تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۱

نماینده مجلس: وزیر صمت مانند وزیر کار جسارت استعفا داشته باشد

آقای رئیس جمهور یا معاونان پارلمانی را در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها حذف کنید یا اختیار دهید، چرا که در حال حاضر معاونان پارلمانی صرفا نقش رابط را دارند نه معاون.

نماینده مجلس: وزیر صمت مانند وزیر کار جسارت استعفا داشته باشدرویداد۲۴ نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس گفت: انتظار داریم مابقی وزرای ناکارآمد به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت مانند وزیر کار چنین جسارتی داشته باشند و استعفا دهد و از سر یک سازمان عریض و طویل و درعین حال موثر دست بردارد.

به گزارش ایلنا، شهریار حیدری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۹ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور یا معاونان پارلمانی را در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها حذف کنید یا اختیار دهید، چرا که در حال حاضر معاونان پارلمانی صرفا نقش رابط را دارند نه معاون.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با تذکر به دبیر شورای عالی مناطق آزاد پیرامون تسریع در اجرای عملیات منطقه آزاد تجاری قصر شیرین، در تذکری دیگر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، افزود: اگرچه معاونین خود را به دشت ذهاب فرستادید، اما انتظار داریم اجرای عملیات زهکشی دست ذهاب جنوبی در سرپل ذهاب که مزارع وسیع و مرغوب این منطقه به دلیل اجرای سامانه گرمسیری به باتلاق تبدیل شده، هرچه سریع‌تر عملیاتی و اجرایی شود.

وی افزود: همسان سازی حقوق کارمندان، برقراری مناطق جنگی و امهال وام‌های مناطق زلزله زده منطقه غربی کرمانشاه ضروری است. همچنین از وزیر کشور انتظار داریم مرز خسروی را به عنوان یک مرز بین المللی و رسمی شناخته و ۲۴ ساعته به عبور زائران، مسافران و ترانزیت اختصاص دهد.

حیدری با تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ثبت روز چهارم مهرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مقاومت گیلانغرب ضروری است چرا که این روز توسط مقام معظم رهبری به عنوان دومین شهر مقاوم کشور نامگذاری شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اجرای رتبه بندی معلمان و همسان سازی حقوق بازنشستگان را ضروری دانست و با تذکر به رئیس جمهور درخصوص کارکرد و عملکرد وزیر صمت، گفت: متاسفانه این وزارتخانه به یک وزارتخانه ناکارامد و ناتوان تبدیل شده است ضمن آنکه از وزیر کار که خود استعفا کرد تشکر می‌کنیم و انتظار داریم مابقی وزرای ناکارآمد به ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز چنین جسارتی داشته باشند و از سر یک سازمان عریض و طویل و درعین حال موثر دست بردارد.

وی بیان کرد: از وزیر علوم انتظار دارم دانشکده هنر را در سرپل ذهاب ایجاد کند چرا که غرب کرمانشاه دارای ۷ شهرستان است که می‌توان گفت مهد فرهنگ و تولید فرهنگ در کل کشور به ویژه کرمانشاه است.

حیدری در پایان از رئیس جمهور خواست عنایت ویژه‌ای به استان کرمانشاه داشته باشد و سفر به این استان را تسریع کند.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر صمت
نظرات شما
پیشخوان