تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح پلیس درباره سرقت از صندوق امانت یکی از شعب بانک ملی

به دنبال انتشار خبری درباره سرقت از صندوق امانت یکی از شعب بانک ملی ایران رییس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که دستگیری سارقان صندوق امانات بانک در حال پیگیری است. وی افزود: چند نفر از کارکنان بانک که در بررسی‌های اولیه در این حادثه قصور و سهل انگاری داشته‌اند تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

سرقت از بانک ملیرویداد۲۴ به دنبال انتشار خبری درباره سرقت از صندوق امانت یکی از شعب بانک ملی ایران رییس پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد که دستگیری سارقان صندوق امانات بانک در حال پیگیری است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در خصوص خبر منتشر شده از سرقت از صندوق امانات یکی از بانک‌های واقع خیابان انقلاب گفت: به محض اطلاع از وقوع سرقت پیگیری‌های لازم برای دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه قرار گرفت.

وی افزود:چند نفر از کارکنان بانک که در بررسیهای اولیه در این حادثه قصور و سهل انگاری داشته‌اند تحت نظر قرار گرفته و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت نیز اعلام کرد که اخبار تشریحی و تکمیلی در این خصوص را به زودی اعلام خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اولین تصاویر از عملیات دستگیری زورگیر‌های مسلح در شهریار + فیلم


درپی این حادثه وب‌سایت بانک ملی ایران نیز توضیحاتی را ارائه کرد. این بانک اعلام کرد: حادثه شعبه دانشگاه بانک ملی ایران که به بروز برخی خسارات محدود به صندوق اجاره ای منجر شد، از سوی پلیس و مراجع ذیربط در حال پیگیری است.

بنابر اعلام روابط عمومی بانک ملی ایران، علل بروز این حادثه پس از بررسی های نهایی به زودی اعلام خواهد شد. بانک ملی ایران در چارچوب مقررات قانونی در حال پیگیر خسارات وارده بوده و فعالیت شعبه دانشگاه نیز طبق روال سابق ادامه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
حالا اگر یک زن سوار دوچرخه بود کل پلیس محله بسیج شده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
0
0
برادران گمنام مشغول چه کاری بودند ... 250 صندوق حداقل 8 ساعت طول میکشه تا سرقت بشه .... رئیس که احتمالا با رفقا تو ویلای رامسر پای عشق و حال به پیامک سرقت می خندید و حتما گفته به رفقا به این پیامک عادت دارم .... واقعا تو این مملکت چه خبره ؟؟؟؟؟؟ مثل اینکه کفگیر حسابی به کف دیگ رسیده و خرج آقایون تو منطقه هم زیاده .......... و بقیه ماجرا ........................
نظرات شما
پیشخوان