تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ساخت بیمارستان فوق مجهز در نجف توسط ایران +فیلم

فاز اول بیمارستان امام علی (ع)، با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان در شهر مقدس نجف اشرف افتتاح شد.

رویداد۲۴ این بیمارستان ۲۲۰ تختی اولین بیمارستان تخصصی ایرانی است که توسط هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و با همکاری عتبه علوی بنا شده است.

این بیمارستان مجهز به ۱۰ اتاق عمل جراحی و چندین درمانگاه است. قرار است بهترین جراحان ایرانی نیز در این بیمارستان فعالیت کنند.

بیمارستان امام علی (ع) در سه فاز شروع بکار خواهد کرد. فاز اول آن، درمانگاه‌های تخصصی و اورژانس است. فاز دوم قرار است شامل بخش‌های بستری و اتاق‌های عمل جراحی باشد و فاز سوم شامل کار‌های فوق تخصصی خواهد بود.

ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی نیز جزو اقدامات این بیمارستان خواهد بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
خاک بر سر تون
|
Netherlands
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
1
0
کی به شما اجازه داده از جیب ایرانی حاتم بخشی کنید.مگه وظیفه شماست که هدف کمک به سلامت و درمان مردم عرب عراق داشته باشید؟شما دولت ایران هستید یا عراق؟
دیروز در همین سایت فیلمی دیدم که امام جمعه شهریار از شخصی نقل میکرد میگفت برای تکمیل بیمارستان شهریار بودجه کافی نیست.بعد آقایون رفتن باد به غبغب انداختن از ساخت بیمارستان برای عربها حرف میزنند.شما برای مردم بلوچستان و خراسان جنوبی از این طرحها پیاده نمیکنید؟؟ .این بذر بخششها در صورتی اتفاق میفته که عراقی حاضر نیست پول گاز خریداری شده شو به جمهوری اسلامی پرداخت کنه و تحریم و فساد دزدی عنتر زاده های مسئولین والا مقام کمر ملت رو شکسته .شرم بر شماشرم بر شما!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان