تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۰۵ تير ۱۴۰۱

بازداشت ۲۲ گردشگر در املش به اتهام خرافه‌پرستی

سرهنگ حسن پور از دستگیری ۲۲ گردشگر در املش به اتهام تبلیغ فرقه‌های نوظهور خبر داده است.

بازداشت ۲۲ گردشگر در املش

رویداد۲۴ به گزارش مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تأکید کرد: «مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی و خود ساخته در فضای مجازی و حقیقی یکی از اولویت‌های پلیس است.»

او گفته «گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری مراسم خرافه‌پرستی، تبلیغ فرقه‌های نوظهور و مصرف مواد مخدر توسط چند نفر در جنگل‌های گیلان به دست ما رسیده که این افراد از طریق فضای مجازی فراخوان نیز منتشر کرده بودند.»

جانشین فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: این افراد در قالب گروه‌های گردشگری در گیلان حضور یافته بودند که بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته محل فعالیت این افراد در ارتفاعات ییلاقی یکی از روستا‌های شهرستان املش شناسایی شد، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری فرماندهی انتظامی املش با اشرافیت اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حسن پور گفته «۱۴ دستگاه خودرو و تعدادی آلات و ادوات تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی از متهمان کشف شد و ۲۲ نفر هم بازداشت شدند. متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان