تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

زمان جمع‌بندی استقلال برای سرمربی جدید

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال از برگزاری جلسه مدیران این باشگاه در اول هفته خبر داد.

استقلال تهران

رویداد۲۴فارس نوشت: حجت کریمی در خصوص برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای تعیین تکلیف سرمربیگری تیم که ظاهرا قرار بود امروز برگزار شود، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای برگزار نشد. ان‌شاءالله فردا یا پس فردا این جلسه برگزار می‌شود. باید ببینیم مدیرعامل باشگاه به چه جمع بندی رسیده که پیگیری شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد مذاکره با چند گزینه ایرانی مانند رضا عنایتی عنوان کرد: هیات مدیره در جریان این مساله نیست. ما چیزی در مورد صحبت با رضا عنایتی چیزی نشنیده‌ایم و در جریان نیستیم.


بیشتر بخوانید:حمله تند اختر به فرهاد مجیدی: مربی بزرگی نیستی


وی در خصوص اینکه گفته می‌شود یکی از پیشنهادات مطرح شده سرمربیگری گابریل پین است، گفت: پین همراه تیم است، اما نه به عنوان سرمربی، در جریان این قضیه نیستم. اگر قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد باید این مساله در جلسه شنبه عنوان و تکلیف آن مشخص شود. هفته پیش چند گزینه شامل جواد نکونام مد نظر بود. به هرحال او نیامد. به همین خاطر باید جلسه‌ای برگزار شود و ببینیم سردار آجورلو به چه جمع بندی رسیده است.

کریمی در مورد بررسی چند گزینه خارجی برای سرمربیگری تیم اظهار داشت: اگر گزینه ایرانی نداشته باشیم باید به دنبال گزینه خارجی برویم. تمام این مسائل را مدیرعامل باشگاه پیگیر است. هواداران نگران نباشند. مطمئن باشند و خیالشان راحت باشد که او بهترین گزینه را برای تیم انتخاب می‌کند. فکر می‌کنم تا پس فردا به جمع بندی برسیم و ان‌شاءالله تا روز دوشنبه تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان