تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۱

فداکاری به سبک بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس

علیرضا بیرانوند گلر تیم ملی پس از دو فصل دوری دوباره به پرسپولیس برگشت.

فداکاری به سبک بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس
رویداد۲۴ از مدت‌ها قبل و بهتر بگوییم در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته، بحث بازگشت بیرانوند به لیگ ایران مطرح شد. در آن مقطع یک مشکل بزرگ پیش روی این انتقال جذاب برای طرفداران پرسپولیس وجود داشت، اینکه پرسپولیس و بیرانوند باید با دو باشگاه معامله و مذاکره می‌کردند و به همین دلیل سخت بود که همزمان توافقنامه سه‌جانبه‌ای امضا شود، به همین دلیل ماجرای بیرانوند - پرسپولیس در نیم فصل منتفی و به پایان فصل موکول شد.

با اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل نتوانست موفق به جذب بیرانوند شود، همچنان پیگیر ماجرای انتقال او بود تا حداقل دروازه‌اش را برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر بیمه کند. این باشگاه مذاکره با بیرانوند را از چند هفته قبل از پایان لیگ برتر آغاز کرد و طرفین به توافق‌هایی نیز دست یافتند تا این دروازه‌بان ملی‌پوش راهی پرسپولیس شود.


بیشتر بخوانید: ستاره‌هایی که شاید از دست پرسپولیس بپرند


علیرضا بیرانوند در برنامه فوتبال برتر توضیح مفصلی درباره جزئیات بازگشتش به پرسپولیس داد و گفت که آنتورپ نمی‌خواست به سادگی رضایت نامه او را صادر کند، این تیم دو فصل دیگر با بیرو قرارداد داشت که یکسال آن توافقی بود و بیرو بعد از پایان قراردادش با بواویشتا باید به آنتورپ برمی‌گشت.

مدیران باشگاه بلژیکی خواهان حضور بیرانوند در تمرینات تیمشان شدند، اما چون بیرانوند به دنبال جدایی از این تیم بود و از طرف دیگر، پرسپولیس هم توانایی پرداخت مبلغ درخواستی آنتورپ برای صدور رضایتنامه بیرانوند را نداشت، خود علیرضا دست به کار شد و با بخشیدن مطالباتش از این تیم جدا شد و به پرسپولیس پیوست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان