تاریخ انتشار: ۱۲:۰۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

فعال سیاسی اصولگرا: دولت از اصولگرایان است، اصولگرایان از عملکرد رئیسی رضایت دارند

پورمختار گفت: گرچه اصولگرایان نمره مثبت و قابل قبول به عملکرد دولت می‌دهند، اما نگاه مردم به دولت باید جداگانه ارزیابی شود.

فعال سیاسی اصولگرا: دولت از اصولگرایان است، اصولگرایان از عملکرد رئیسی رضایت دارند

رویداد۲۴ فردا نوشت: محمدعلی پورمختار درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: رضایت اصولگرایان را خیلی نباید ملاک قرار داد، چون درباره این موضوع رضایت مردم باید ملاک قضاوت باشد. دولت از اصولگرایان است بنابراین آن‌ها از یک خط فکری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

وی با اشاره به مواضع انتقادی بعضی سیاسیون و نمایندگان اصولگرا به دولت افزود: گرچه اصولگرایان نقد‌هایی به دولت دارند و مجلس انقلابی اصولگرا نیز اخیرا کارت‌های زردی را به برخی وزرا داد و هم اکنون در مجلس چندین طرح استیضاح در حال پیگیری هستند، اما در کل آن‌ها از روی کارآمدن این دولت و اقداماتی که تا به حال به ویژه در حوزه سیاست خارجی صورت گرفته راضی هستند.


بیشتر بخوانید: محمد مهاجری: منتظر انتقاد‌های تازه و جدی مجلس از دولت باشید/ حتی اصولگرایان هم دیگر از دولت دفاع نمی‌کنند


این فعال سیاسی با بیان اینکه نقد‌ها بیشتر در حوزه عملکرد اقتصادی دولت است، اصولگرا گفت: وقتی مردم برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی شان به نمایندگان حوزه انتخابیه خود مراجعه می‌کنند، طبعا نمایندگان نیز در موضعگیری‌های شان عدم رضایت خود و موکلان شان را از اوضاع اقتصادی بیان می‌کنند.

وی درباره میزان احیای سرمایه اجتماعی متأثر از عملکرد دولت سیزدهم یادآور شد: گرچه اصولگرایان نمره مثبت و قابل قبول به عملکرد دولت می‌دهند، اما نگاه مردم به دولت باید جداگانه ارزیابی شود و براساس این ارزیابی است که می‌توان درباره وضعیت سرمایه اجتماعی نظر داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
خفه شو بابا، شماها چی هالیتونه
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان