تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۱

۳ شاه ماهی‌های نقل و انتقالات فوتبال ایران

نقل و انتقالات فوتبال ایران رنگ و بوی جدی به خود گرفته است و این روزها باشگاه ها سفت و سخت دنبال جذب بازیکن هستند.

نقل و انتقالات فوتبال ایران

رویداد۲۴ نقل و انتقالات فوتبال ایران رنگ و بوی جدی به خود گرفته است و این روزها باشگاه ها سفت و سخت دنبال جذب بازیکن هستند. با نگاهی به وضعیت بازیکنان در نقل و انتقالات می توان پی برد که در بین ستاره های داخلی تنها 3 بازیکن هستند که در این ایام جزو شاه ماهی ها و بهترین های نقل و انتقالات به شمار می روند.

1- سجاد شهباززاده: مهاجم فصل گذشته سپاهان علاوه بر اینکه می توانست در تیم خودش بماند اما با پیشنهاد تیم های استقلال و پرسپولیس روبرو شد. او حتی از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشت و تا یک قدمی امضا با سرخپوشان تهرانی هم پیش رفت اما در نهایت استقلالی ها گوی رقابت را از رقیب خود ربودند و فعلا این مهاجم تنها گزینه رسمی است که استقلال آن را تایید کرده است. 

2- دانیال اسماعیلی فر: بازیکن فصل گذشته سپاهان که تیم اصفهانی دلش نمی خواست این بازیکن را از دست بدهد با پیشنهاد جدی پرسپولیس از پیش از پایان فصل روبرو شده بود و در نهایت بعد از سه سال توانست پیراهن این تیمرا برتن کند. در روزهای آخری که این بازیکن در حال توافق با پرسپولیس بود استقلالی ها هم پا به میدان رقابت گذاشتند تا بتوانند این بازیکن را جذب کنند اما باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل تر توانسته بود نظر این بازیکن را جلب کند. ضمن اینکه سایر تیم های لیگ برتری هم خواهان اسماعیلی فر بودند اما می دانستند که این بازیکن با سرخپوشان توافق کرده است.


بیشتر بخوانید: شاه‌ ماهی نقل و انتقالات همچنان بر سر دوراهی!


3- سعید صادقی: بازیکن فصل گذشته گل گهر به دلیل عملکرد خوبی که فصل گذشته از خود نشان داده از جمله نفراتی است که اکثر تیم های لیگ برتر او را می خواهند و این روزها هم رقابت فشرده ای بین استقلال و پرسپولیس برای جذب این بازیکن شکل گرفته است. ضمن اینکه خود گل گهر همچنان امیدوار است که او در این تیم بماند و سپاهانی ها هم به شدت دنبال این هستند که بتوانند با این بازیکن مذارکات مثبتی داشته باشند. 

سایر نفرات جذب شده تیم ها درست است که شاید نام های بزرگی داشته باشند اما به اندازه این سه نفر خواهان نداشته اند و مورد توجه اکثریت نبوده اند. مثلا علیرضا بیرانوند که از پیش از شروع نقل و انتقالات علاقه خود را برای بازگشت به لیگ برتر و تیم پرپسولیس اعلام کرده بود و مشخص بود که او دوباره پیراهن این تیم را برتن می کند. مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه رابط پا و دوری بیش از یک سال از فوتبال چندان مورد توجه ها نبوده و همچنین سروش رفیعی نیز با توجه به اینکه قبلا شاگرد گل محمدی بوده برای این فصل بار دیگر به پرسپولیس بازگشت. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان