تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

بلایی که طوفان بر سر تهران آورد +تصاویر

عصر دیروز بر اثر وزش باد شدید در تهران موجب خسارات به درختان و تابلوهای راهنمایی و رانندگی و مصدومیت برخی شهروندان شد.

اخبار هواشناسی

رویداد۲۴ مجید آرون معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خسارات اولیه توفان در پایتخت را تشریح کرد و از آسیب دیدگی شش تن از شهروندان خبرداد.

مجید آرون در گفت‌وگو درباره خسارات اولیه گزارش شده از توفان عصر امروز در پایتخت گفت: گزارش‌های اولیه از سطح مناطق حاکی از سقوط یا شکستگی چندین مورد درخت است.

وی با بیان اینکه تاکنون مواردی از سقوط تابلو و شکستگی چراغ راهنمایی و رانندگی گزارش شده است، گفت: گزارش‌های ارسالی تاکنون حاکی از مجروح شدن شش نفر از شهروندان در تهران است که چهار نفر به صورت سرپایی در محل درمان شده و دو نفر به بیمارستان اعزام شده‌اند.

آرون از شهروندان خواست کرد تا پایان امروز ضمن پرهیز از تردد غیر ضرور در سطح شهر، توصیه‌های ایمنی را در این زمینه جدی بگیرند.

به گفته وی عدم تردد در مجاورت ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی و عدم تجمع در محدوده و محل وقوع حوادث احتمالی، فاصله گرفتن از شیشه پنجره‌ها، عدم تردد در محدوده تراس و پشت بام بخشی از توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع طوفان است که شهروندان باید به آن توجه کنند. همچنین دوری از حصارها، دیوارها، تابلوهای تبلیغاتی، بنرها، داربست‌های فلزی و عدم توقف در این مکان‌ها نیز در هنگام وقوع توفان توصیه می‌شود.

مصدومیت 2 سرنشین خودرو بر اثر سقوط تابلو مسیرنما 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک  پلیس راهور تهران گفت: سقوط یک تابلوی مسیر نما در آزادراه شهید فهمیده باعث مجروح شدن دو شهروند شد. 

سازمان هواشناسی همچنین برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در برخی ساعات برای استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان و همچنین استان‌های مرکزی و قم نیز وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی کرده است.

بلایی که طوفان بر سر تهران آورد +فیلم
بلایی که طوفان بر سر تهران آورد +فیلم
بلایی که طوفان بر سر تهران آورد +فیلم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
1
فک کنم دیگه صبر خداهم تموم شده خودش دست بکار شده تا از این امت فاسد پول پرست دغل باز ریا کار ربار خوار حیله گر مکار دروغگوی ناسپاس ....انتقام بگیره
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان