیست جدید، درج نام محمد حسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر و مهدی هاشمی، تهیه کننده این برنامه در لیست مسافران ترکیه است.

در لیستی که فدراسیون فوتبال از افراد حاضر در فهرست مسافران ترکیه جهت دریافت ویزای کانادا تهیه کرده، مشخص است قرار بوده میثاقی و هاشمی هم با پرواز ترکیش به ترکیه بروند تا احتمالاً همراه سایرین به سفارت کانادا مراجعه کنند.مجری فوتبال برتر

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان