تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

توقیف نمایشی که نوید محمدزاده تهیه کننده آن بود

در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»، کارگردان این نمایش می‌گوید که حدس گروه اجرایی بر این است که این ماجرا به حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش برمی‌گردد.

نوید محمدزاده

رویداد۲۴ ایسنا نوشت:  در پی بسته شدن بلیت‌فروشی نمایش «شب شک»، کارگردان این نمایش می‌گوید که حدس گروه اجرایی بر این است که این ماجرا به حضور نوید محمدزاده به‌عنوان تهیه‌کننده نمایش برمی‌گردد.

امیرحسین بریمانی کارگردان جوانی است که برای چهارمین نوبت قصد داشت نمایش «شب شک» را در سالن شهرزاد روی صحنه ببرد، اما از سوی سالن متوجه شد که بلیت فروشی نمایشش بسته شده است.


بیشتر بخوانید: نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع‌الفعالیت شدند؟


او درباره وضعیت اجرای خود می‌گوید: مرکز هنر‌های نمایشی به سالن اعلام کرده که بلیت فروشی نمایش‌مان بسته شده است و ما هم منتظریم از سوی مرکز هنر‌های نمایشی برای تشکیل جلسه و گفتگو درباره این موضوع خبرمان کنند. او توضیح می‌دهد که حدس گروه این است که دلیل این مساله به حضور نوید محمدزاده، تهیه‌کننده این نمایش برمی‌گردد.

بعد از حضور نوید محمدزاده در جشنواره کن و حاشیه‌هایی که در آن جشنواره ایجاد شد، در محافل غیر رسمی شنیده می‌شد که این بازیگر برای مدتی ممنوع‌الفعالیت خواهد شد و بعضا حتی جزئیات آن نیز به صورت شفاهی دهان به دهان شد، اما این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است.

در پی توقف بلیت فروشی این اثر نمایشی، روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی توضیحاتی را به شرح زیر اعلام کرد: «نمایش «شب شک» به نویسندگی و کارگردانی آقای امیر حسین بریمانی که در تماشاخانه تئاتر شهرزاد اجرا داشته است، به دلیل عدم کسب مجوز تمدید و تبلیغ نمایش، همچنین پخش بدون مجوز تبلیغات نمایش در بستر‌های مختلف فضای مجازی، موجب بسته شدن موقت سایت فروش بلیت نمایش از طرف اداره کل هنر‌های نمایشی شده است. بدیهی است این مشکل با حضور کارگردان و رفع ابهامات موجود برطرف خواهد شد.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: نوید محمدزاده
نظرات شما
پیشخوان