تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

حضور نیرو‌های یگان ویژه در آبادان ادامه دارد

تسنیم نوشت: سردار کرمی درباره علت حضور ویژه در آبادان توضیح داد.

حضور نیرو‌های یگان ویژه در آبادان ادامه دارد

رویداد۲۴ فرمانده یگان‌های ویژه فراجا درباره اقدامات شبکه‌های معاند و تلاش آن‌ها برای تشویش اذهان عمومی گفت: حضور یگان ویژه صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه است.

سردار حسن کرمی از حضور فعالانه نیرو‌های یگان ویژه فرماندهی انتظامی کشور در حوادث غیرمترقبه خبر داد و ضمن عرض تسلیت حادثه غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: یگان‌های ویژه پس از این اتفاق در کمترین زمان ممکن و بر اساس رویکرد اجتماعی با حضور در محل حادثه، در کنار سایر ارگان‌های امدادی به کمک مردم آسیب‌دیده شتافتند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا با تأکید بر اینکه تا پایان عملیات خاک‌برداری در کنار مردم خواهیم بود، درباره اقدامات شبکه‌های معاند و تلاش آن‌ها برای تشویش اذهان عمومی تصریح کرد: حضور یگان ویژه صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان حادثه است.


بیشتر بخوانید: شلیک گاز اشک‌آور و تیرهوایی پلیس به تجمع اعتراضی مردم آبادان


شامگاه جمعه تعداد زیادی از مردم ماهشهر برای همدردی با جانباختگان حادثه متروپل آبادان گردهم آمدند.

در تجمع میدان امام خمینی بندر ماهشهر مردم با سردادن شعار‌هایی علیه مقصرین و مسببین حادثه آبادان خواستار محاکمه آن‌ها شدند. در آبادان هم چند صد تن از مردم با تجمع در محدوده چهارراه امیرکبیر تا سه‌راه شهید منتظری در سوگ همشهریان خود به عزداری پرداختند.

«مسوول بی‌کفایت اعدام باید گردد» و «مرگ بر مسوول بی کفایت» عمده شعار‌های مردم آبادان را تشکیل می‌داد.

 خبر گزاری فارس مدعی شد که جمعه شب اصرار جمعیت برای ورود به محدوده برج تخریب شده متروپل اعتراض را به خشونت کشاند!  پلیس با شلیک گاز اشک‌آور و تیرهوایی مردم را متفرق کرد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
0
0
بر پدر دروغگو لعنت که شما بفکر اسایش مردمید شما امده اید مردم را با چماق سرکوپ کنید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان