تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۱

جشنواره فروش تابان بیمه نوین همراه با جوایز ویژه

شرکت بیمه نوین در راستای خلق ارزش برای مشتریان خود، محصولات بیمه‌ای خود را با شرایط ویژه در مرداد ۱۴۰۱ ارائه می‌کند.

بیمه نوین

رویداد۲۴  به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل بیمه نوین، این شرکت از یکم تا ۳۱ مرداد ۱۴۰۱، در جشنواره تابان انواع بیمه‌نامه‌های "اتومبیل"، "آتش سوزی"، "مسئولیت" و "بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری" خود را با تخفیف و شرایط ویژه به فروش می‌رساند.

همچنین در جشنواره فروش تابان علاوه بر تخفیف‌های ویژه، به افرادی که در بازه زمانی این جشنواره محصول بیمه‌ای مورد نیاز خود را خریداری کنند، به قید قرعه کمک هزینه سفر برای مشتری و همراه وی تعلق خواهد گرفت.

در این جشنواره فروش ویژه، "بیمه­‌های مسئولیت کارفرما در قبال صنعتی، خدماتی، بازرگانی، مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان پروژه‌های عمرانی"، "مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان ساحتمانی"، "مسئولیت حرفه‌ای پزشکان و پیرا پزشکان"، "مسئولیت حرفه‌ای مدیران مجتمع‌ها و مراکز آموزشی" و "مسئولیت مدنی دارندگان آسانسور" و "مسئولیت مدنی نصب و نگهداری آسانسور در قبال استفاده‌کنندگان" با شرایط ویژه ارائه می‌شوند.

"بیمه‌های آتش سوزی منازل مسکونی، مراکز صنعتی، غیر صنعتی و انبارها" و نیز "بیمه‌های بدنه اتومبیل" و "بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری" (تخفیف در هزینه‌های بیمه‌گری) از دیگر محصولاتی است که در این جشنواره ارائه می‌شوند.

علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط جشنواره تابان نوین، می‌­توانند به سامانه اینترنتی این شرکت به آدرس www.novininsurance.com مراجعه و یا با شماره ۲۳۰۴۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان