تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

عضو هیات­ مجلس: توانمندی ­های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی قابل تقدیر است

محسن زنگنه عضو هیات­ رئیسه و سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی، توانمندی­‌های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی را مثبت ارزیابی کرده و قابل تقدیر دانست.

عضو هیات­ مجلس: توانمندی ­های سایپا در زیرساخت­ ها، مرکز تحقیقات و نیروی انسانی قابل تقدیر است

رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در جریان بازدید از خط تولید خودرو شاهین و مرکز تحقیقات سایپا، گفت: توانمندی­‌های سایپا از لحاظ زیرساخت ­های تولید اعم از مکانیزه ­بودن خطوط در فرآیند‌های تولید به ویژه در مونتاژ، ساخت اتاق و قسمت رنگ بسیار قابل توجه بوده و باعث خرسندی است.

او افزود: بسیاری از خطوط تولید، توسط خود مجموعه سایپا مهیا و ساخته شده است و در مرکز تحقیقات این خودروساز، آزمایشگاه ­های موجود با توان طراحی و مهندسی و مشارکت شرکت ­های دانش ­بنیان در طراحی و ساخت قسمت ­های مختلف خودرو ایجاد شده و قابل تقدیر است، خصوصا محصولات جدیدی که در سایپا طراحی و عرضه خواهند شد، بسیاری از ایراد‌های محصولات فعلی را ندارند و به ذائقه مشتریان بسیار نزدیک شده است.

او با بیان اینکه برخی از محصولات سایپا در سطح خودرو‌های مورد درخواست و مطالبه مردم است، افزود: با توجه به خط تولید بسیار خوب و فنی، مرکز تحقیقات بسیار پیشرفته با آزمایشگاه­‌های متعدد در حوزه ­های مختلف، سمیلاتور‌ها و شبیه ­ساز‌ها و توان نیروی انسانی سایپا باید بتوانیم از این ظرفیت ­ها استفاده کنیم و خلأ‌ها و مشکلات را شناسایی کرده و با کمک مجلس شورای اسلامی و دولت، تحولی را در خودروسازی داخلی ایجاد کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
0
چی شده رفتی داخلش بازدید چیزی خورت کردن .هرکی رفته جاده مخصوص مسخ دو خودرو ساز شده .طرفدار خودرو های نا ایمن وگران اونها شده مافیا جادو میکنه
نظرات شما
پیشخوان