تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

عباس عبدی به رئیسی: معلوم است "بانیان وضع موجود" چه کسانی اند؛ اگر قضیه را هم نزنید بهتر است

عباس عبدی در اعتماد نوشت: هر رییس‌جمهوری که بخواهد قبلی‌ها را مطلقا رد و تخطئه کند، خود را رد و تخطئه کرده است و این شتر دیر یا زود در خانه او نیز می‌خوابد. مشکلی که آقای روحانی هم داشت و بار‌ها تذکر داده شد، ولی توجه کافی به آن نکرد.

عباس عبدی به رئیسی: معلوم است

رویداد۲۴ هر کس رییس‌جمهور می‌شود شعار‌ها و وعده‌هایی می‌دهد، او حق ندارد پس از آنکه در مصدر کار قرار گرفت جرزنی کند و بگوید اوضاع بدتر از آن است که فکر می‌کرده. این اقرار به جهل است و نوعی فریبکاری سیاسی است. این کشور را در نقطه‌ای تحویل گرفته که کمابیش برای همه روشن بود.

برای نواصولگرایان که بر قوه قضاییه و مقننه و دستگاه اطلاعاتی حاکم بلارقیب بودند همه‌چیز روشن بود و براساس همین گزاره‌ها شعار دادند و وعده ضمنی دلار ۵۰۰۰ تومانی دادند و ساخت یک میلیون خانه در سال و یک میلیون شغل در سال و نصف شدن تورم و... طبعا باید به این وعده‌ها عمل کنند.

به‌طور قطع مردم هم انتظار ندارند که همه مشکلات طی مدت کوتاهی حل شود، یا وعده‌ها صددرصد اجرایی شود، ولی مردم سره را از ناسره تشخیص می‌دهند. متوجه می‌شوند که آیا رو به پیش هستیم یا رو به پس؟


بیشتر بخوانید: بیانیه حزب ندای ایرانیان در آستانه یک‌سالگی دولت رئیسی: کشور را نمی‌توان تنها با دانشگاه امام صادق اداره کرد


هنگامی که آقای رییسی این نحوه رفتار آقای روحانی را نقد کرد شخصا آن را پسندیدم و گمان کردم که دیگر پس از این شاهد این رفتار نخواهیم بود. چند ماه هم این رفتار ادامه داشت تا اینکه به زمین سخت و سفت خوردند و اکنون تقصیرات را متوجه دولت قبل می‌کنند. به ویژه طرفداران دولت در این راه یکه‌تاز هستند و روشن است که چنین رفتاری اعلام شکست ضمنی است و اثرات آن در ذهن مردم بدتر از اصل بدی اوضاع یا خلف وعده‌ها است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنم که نه آقای رییسی و نه دیگر اعضای دولت و نیز طرفداران‌شان از این ابزار برای توجیه ناکارآمدی‌ها و وضع موجود استفاده نکنند. بانیان وضع موجود شناخته‌شده هستند، این مساله را زیاد هم نزنید بهتر است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
محمدرضا کیانفر
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
1
.
عباس عبدی اصلاح‌طلب گفت: آقای رئیسی معلوم است بانیان وضع موجود چه کسانی‌اند اگر قضیه را هم نزنید بهتر است.

آقای عبدی،
بانیان وضع موجود شمایید که با معاندین همسو شدید در رأی‌گیری شرکت نکردید کاندیدای تأیید صلاحیت شده‌ی خودتان را زمین زدید و باعث برنده شدن آقای رئیسی گردیدید.
این مثل نشنیده‌یی خود کرده را تدبیر نیست، تا چها بر من رسد زین‌ کرده‌ی بیجای من.
تیره‌تر گشتست بزمم وین عجب کز سوز دل، روز و شب چون شمع می‌سوزد ز سر تا پای من.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
محمدرضا از شیراز میدونی حج اقا علم الهدا فیلترشکن رو حرام اعلام کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
0
1
همه‌ی دولت‌های قبلی دوره‌ی اول را تقریباً به خیر گذراندند و دوره‌ی دوم دچار مشکلات شدند، ولی دولت آلان از همان دوره‌ی اول به مشکل برخورد کرد و اکنون نارضایتی مردم مشهود است.
نظرات شما
پیشخوان