تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دستور وزیردفاع برای پیگیری ساخت هواپیمای مسافربری

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی خطاب به امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، پیگیر مطالبه‌ی جدی رئیس جمهور مبنی بر ساخت هواپیمای مسافربری شد.

ساخت هواپیمای مسافربری

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ در پی بازدید رئیس جمهور از شرکت هواپیماسازی ایران (هِسا) در اصفهان و دستور طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری، وزیردفاع طی نامه‌ای به مدیرعامل سازمان صنایع هوایی دستور پیگیری اوامر را صادر کرد.

متن کامل پیام بدین شرح است:
مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع
امیر سرتیپ دکتر افشین خواجه فرد

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) ضمن ابراز مسرت و قدردانی آحاد کارکنان خدوم وزارت دفاع از تشریف فرمایی و حضور پر برکت رئیس جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی در مجموعه شرکت هواپیماسازی ایران (هِسا) از شرکت‌های تابعه سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و صدور اوامر ایشان مبنی بر ساخت و تولید هواپیمای مسافربری و تاکید مجدد این مطالبه توسط ایشان در حسینیه جماران، بی درنگ در یک حرکت جهادی و پرشتاب طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی جهت تحقق عوامل راهبردی را تدوین نمایید.


بیشتر بخوانید:تکذیب دستور رئیسی برای ساخت ۸ هواپیما


انتظار می‌رود با توکل بر خداوند متعال و استعانت از ساحت مقدس و نورانی قطب عالم امکان حضرت، ولی عصر (عج) و با همکاری نزدیک و هم افزایی کلیه ظرفیت‌های ملی و فرا دستگاهی، شرکت‌های دانش بنیان، ارکان ستادی و صنعتی وزارت دفاع و همچنین توسعه همکاری‌های کشوری و لشکری و به ویژه اجرایی نمودن توافق نامه‌هایی که اخیراً نهایی شده است، در اسرع وقت و با در نظر داشتن همه الزامات و استاندارد‌های فنی و ایمنیِ مبادی مربوطه، اقدام بایسته معمول و گزارش پیشرفت آن جهت استحضار رئیس محترم جمهور و ملت شریف ایران ارائه گردد.

رجاء واثق دارم با اخلاص و توسل به ائمه اطهار علیه السلام تحت منویات داهیانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و استمداد از شهدای عزیز و طلب دعای خیر از خانواده معزز آنان و ملت عظیم‌الشأن و سرافراز ایران اسلامی، گام‌های محکم و موثری را بردارید؛ ان‌شاءالله در این امر خطیر موفق باشید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر دفاع
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
0
پیرو دستور به پرندگان و دستور پرندگان در راستای انگوزمان هواپیمای مسافربری داخلی مبنی بر تولید هر چه زود تند سریع انقلابی چند مگاواماتا هواپیما من نیز به شما دستور میدهم که نه فقط به سر بلکه به پا هم شلیک کنید. آخ ببخشید هواپیما تولید کنید
نظرات شما
پیشخوان