تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱

قابلیت جدید واتساپ؛ فیلتر پیام‌های خوانده نشده

اگر شما از آن دسته افراد اجتماعی هستید که دوستان و گروه‌های زیادی در واتساپ دارید، این ویژگی مناسب شما خواهد بود. نسخه بتای واتساپ با گزینه فیلتر کردن پیام‌های چت بر اساس «خوانده نشده» این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

واتساپ

رویداد۲۴ واتساپ در حال کار بر روی ویژگی "آسان‌تر کردن پیام‌های خوانده‌نشده" برای کاربران است. اگر شما از آن دسته افراد اجتماعی هستید که دوستان و گروه‌های زیادی در واتساپ دارید، این ویژگی مناسب شما خواهد بود. به گزارش WABetaInfo نسخه بتای واتساپ با گزینه فیلتر کردن پیام‌های چت بر اساس «خوانده نشده» این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

این ویژگی هفته گذشته برای آزمایش کنندگان بتا در نسخه ۲.۲۲.۱۳.۱۴ بتای اندروید و دسکتاپ و macOS در دسترس قرار گرفت. اکنون نیز این ویژگی برای کاربران بتای iOS منتشر شده است. حساب‌های تجاری واتساپ از ماه ژانویه به این ویژگی مفید دسترسی پیدا کرده اند.

قابلیت جدید واتساپ؛ فیلتر پیام‌های خوانده نشده

به نظر می‌رسد که واتساپ اکنون در تلاش است تا این ویژگی را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد. اسکرین شاتی که از این ویژگی منتشر شده است، کاربرد آن را در سیستم عامل iOS نشان می‌دهد. دکمه فیلتر در کنار نوار جستجو قرار گرفته است. با ضربه زدن بر روی آن، برنامه به طور خودکار همه چت‌های خوانده نشده شما را نشان می‌دهد و به راحتی آن‌ها را شناسایی می‌کند.

اگر می‌خواهید فیلتر را حذف کنید، با یک ضربه بر روی گزینه «Clear filter» همه چت‌های شما یک بار دیگر باز می‌گردند. همچنین در صورتی که فیلتر فعال باشد و از نوار جستجو استفاده کنید، واتساپ به راحتی فقط پیام‌های خوانده نشده را به عنوان نتایج جستجو به شما نمایش می‌دهد. در خصوص زمان انتشار رسمی این ویژگی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان