تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

پرسپولیس به دنبال هایجک گزینه استقلال

به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی تصمیم دارد تا قید یکی از دو هافبک اسم و رسم‌دار خود برای فصل آینده را بزند.

قرارداد بازیکنان پرسپولیس

رویداد۲۴ در حالی که دیروز برخی از رسانه‌های خبر از تواق میلاد سرلک و پرسپولیس برای تمدید قرارداد دادند اما به نظر می‌رسد سرخ‌ها برنامه جذب یک هافبک ملی پوش دیگر را هم در دستور کار خود قرار داده اند.

سرلک احتمالا بعد از آخرین بازی پرسپولیس قرارداد خود را تمدید خواهد کرد اما پرسپولیس که از بازگشت احمد نوراللهی به نوعی ناامید شده است به دنبال حذب یک هافبک دفاعی دیگر است.

    گفته می‌شود طی روزهای اخیر مذاکراتی با سعید عزت اللهی برای حضور در پرسپولیس انجام شده است. هافبک فصل قبل الغرافه قطر اگر چه با تیم وایله دانمارک قرارداد دارد اما به دنبال جدایی از این تیم است. او فصل گذشته به صورت قرضی راهی الغرافه شد اما پرسپولیس تصمیم دارد تا با فرمول جذب بیرانوند سراغ خرید این بازیکن برود و قرار بر این شده تا او رضایتنامه خود را از تیم دانمارکی دریافت کند. اتفاقی که البته کمی سخت به نظر می‌رسد چرا که مبلغی که الغرافه برای عزت اللهی پرداخت کرد تیم دانمارکی را به نوعی متوقع کرده است.

    با این حال نکته جالب این است که سرخ‌ها به جز سرلک کمال کامیابی نیا و اسدی را هم به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارند و حتی محمد شریفی جوان هم در این پست حضور دارد.

    به این ترتیب به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی تصمیم دارد تا قید یکی از دو هافبک اسم و رسم دار خود برای فصل آینده را بزند. البته کامیابی نیا با سرخ‌ها قرارداد دارد اما اسدی در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. هر چند گفته می‌شود سرمربی پرسپولیس برخی از بازیکنانی که حتی قرارداد دارند را هم ار فهرست تیمش می‌خواهد خارج کند.

    باید منتظر ماند و دید در نهایت سرخها در خط میانی چه بازیکنی را به خدمت می‌گیرند. جایی که بر خلاف سال‌های گذشته یکی از نقاط ضعف سرخ‌ها بود و آن سخت گیری همیشگی در این نقطه از زمین میان بازیکنان میانی پرسپولیس دیده نمی‌شد.

    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    برچسب ها: پرسپولیس تهران
    نظرات شما
    پیشخوان