تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۰۲ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
امام جمعه یاسوج:

گرانی‌ها به مردم فشار زیادی وارد کرده، گاهی می‌گویند تقصیر روحانیون است / به نام ما و به کام دیگران است

حجت‌الاسلام حسینی گفت : ما در این جایگاه نه پولی در دسترس داریم و نه اختیاری در عزل و نصب‌ها داریم و در واقع به نام ما و به کام دیگران است ... متاسفانه، گاه ، اهانت‌ها گریبان‌گیر ما روحانیون است. هر چند مشکلاتی وجود دارد اما به یاری خدا و به برکت ولایت فقیه حل خواهد شد.

گرانی‌ها به مردم فشار زیادی وارد کرده، گاهی می‌گویند تقصیر روحانیون است / به نام ما و به کام دیگران است

رویداد۲۴ حوزه نیوز نوشت : ما در این جایگاه نه پولی در دسترس داریم و نه اختیاری در عزل و نصب‌ها داریم و در واقع به نام ما و به کام دیگران است؛ متاسفانه گاه اهانت‌ها گریبان‌گیر ما روحانیون است. هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما به یاری خدا و به برکت ولایت فقیه حل خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی‌هایی که طی سال‌های اخیر رخ داده، به مردم فشار‌های زیادی وارد کرده است که گاهی به ما می‌گویند گرانی‌ها نیز تقصیر روحانیون است؛ ما در این جایگاه نه پولی در دسترس داریم و نه اختیاری در عزل و نصب‌ها داریم و در واقع به نام ما و به کام دیگران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، روز چهارشنبه در اردوی یک روزه خانوادگی مستمری بگیران و معمرین کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح تکریم خانواده، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان که در اردوگاه فرهنگی هنری دهنو شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه عالم و مبلّغ دین در پیشگاه خداوند جایگاه ارزش‌گذاری برای همه کار‌ها و جایگاه انبیاءست.

وی ادامه داد: ارزشمندترین انسان‌ها را خداوند برای رسالت تبلیغ و هدایت انسان‌ها مبعوث کردند و این کار امروزه بر عهده مبلغین، علمای اسلام و حوزه‌های علمیه قرار گرفته است.

استاد حوزه گفت: عالمی که بتواند با زبان و منبر خود و عمل و کردارش مردم را راهنمایی و نصیحت کند، رسالتش رسالت انبیاء است، البته برای هر انسانی بیش از حرف، قلم و سخن، عمل، کردار، رفتار و ارتباطش با مردم می‌تواند کارساز باشد.

وی ادامه داد: عالم دینی مردم را هدایت می‌کند، احکام خدا را برای مردم شرح می‌دهد و معرفت به خدا را به مردم یاد می‌دهند تا در جهالت زندگی نکنند.


بیشتر بخوانید: امام جماعت بی‌پول نمی‌تواند مدیریت کند/ اگر بناست نیروی انسانی جذب دولت شود اول سراغ امام جماعت بروند!
حسینی در ادامه افزود: مسلما پشت افراد موفق زنان خوبی هم بوده اند که همه مشکلات را تحمل کرده و قطعا خانواده‌های روحانیون در اجر عظیم تبلیغ دین شریک هستند؛ برخی خانواده هستند که به فرزندان یا همسران خود اجازه نمی‌دهند وارد حوزه علمیه و طلبه شوند و گاهی داریم از یک طرف می‌گویند طلاب فقیرند و اجازه نمی‌دهیم بروند و از طرف دیگر هم می‌گویند همه چیز را همین طلاب و روحانیون خورده‌اند و همه تقصیرات را گردن‌شان می‌اندازند.

وی اظهار کرد: گرانی‌هایی که طی سال‌های اخیر رخ داده، به مردم فشار‌های زیادی وارد کرده است که گاهی به ما می‌گویند گرانی‌ها نیز تقصیر روحانیون است؛ ما در این جایگاه نه پولی در دسترس داریم و نه اختیاری در عزل و نصب‌ها داریم و در واقع به نام ما و به کام دیگران است؛ متاسفانه گاه اهانت‌ها گریبان‌گیر ما روحانیون است. هر چند مشکلاتی وجود دارد، اما به یاری خدا و به برکت ولایت فقیه حل خواهد شد.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: ما قبل از انقلاب در همین پنج‌کیلومتری شهر یاسوج بودیم، اما از نعمت‌های اولیه آب، برق و گاز محروم بودیم، حال برسیم به اینکه مناطقی مانند زیلایی، لوداب و مارگون آن زمان چگونه بوده‌اند؛ نعمت و برکتی که طی انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شد در هیچ دوره‌ای از تاریخ نصیب نشده بود؛ ما برکات و دستاورد‌های انقلاب را با همه زمان‌های قبل از انقلاب مقایسه می‌کنیم آدم منصف می‌بیند که طی زمان طاغوت پهلوی، قاجار، دوران زندیه، افشاریه، صفویه و همه این‌ها تا شاهان قبل از اسلام در همه این‌ها هیچ‌کدام ایران اسلامی به اندازه انقلاب رشد و توسعه نداشته است.

وی گفت: در بحث جهاد تبیین سخنان علما و روحانیون بسیار اثرگذار است و باید گذشته را برای جوانان تشریح کنند و حتی خانواده‌های روحانیون نیز زبان گویای دستاورد‌های انقلاب باشند. اینکه با ما دشمنی می‌کنند بدین جهت است که ولایت فقیه به این ملت عظمت، شکوه، توسعه و پیشرفت بخشیده است. ملتی که تا قبل از انقلاب توسری خور بوده اکنون آقا و سرور شده است خب مسلما باید هم با ملت و نظام جمهوری اسلامی دشمنی کنند.

حسینی بیان کرد: انگلیسی‌ها نفت سیاه را در دست می‌گرفتند و می‌گفتند‌ای ماده بدبوی زشت به هیچ دردی نمی‌خورد و جوری برای مردم ما وانمود کرده بودند که مردم استان ما می‌گفتند «هر که عشق علی در دلشه، نفت سیاه سی چنشه» آیا واقعا به درد نمی‌خورد؟ این در صورتی است که امروزه تمام دنیا روی موضوع نفت می‌چرخد و حیات‌بخش شده است. امروز نیز می‌دانند که جمهوری اسلامی و ولایت فقیه از چه ظرفیت و پتانسیلی در ابعاد مختلف برخوردار است، دارند مردم را علیه روحانیون، ولایت فقیه و علماء بدبین می‌کنند.

حسینی افزود: روحانیت زیر بار ظلم نمی‌رود و مردم را به سمت جهالت و حقارت دعوت نمی‌کند، بلکه روحانی شیعه همیشه مردم را حماسی، با عرضه و در مسیر علم، دانش و توسعه حرکت می‌دهد، بنابراین می‌خواهند به شکلی مردم را بدبین کنند و متأسفانه گاهی هستند روحانیونی که زبان گویای دشمن می‌شوند و همان گونه که دشمن می‌خواهد حرف می‌زنند.

نماینده، ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مشکلاتی هم وجود دارد مانند آسیب‌های اجمتاعی، طلاق، تیراندازی‌ها، قبرسازی‌ها، هزینه‌های گزاف در مراسمات ترحیم و عروسی و...، باید روشنگری و تحلیل‌های اساسی صورت بگیرد روحانیون در سخنرانی‌های خود مردم را هدایت و رهنمایی کنند. امروزه اکثر تلاش‌ها این است تا منبر‌ها و سخنرانی‌ها را کمرنگ کنند، لذا ما باید نهایت تلاش خود را برای بر ملا کردن این نقشه‌ها انجام دهیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امام جمعه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
1
آره جون خودت هیچ قدرتی ندارید
ناشناس
|
Austria
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
0
آره جون تو هیچ قدرتی ندارید
مموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
1
0
جمهوری اسلامی رو بکنید جمهوری. قانون اساسی رو بر اساس حق.ق کنید نه شرع. آخوندها برگردم به مساجد. قول میدم دیگه نگین تقصیر آخوندا ست
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
0
به علت جنگ اوکراین قیمت‌های جهانی افزایش پیدا کرد/ افزایش قیمت‌های جهانی هیچ ارتباطی و ربطی به جنگ اوکراین ندارد.
و این در حالی است که قیمت های جهانی 100 درصد فقط در زمان دولت ناتوان و عاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
1
0
برخی می‌گویند گرانی‌ها هم تقصیر روحانیون است‌ / بله کاملا دوست می گویند
جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ ۱۱:۴۸:۳۳
برخی می‌گویند گرانی‌ها هم تقصیر روحانیون است‌ / بله کاملا دوست است چون به خاطر که روحانیون در دولت، مجلس، قوه قضائیه و هم در سراسر کشور متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکردند و هم از سال 1357 تاکنون هم نمی کنند.

وقتی بن خواربار وغیره ۶ ماه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور پرداخت نکرده اند متاسفانه ثابت کرده است که در کشور قانون و عدالت وجود ندارد.

وقتی بن خواربار وغیره ۶ ماه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور پرداخت نکرده اند متاسفانه ثابت کرده است که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد.

وقتی بن خواربار وغیره ۶ ماه بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور پرداخت نکرده اند متاسفانه ثابت کرده است که در کشور اداره کار و دیوان عدالت اداری وجود ندارد.



چرا مخابرات ایران ۶ ماه است بن خواربار بازنشستگان ومناسبتها را پرداخت نکرده است عقل سلیم قبول نمیکند که مخابرات پول ندارد پس چرا پاداش بازنشستگان ۱۴۰۰را پرداخت میکند این پول را از کجا می آورد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مخابرات ایران میخواهد بازنشستگان را درگیر دولت ونیروی انتظامی کند تا تعرفه مخابرات را بالا ببرند تعرفه چه ربطی به بازنشستگان دارد اگرعرضه اداره کردن مخابرات را ندارید لطفا کنار بروید شاید دیگران بتوانند مخابرات ایران را بهتر مدیریت کنند ؟؟
ما بازنشستگان خسته شدیم از این همه ظلمی که مخابرات در حق بازنشسته ها انجام داده است ۶ماه است که بن خواربار و رفاهیات ما پرداخت نشده آخه چرا هیچ کس جوابگو نیست ما لایق این همه بی احترامی نیستیم چرا هیچ مدیر و مسئولی پاسخگو نیست مگر نه اینکه تشکل های کارگری باید از حق ما دفاع کنند چرا صدای هیچ کس درنمیاد.
اینهمه درآمد شرکت کجا هزینه می‌شود که مخابرات وضعش خراب است؟
اینهمه در آمد شرکت کجا هزینه می‌شود که مخابرات وضعش خوب نیست؟
نظرات شما
پیشخوان