تاریخ انتشار: ۲۳:۳۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

معرفی بهترین سریال‌های عاشقانه جهان

سریال‌های عاشقانه یکی از محبوب‌ترین و پر طرفدار‌ترین ژانر‌های سینمای جهان است که مخاطبان بسیاری آن را دنبال می‌کنند. اگر از بینندگان ژانر عاشقانه در سریال هستید، با ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با چندتا از بهترین سریال‌های عاشقانه جهان آشنا کنیم.

بهترین سریال‌های عاشقانه

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: امروزه تماشای سریال به کمک سرویس‌های آنلاین بسیار راحت شده است، اما شاید انتخاب یک سریال خوب و مطابق با سلیقه بیننده، باتوجه به حج گسترده محیط وب، بسیاری از کاربران را سردرگم کرده باشد. همچنین امکان دارد بسیاری از سریال‌های شاخص قدیمی، زیر سایه سریال‌های فروان روز که تولید می‌شوند، پنهان بماند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از محبوب‌ترین سریال‌های عاشقانه آشنا کنیم.

بهترین سریال‌های عاشقانه خارجی

سریال خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries)

سریال خاطرات خون‌آشام

  • ژانر: درام، ترسناک، خیال‌انگیز
  • کارگردان: کوین ویلیامسون، جولی پلک
  • زمان و تعداد فصل: ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۹ تا ۱۰ مارس ۲۰۱۷/ ۸ فصل
  • نمره : ۷/۷ از ۱۰

با نگاهی به سریال‌هایی مانند بافی قاتل خون‌آشام‌ها، گرگ و میش، خون حقیقی و کاری‌های بسیار دیگری که در دنیای سینما مطرح شده اند، مشخص است که ظاهرا موضوع علاقه دختران زیبا و جوان به خوش‌آشامان نامیرا داستانی جذاب برای شکل‌گیری یک رابطه عاشقانه است.

جذابیت در ظاهر این خونخواران جادوانه به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان دلیل محبوبیت سریال خاطرات خون‌آشام را متوجه شد که در طول مدت زمان طولانی پخش با چندین اسپین آف جذاب پیش از گذشته توجه بینندگان را به خود جذب کرد. داستانی جذاب از عشقی که در ظاهر مانند خود خون‌آشام‌ها جاودانه است هیچ وقت از بین نمی‌رود.

سریال جنگ و صلح (War and Peace)

سریال جنگ و صلح

  • ژانر: درام تاریخی
  • تهییه کننده و کارگردان: تام هارپر
  • زمان و تعداد فصل: ۳ ژانویه تا هفت فوریه ۲۰۱۶/ یک فصل ۶ قسمتی
  • نمره: ۸/۱ از ۱۰

در خلاصه داستان سریال جنگ و صلح بیان شده است، که در میان نبرد روسیه و ناپلئون که روابط و تشدید اختلاف‌ها به اوج خود می‌رسد، پنج خانواده که از طبقه اشرافی هستند با شرایط روبه رو می‌شوند که ممکن است زندگی آن‌ها را برای همیشه دستخوش تغییر کند و درگیر عشق شدن یکی از موضوع‌های فیلم نامه این سریال است.

این سریال اقتباسی از رمان جنگ و صلح، نوشته لئون تولستوی، نویسنده معروف و مشهور روسی است. در سریال جنگ و صلح بازیگران توانمندی مانند پل دینو، لیلی جیمز و جیمز نورتون در نقش‌های اصلی، نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سریال سقوط روی تو (Crash Landing on You)

سریال سقوط روی تو

  • ژانر: کمدی عاشقانه، درام عاشقانه
  • خالق و کارگردان: لی جونگ- هیو
  • زمان و تعداد فصل: ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ تا ۱۶ فوریه ۲۰۲۰/ یک فصل ۱۶ قسمتی
  • نمره: ۸/۷ از ۱۰

این روز‌ها سریال بازی مرکب در میان مخاطبان جهانی به حدی مشهور و محبوبیت پیدا کرده است که مخاطبان جهان را بیشتر از گذشته متوجه سینمای کره جنوبی کرده است. سریال سقوط روی تو یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توان با یک داستان عاشقانه به سبک کره‌ای همراه شد.

داستان این سریال کره‌ای، درخصوص بانوی تاجر کرده است که در کار خود موفق ظاهر شده، که سانحه‌ای برای او هنگام پرواز با پاراگلایدر رخ می‌دهد و در منطقه‌ای واقع در کره شمالی سقوط می‌کند. در آنجا این زن با یک افسر ارتش خلق هم صحبتی می‌کند، مردی که به زن کمک می‌کند، در آن منطقه پنهان شده و و با گذشت زمان و اختلافاتی که از نظر سیاسی کشورانشان دارند، این دو به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند.

سایت محبوب نتفلیکس پخش جهانی این سریال را برعهده گرفته بود، محصولی که سومین درام تلویزیونی با بالاترین امتیاز در تاریخ تلویزیون کابلی کشور کره است.

سریال فلیبگ (Fleabag)

سریال فلیبگ

  • ژانر: کمدی- درام، کمدی سیاه
  • کارگردانان: هری بردبیر، تیم کرکبی
  • زمان و تعداد فصل: ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۶ تا ۸ آوریل ۲۰۱۹/ ۲ فصل
  • نمره: ۸/۷ از ۱۰

سریال فلیبگ، یک کمدی اقتباس از نمایشنامه‌ای است که برنده جایزه‌ای است که روایت یک زن جوان است که سعی دارد زندگی در شهر لندن را بیاموزد و هم با تراژدی که اخیرا در زندگی‌اش رخ داده است، کنار بیاید.

این سریال مورد تحسین فراوران منتقدان قرار گرفت، و به شدت از فیم نامه و نویسنده ان تمجید شد، اجرای حرفه‌ای بازیگران و فوق العاده بودن شخصیت اصلی داستان که بازی آن بر عهده فیبی والربریج بوده است، تحسین برانگیز می‌باشد. این نقش‌آفرینی به اندازه مورد توجه مخاطبان قرار گرفت که بازیگر اصلی سریال فلیبگ موفق به دریافت جایزه بهترین اجرای کمدی از سوی مراسم جوایز بفتا شد. همچنین این سریال موفق به دریافت دو جایزه بهترین سریال تلویزیونی و بهترین بازیگر زن از جوایز گلدن گلوب شد.

سریال مردم عادی (Normal People)

سریال مردم عادی

  • ژانر: درام روانشناختی، عاشقانه
  • کارگردان و تهیه کننده: لنی آبراهامسون، هتی مک‌دونالد
  • زمان و تعداد فصل: ۲۶ آوریل ۲۰۲۰/ یک فصل
  • نمره: ۸/۵ از ۱۰

سریال مردم عادی در ژانر درام است که ساخته کشور ایرلند است و با اقتباس از رمانی به همین نام با نویسندگی سالی رونی طراحه و ساخته شده است.

داستان این سریال حول محور روابط ماریان و کانل است که اگرچه هر دو از شخصیت‌های داستان از شهری کوچک می‌آیند، اما شرایط زندگی‌هایشان متفاوت است. داستان سریال، تمام رابطه عاشقانه شکل گرفته میان این دو زوج را از دوران تحصیل در دبیرستان تا زمان دانشجویی و دوران بزرگسالی را روایت می‌کند.

سریال مردم عادی در دوازده قسمت عرضه شد که مورد تحسین منتقدان بسیاری قرار گرفت، که موارد متعددی همچون اجرای بازیگران، نویسندگی، کارگردانی و بحث زیبایی شناسی سریال را مورد تحسین و ستایش قرار دادند. این سریال محبوب در هفتاد و دومین مراسم جوایز امی نامزد موفق به دریافت چهار جایزه شد که از آن جمله می‌توان به بهترین کارگردانی و نقش اصلی مرد اشاره کرد.

سریال دوستان (Friends)

سریال دوستان

  • ژانر: کمدی موقعیت
  • کارگردان و تهیه کننده: دیوید کرین و مارتا کافمن
  • زمان و تعداد فصل: ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ می ۲۰۰۴/ ۱۰ فصل
  • نمره: ۸/۸ از ۱۰

سریال دوستان یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های عاشقانه است که در میان مخاطبان سینما بسیار طرفدار دارد، اگر نخواهیم اغراقی درباره سریال کنیم باید رابطه میان راس و ریچل را در سریال دوستان یکی از مهم‌ترین عواملی دانست که بینندگان را هر هفته مجذوب سریال دوستان می‌کرد.


بیشتر بخوانید:  بهترین فیلم‌های سینمایی سایت نتفلیکس


البته در این سریال روابط عاشقانه دیگری هم نیز وجود داشت که آن‌ها هم در نوع خود جذاب بودند مثلا چندلر و مونیکا، اما چیزی در مورد رابطه جنیفر آنیستون و دیوید شویمر وجود دارد که آن را بسیار جذاب و دیدنی کرده بود.

سریال گمشده (Lost)

سریال گمشده

  • ژانر: ماجراجویی، درام، رازآلود، علمی تخیلی
  • کارگردان و تهیه کننده: جفری لایبر، جی. جی آبرامز
  • زمان و تعداد فصل: ۲۲ سپتامبر ۲۰۰۴ تا ۲۳ می ۲۰۱۰/ ۶ فصل
  • نمره: ۸/۳ از ۱۰

سریال گمشده، ساخت کشور آمریکا است که در ژانر درام از تلویزیون این کشور پخش شد که اولین‌بار در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۴ از شبکه ABC روی آنتن رفت. داستان این سریال، ماجرای بازماندگان یک هواپیمای مسافری است که هنگام پرواز دچار سانحه شده و سقوط کرده‌اند و بقایای لاشه هواپیما در جزیره‌ای مرموز در جایی در اقیانوس آرام جنوبی پراکنده شده است. حالا تعداد باقی مانده از مسافران این هواپیما باید راهی برای زنگی در این جزیره پیدا کنند و درعین حال سعی کنند با شرایط جدید خود کنار بیایند و مسافران مصدوم را مداوا کنند.

روایت داستان با فلش بک یا سکانس‌های فلش فوروارد از گذشته فیلم روایت می‌شود تا بیننده با دریافت نکته‌هایی خاص بینش بهتری نسبت به شخصیت‌های سریال پیدا کند. در نهایت سریال گمشده با تکیه به روایت موضوعات جذاب، معما‌های متعدد و فضای فانتزی توانست مخاطبان بسیاری را در جهان متوجه خود کند، به خصوص که هرچه از داستان فیلم روایت بیشتری می‌شود مسافران باقیمانده این سانحه روابط عاشقانه‌ای میانشان شکل می‌گیرد که جذابیت فیلمنامه این سریال را دو چندان می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان