تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

عقب‌نشینی بیت‌کوین به نیمه کانال ۲۹ هزار دلار

قیمت بیت‌کوین با افت پنج درصدی به نیمه کانال ۲۹ هزار دلار عقب‌نشینی کرد و بازدهی روزانه اتریوم منفی هفت درصد به‌ثبت رسید

عقب‌نشینی بیت‌کوین به نیمه کانال ۲۹ هزار دلار

رویداد۲۴  قیمت بیت‌کوین امروز دوشنبه ۱۷ خرداد با افت هزار و ۶۰۰ دلاری به نیمه کانال ۲۹ هزار دلار سقوط کرد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز درحالی ۲۹ هزار و ۵۶۰ دلار بود که این ارز دیجیتال دیروز ۳۱ هزار و ۱۶۰ دلار معامله می‌شد و حالا نزدیک پنج درصد از ارزش آن آب رفته است. حالا بیشتر از سه هفته از رفت و برگشت‌های بیت‌کوین حوالی مرز ۳۰ هزار دلار می‌گذرد و در این مدت قیمت بیت‌کوین موفق به عبور از سد ۳۲ هزار دلار نشده و ارزش آن از محدوده ۲۸ هزار دلار پایین‌تر نیامده است. با این حال افت پنج درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ریزش هفت درصدی ارزش اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال سرشناس بازار شده است. بازدهی روزانه شیبا، تروین، دوج‌کوین و کاردانو نیز منفی بوده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۹ هزار و ۵۶۰ دلار

به گزارش فرارو، قیمت بیت‌کوین امروز ۱۷ خرداد به نیمه کانال ۲۹ هزار دلار رسید و در قیاس با دیروز هزار و ۶۰۰ دلار کاهش پیدا کرد. این اتفاق از افت قیمت پنج درصدی بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته حکایت دارد. در این مدت بیشترین قیمت بیت‌کوین ۳۱ هزار و ۶۸۵ دلار بوده و این کمترین سطح این ارز دیجیتال را باید ۲۹ هزار و ۳۷۰ دلار بدانیم. همچنین بازدهی هفتگی بیت‌کوین نزدیک منفی هفت درصد محسوب می‌شود. چون یک هفته پیش یعنی سه‌شنبه دهم خرداد قیمت بیت‌کوین ۳۱ هزار و ۷۵۵ دلار بود. صبح امروز حجم کل بازار بیت‌کوین ۵۶۲ میلیارد و ۶۲۱ میلیون دلار برآورد می‌شد که این عدد سهم ۴۴ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار را نشان می‌داد. قیمت بیت‌کوین امروز با قله تاریخی خود در آبان پارسال ۵۷ درصد فاصله داشت.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۵۰ دلار

قیمت اتریوم امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد با افت ۱۴۰ دلاری به هزار و ۷۵۰ دلار رسید. این درحالی است که دیروز قیمت اتریوم هزار و ۸۹۰ دلار بود و ظرف ۲۴ ساعت هفت درصد از ارزش اتریوم کاهش پیدا کرد. در این مدت بیشترین قیمت اتریوم هزار و ۹۱۱ دلار بوده و کف قیمت آن هزار و ۷۳۳ دلار به‌ثبت رسیده است. بازدهی هفتگی اتریوم تقریبا منفی ۱۲ درصد برآورد می‌شود. چون سه‌شنبه هفته قبل قیمت اتریوم چیزی حدود هزار و ۹۸۵ دلار بود و حالا ۲۳۵ دلار از ارزش این ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است. قیمت لحظه‌ای اتریوم امروز نزدیک ۶۳ درصد از اوج قیمت تاریخی این ارز دیجیتال – یعنی چهار هزار و ۸۵۱ دلار در آبان پارسال- فاصله داشت. همچنین حجم کل بازار اتریوم صبح امروز ۲۱۲ میلیارد و ۱۰۴ میلیون دلار بود و این رقم سهم ۱۶.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار را نشان می‌داد.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا، کاردانو، ترون و دوج‌کوین در شبانه‌روز گذشته کاهش پیدا کرده است. قیمت شیبا امروز سه‌شنبه ۱۷ خرداد از ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار رسید و نزدیک ۹ درصد ریخت. شیبا با تسلط تقریبا نیم‌درصدی به کل بازار، از این حیث شانزدهمین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود. طی این مدت قیمت کاردانو از ۰.۶۲۰ دلار به ۰.۵۸۸ دلار رسید افت پنج درصدی را به‌ثبت رساند. بازدهی روزانه دوج‌کوین نیز منفی پنج درصد محسوب می‌شود. قیمت دوج‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته از ۰.۰۸۳ دلار به ۰.۰۷۹ دلار کاهش پیدا کرده است. قیمت ترون نیز با افت ۳.۵ درصدی به ۰.۰۸۰ دلار رسید. دیروز قیمت ترون ۰.۰۸۳ دلار بود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

قیمت هفته قبل

قیمت دیروز

قیمت امروز

بیت‌کوین

۳۱ هزار و ۷۵۵ دلار

۳۱ هزار و ۱۶۰ دلار

۲۹ هزار و ۵۶۰ دلار

اتریوم

هزار و ۹۸۵ دلار

هزار و ۸۹۰ دلار

هزار و ۷۵۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

کاردانو

۰.۶۰۸ دلار

۰.۶۲۰ دلار

۰.۵۸۸ دلار

ترون

۰.۰۸۰ دلار

۰.۰۸۳ دلار

۰.۰۸۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۷ دلار

۰.۰۸۳ دلار

۰.۷۹ دلار

 
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان