تاریخ انتشار: ۱۵:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

۴ ستاره سرشناس از لیست خرید استقلال خط خوردند

استقلالی‌ها در حالی در انتظار انتخاب سرمربی تیم‌شان هستند که نگرانی بزرگی در خصوص نقل و انتقلات برای آنها به وجود آمده است.

قرارداد بازیکنان استقلال

رویداد۲۴ استقلال بعد از گذشت چند هفته از جدایی فرهاد مجیدی هنوز موفق نشده تا جانشین سرمربی سابق خود را انتخاب کند. این در حالی است که فشار هواداران این تیم به مدیران استقلال به بیشترین حد ممکن رسیده و آنها روز گذشته در این خصوص تجمعی هم مقابل باشگاه انجام دادند.

هواداران استقلال به جز انتخاب سرمربی نسبت به ماجرای نقل و انتقالات هم نگران هستند. در حالی که پرسپولیس تا به امروز ۴ ستاره و البته یک بازیکن جوان را به خدمت گرفته آبی‌ها تا به امروز تنها موفق به خرید سجاد شهباززاده شده اند.

این در حالی است که استقلال با توجه به جدایی احتمالی چند بازیکن نیاز به خرید چند ستاره تاثیرگذار در ترکیب خودش دارد. با این حال در بازار نقل و انتقالات امسال بازیکنان چندان شاخصی وجود ندارد و یا باقی نمانده‌اند که آبی‌ها برای تقویت تیم‌شان دست روی آنها بگذارند.

گفته می‌شد چند لژیونر شاخص در لیست خرید استقلال برای فصل بعد هستند که طی روزهای اخیر عملا آبی پوش شدن ۴ بازیکن منتفی شده است. اولین بازیکنی که گفته می‌شد به استقلال نزدیک است محمد نادری بود که گفته می‌شود با یک تیم اروپایی توافق اولیه خود را انجام داده تا به این ترتیب نام این بازیکن از لیست آبی‌ها خط بخورد.


بیشتربخوانید: چرا بازگشت مهاجم محبوب به استقلال منتفی شد؟


امید ابراهیمی گرینه دیگر استقلال برای تقویت خط میانی بود. اما این بازیکن خیلی شفاف اعلام کرد که از حضور در فوبتال قطر راضی است وبه ایران باز نخواهد گشت. کاوه رضایی هم که به عنوان بمب نقل و انتقالاتی آبی‌ها مطرح شده بود به نظر می‌رسد شرایط مناسبی ندارد و آبی‌ها قصد ندارند تا با خرید این بازیکن لیست خود را برای فصل آینده پر کنند.

گفته می‌شود رضایی به دلیل مصدومیت‌های فصل قبل از برنامه‌های استقلال خارج شده است. اما گزینه آخر از میان لژیونرها هم سعید عزت‌اللهی بود که در ین سالها بارها نامش به عنوان یک گزینه جذاب برای استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. با این حال اخیرا پدر این بازیکن اعلام کرده بازگشت سعید به فوتبال ایران هنوز زود است.

به این ترتیب ۴ بازیکن شاخصی که در لیست استقلال حضور داشتند قرار نیست فصل آینده استقلالی شوند.

باید منتظر ماند و دید برنامه مدیران استقلال بعد از انتخاب مربی در خصوص نقل و انتقالات چیست. آبی‌ها فعلا مهم ترین هدف نقل و انتقلاتی خود را جذب سعید صادقی قرار داده اند و البته گفته می‌شود با نژاد مهدی مدافع سپاهان هم مذاکراتی انجام داده اند. شاید استقلال مجبور شود نیاز خود را از میان بازیکنان خارجی رفع کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان