تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۵ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دادستان کل کشور درباره تجمعات اخیر شیراز: از دختران نوجوان در قالب تجمع سوءاستفاده شده بود

دادستان کل کشور با اشاره به تجمع برخی از تجمع نوجوانان در شیراز گفت: باید برنامه‌های فرهنگی قبل از اقدامات قضایی انجام شود.

دادستان کل کشور درباره تجمعات اخیر شیراز: از دختران نوجوان در قالب تجمع سوءاستفاده شده بود
رویداد۲۴ انتشار گسترده ویدیویی در فضای مجازی در چند روز اخیر مبنی‌بر تجمع چندین جوان و نوجوان که میانگین سنی‌شان ۱۵، ۱۶ سالی بیشتر نیست به دلیل خاص بودنش در سطح گسترده‌ای از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و به دلیل کم سن و سال بودن افراد حاضر در این تجمع، با واکنش مسئولان استانی نیز مواجه شد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور در صحن امروز شورای شهر پس از استماع سئوالات اعضای شورای شهر تهران با اشاره به موضوع تجمع نوجوانان دختر و پسر در شیراز اظهار داشت: از این دختران نوجوان در قالب تجمع سوءاستفاده شده بود و برای نظام جمهوری اسلامی ایران با تعداد زیادی شهید و سرمایه‌گذاری‌های فرهنگی زیبنده نیست که چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم.


بیشتر بخوانید: ویدئو جنجالی تجمع نوجوانان در شیراز؛‌ چند نفر بازداشت شدند؟


وی با اشاره به اینکه برخی در خارج از کشور مانند آمریکا و استکبار مأموریت دارند تا چنین اقداماتی را انجام دهند و بابت این مسئله پول دریافت می‌کنند، گفت: مدتی پیش زنی در یکی از خیابان‌ها برهنه حرکت کرده بود و پس از دستگیری مشخص شد این فرد در قالب دریافت پول از خارج از کشور دست به چنین اقدامی زده است.

منتظری خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از چنین موضوعاتی باید کار فرهنگی مشترک انجام شود و نباید این اقدامات فرهنگی را موکول به برخورد‌های قضایی کرد.

وی افزود: برخی می‌گویند چرا با بدحجابی برخورد نمی‌کنید؛ نظر من این است که باید ابتدا کار فرهنگی انجام شود. دستگاه‌های مختلفی اعتبار و بودجه برای کار فرهنگی دارند و ما نباید در کار دستگاه‌های دیگر ورود کنیم. از اعضای شورای شهر تهران به عنوان نمایندگان مردم درخواست دارم که این موضوعات فرهنگی را در دستورکار قرار دهند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دادستان کل کشور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
0
1
این بچه ها هر روز با همین تیپ ها پشت باغ عفیف آباد جمع میشن، حالا چون اومدن تو بلوار چمران که یکی از بلوارهای اصلی شهر هست دیده شدن، سوال اصلی اینجاست که چرا شیراز که کلان شهر هست حتی یک شهر بازی نداره؟؟ حتی شهرهای کوچیک اطراف مثل مرودشت و آباده هم شهربازی دارن
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان