تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

خرید بزرگ پرسپولیس از سپاهان می‌آید

پرسپولیس برای تقویت خط میانی خود علاقه مند به عقد قرارداد با ستاره سپاهان است. سروش رفیعی ۳۲ ساله در حال حاضر گزینه اصلی یحیی گل محمدی برای پست هافبک پلی میکر است.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ یحیی گل محمدی با وجود واگذار کردن جام قهرمانی به رقیب سنتی، حداقل یک فصل دیگر سکان هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد داشت. پرسپولیس امشب در دیداری حساس به مصاف شهرخودرو می رود و در صورت پیروزی نایب قهرمانی خود را تا حد زیادی قطعی می کند.

یکی از انتقاداتی که اکثر کارشناسان مطرح فوتبال ایران به پرسپولیس وارد می کنند، به عملکرد سرمربی قرمزها در فصل نقل و انتقالات مربوط می شود. اکثر خرید های پرسپولیس چه در تابستان و چه در نیم فصل موفقیت آمیز نبوده و اصطلاحا به کار تیم نیامدند. بیشترین نقد ها نیز به بازیکنان خارجی پرسپولیس معطوف شده است. شاید تنها خرید موفق یحیی در فصل جاری رامین رضاییان بود.

    در این راستا و جهت جبران عملکرد سابق، گل محمدی عزم خود را برای بستن تیمی قدرتمند جزم کرده است. لیست تازه ای که به دست رضا درویش مدیرعامل سرخپوشان رسیده، بیانگر این موضوع است که یحیی قصد دارد فصل جدید را با توپ پر آغاز کند.

    پرسپولیس در قدم اول با مرتضی پورعلی گنجی و سپس با علیرضا بیرانوند به توافق نهایی رسیده است. ۲ ملی پوشی که در پست های تخصصی خود می توانند کمک حال کادرفنی پرسپولیس باشند. اما خرید های بزرگ یحیی گل محمدی و رضا درویش به همین جا ختم نمی شود.


    بیشتر بخوانید: قلم قرمز یحیی روی اسم ۱۱ پرسپولیسی


    پرسپولیس در فصول گذشته و پنج قهرمانی متوالی خود، همواره از یک هافبک طراح بهره می برد. پس از جدایی بشار رسن عراقی تا حدی بار خلاقیت خط میانی به دوش احمد نوراللهی و مهدی ترابی افتاد. با جدایی احمد نور، ترابی به تنهایی این وظیفه را انجام داد که در مجموع موفقیت بالایی نداشت.

    با این تفاسیر خرید بعدی یحیی در پست هافبک طراح خواهد بود. گزینه اصلی یحیی برای تقویت ترکیب در پست مذکور، یک نامِ آشنا است. سروش رفیعی هافبک ۳۲ ساله سپاهان گزینه نهایی کادرفنی پرسپولیس است.

    رفیعی در این فصل ۲ گل برای سپاهان به ثمر رسانده و ۵ پاس گل را برای هم تیمی های خود مهیا کرده است. سروش در بسیاری از بازی ها عصای دست نویدکیا شده و در مجموع فصل خوبی را با سپاهان سپری کرده است. سروش رفیعی می تواند پازل گم شده پرسپولیس باشد و با اضافه شدن به جمع سرخپوشان، به ترکیب پرسپولیس عمق خوبی دهد.

    شنیده ها حاکی از آن است که سروش نیز موافقت خود را با این انتقال و بازگشت به تیم محبوبش اعلام کرده است. البته سپاهان تا زمانی که جایگزین مناسبی را برای پر کردن جای سروش رفیعی پیدا نکند، بعید است که به هافبک خود اجازه خروج دهد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که مسئولان باشگاه سپاهان با درخواست پرسپولیس برای این انتقال موافقت می کنند یا ستاره شیرازی در اصفهان ماندگار می شود.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    پیشخوان