تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۱

مجوز تزریق دوز چهارم واکسن کرونا برای افرادی که ۶ ماه از تزریقشان گذشته صادر شد

کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت طبق دستورالعملی مجوز تزرزیق دوز یادآور کرونا برای کسانی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته را صادر کرد.

تزریق دوز چهارم واکسن کرونا

رویداد۲۴باشگاه خبرنگاران نوشت:  معاون بهداشت وزارت بهداشت مجوز تزرزیق دوز یادآور واکسن کرونا برای کسانی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی آن‌ها گذشته را صادر کرد.

کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت طبق دستورالعملی مجوز تزرزیق دوز یادآور کرونا برای کسانی که ۶ ماه از تزریق نوبت قبلی واکسنشان گذشته را صادر کرد که متن بخشنامه بدین شرح است:


بیشتر بخوانید: علت افزایش ناگهانی مبتلایان به کرونا در کشور/ چه افرادی در معرض خطر ابتلا هستند


معاون محترم بهداشت دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

موضوع: ابلاغ مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۴

با سلام و احترام

به پیوست نامه شماره ۱۰۱/۸۷۲ /د مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۸ مشاور محترم وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی در خصوص ابلاغ مصوبات یکصد و هجدهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ با تاکید بر توصیه به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا در کلیه گروه‌های سنی واجد دریافت واکسن که بیش از شش ماه از آخرین نوبت تزریق واکسن آن‌ها گذشته است و با توجه به در پیش رو بودن بازگشت حجاج بیت ا الحرام و گردهمایی عظیم اربعین حسینی و به دنبال آن بازگشایی مدارس و دانشگاهها. لازم است اهتمام ویژه به تداوم استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی و بالاخص در گروه‌های پر خطر و تقویت مراقبت بهداشتی مرزی و همکاری دستگاه‌های ذیربط در تشخیص به موقع ورود سویه‌های جدید. جهت استحضار و دستور اقدام لازم ارسال می‌گردد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: کرونا در ایران
نظرات شما
پیشخوان