تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

۷ تا از بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکفورت را بشناسید

فرانکفورت یکی از بزرگ‌ترین شهر‌های آلمان است که در ایالت Hessen و در مرکز آلمان واقع شده است. این شهر در مجاورت رودخانه ماین است و در بخش جنوبی آن، بزرگ‌ترین جنگل آلمان در محدوده شهری قرار دارد.

۷ تا از بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکفورت را بشناسید

رویداد۲۴ فرانکفورت یک مرکز تجاری بسیار مهم در اروپاست و سالانه افراد زیادی برای سفرهای بیزینسی و تجاری به این شهر سفر می‌کنند. فرانکفورت که به پایتخت بانکداری اروپا مشهور است، هر ساله که مردمان زیادی را از سراسر دنیا به دلیل پویایی اقتصادیش، به سوی خود جذب می‌کند. البته نباید از جاذبه‌های توریستی این شهر نیز غافل شد. کافی است یک بار به این شهر زیبا سفر کنید تا به مقصد همیشگی‌تان تبدیل شود.

عازم فرانکفورت هستید و قصد ندارید هزینه زیادی برای اقامت و رزرو هتل پرداخت کنید؟ اگر می‌خواهید در سفر به فرانکفورت هزینه اقامت خود را به حداقل برسانید، می‌توانید به سراغ یکی از هتل‌های اقتصادی این شهر بروید. در این مقاله به معرفی ۷ تا از بهترین‌ هتل‌های اقتصادی فرانکفورت می‌پردازیم تا بتوانید سفری لذت ‌بخش را با کمترین هزینه تجربه کنید.

معرفی فرانکفورت

فرانکفورت یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آلمان است که در ایالت Hessen و در مرکز آلمان واقع شده است. این شهر در مجاورت رودخانه‌ ماین است و در بخش جنوبی آن، بزرگ‌ترین جنگل آلمان در محدوده شهری قرار دارد.

فرانکفورت مدت زمان بسیاری است که تبدیل به یک مرکز مهم برای فعالیت‌های فرهنگی و گردشگری شده است و موزه‌های هنری و گوناگون بسیاری در کنار گالری و باغ‌های دیدنی در این شهر وجود دارد.

آشنایی با ۷ تا از بهترین هتل‌های ارزان فرانکفورت

انتخاب هتل مناسب همیشه از اهمیت بالایی برخوردار بود و انتخاب هتلی ارزان قیمت که باکیفیت نیز باشد، آرزوی هر گردشگری است. در ادامه به معرفی بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکوفورت می‌پردازیم که می‌توانید قبل از خرید بلیط خود، به رزرو هتل آنلاین بپردازید.

EXPO Hotel Frankfurt

اگر به دنبال یک هتل ۳ ستاره و میان‌رده در فرانکفورت هستید،  EXPO Hotel Frankfurt گزینه مناسبی است. این هتل انتخابی عالی برای تجربه سفری مقرون به صرفه به فرانکفورت است. این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد و اتاق‌های آن دارای اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و صندوق امانات هستند. در EXPO Hotel Frankfurt نوشیدنی‌های گرم و روزنامه و مجله در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

این هتل تا موزه هنر مدرن ۴۰۰ متر، تا کلیسای پائول ۶۰۰ متر و تا موزه کلیسای جامع ۵۰۰ متر فاصله دارد و انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که برای مشاهده آثار تاریخی و هنری به این شهر سفر کرده‌اند. با اقامت در این هتل به بازار دسترسی داشته و می‌توانید به راحتی به خرید لباس بپردازید و از بخش‌های قدیمی شهر دیدن کنید.

این هتل ۳ ستاره است، دارای ۲۵ اتاق است و به صورت ۲۴ ساعته مسافران را پذیرش می‌کند. توجه داشته باشید که در مدت زمان اقامت در این هتل نمی‌توانید در اتاق‌ها سیگار بکشید. همچنین، اگر حیوان خانگی دارید که قصد دارید با خود به سفر ببرید، باید بدانید که ورود حیوانات خانگی به EXPO Hotel Frankfurt ممنوع است.

Frankfurt Central Hostel

Frankfurt Central Hostel هاستلی دو ستاره است که یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که قصد دارند با خرید بلیط پرواز خارجی سفری ارزان به فرانکفورت داشته باشند. این هاستل در نزدیکی ایستگاه مرکزی بوده و مسافران به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها دارای امکاناتی معمولی از جمله اینترنت بی‌سیم، تهویه هوا و تلویزیون هستند. شما می‌توانید با پرداخت اضافه بها به طور روزانه صبحانه دریافت کنید. در اطراف این هاستل غذاخوری‌ها و رستوران‌های متعددی وجود دارد که گردشگران می‌توانند به آن‌ها مراجعه کرده و غذاهای محلی آلمان را تجربه کنند.

این هاستل با فرودگاه فرانکفورت ۱۱ کیلومتر فاصله داشته و با طی کردن مسیری کوتاه می‌توانید به بزرگ‌ترین مرکز خرید اروپا یا همان Skyline Plaza بروید. این هتل در منطقه‌ای واقع شده است که برای افراد علاقه‌مند به معماری و تجارت مناسب است.

کارمندان Frankfurt Central Hostel به سه زبان آلمانی، روسی و انگلیسی مسلط هستند و شما می‌توانید لوازم باارزش خود را در صندوق امانات این هاستل قرار دهید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هاستل ممنوع است.

۷ تا از بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکفورت را بشناسید

easyHotel Frankfurt City Center

easyHotel Frankfurt City Center هتلی ۲ ستاره و اقتصادی است که ۱۱۸ اتاق دارد. این هتل ارزان قیمت در نزدیکی ایستگاه اصلی قرار داشته و با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد و موقعیت مکانی که دارد یک گزینه عالی برای گردشگران است. اتاق‌ها تمیز و مرتب بوده و دارای دکوراسیونی زیبا و ساده هستند. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، تلویزیون و حمامی اختصاصی اشاره کرد. اگر به زبان آلمانی مسلط نیستید، می‌توانید در این هتل با کارمندان به زبان انگلیسی صحبت کنید. یکی از ویژگی‌های مهم easyHotel Frankfurt City Center، داشتن امکانات لازم برای افراد ناتوان جسمی است.

Five Elements Hostel Frankfurt

این هاستل ۲ ستاره در مرکز شهر قرار دارد و دارای اتاق‌هایی بسیار زیبا و تمیز است که همه آن‌ها دارای کفپوش چوبی هستند. بعضی از اتاق‌های آن دارای تخت‌های چند طبقه هستند و به همین خاطر این هاستل یک گزینه عالی برای کسانی است که به‌صورت گروهی سفر می‌کنند. صبحانه هر روزه برای مسافران سرو می‌شود و شما می‌توانید وعده‌های دیگر را در آشپزخانه مشترک این هاستل تهیه کنید. همچنین کارمندان این هاستل به زبان‌های روسی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی تسلط دارند.

این هاستل ۲۰۰ متر از ایستگاه مرکزی فرانکفورت فاصله دارد و در نزدیکی برج اصلی و Theatre and New Opera است. اقامت در این هاستل برای افراد علاقه‌مند به معماری انتخاب مناسبی است.

۷ تا از بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکفورت را بشناسید

این هتل ۲ ستاره در مرکز شهر قرار دارد و دارای ۴ اتاق‌ ساده و تمیز است. تمامی اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند و امکاناتی برای افراد ناتوان جسمی در نظر گرفته شده است. از مهم ترین ویژگی‌های این هتل اقتصادی می‌توان به تسلط کارمندان آن به زبان فارسی اشاره کرد. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

Pension Alpha Frankfurt City در نزدیکی ایستگاه مرکزی فرانکفورت است و یک کیلومتر از German Film Museum فاصله دارد. اقامت در این هتل برای کسانی که علاقه‌مند به موزه‌، پیاده‌روی در شهر و وسایل حمل و نقل عمومی هستند، مناسب است.

Senator Hotel

این هتل ۳ ستاره در Sachsenhausen که یکی از محله‌های خوب شهر فرانکفورت محسوب می‌شود، واقع شده است. این هتل که دارای ۴۷ اتاق است، به خاطر موقعیت مکانی مناسبی که دارد این امکان را به شما مس دهد تا به راحتی بتوانید به بخش‌های مختلف شهر دسترسی داشته باشید. کیفیت خدمات در این هتل ایده‌آل است و تمامی اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. در Senator Hotel، امکاناتی برای افراد ناتوان جسمی در نظر گرفته شده و ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است. کارمندان آن می‌توانند به ۴ زبان آلمانی، انگلیسی، لهستانی و روسی صحبت کنند.

این هتل در نزدیکی موزه‌ باستان ‌شناسی است و با ایستگاه مرکزی فرانکفورت ۱٫۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر به بازدید از موزه‌ها و درک معماری این شهر علاقه دارید، اقامت در این هتل انتخاب مناسبی است.

۷ تا از بهترین هتل‌های اقتصادی فرانکفورت را بشناسید

Hotel Topas

این هتل ۳ ستاره و اقتصادی در فرانکفورت، دارای ۳۰ اتاق تمیز و مرتب است. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم و تلویزیون هستند. صبحانه هر روزه برای مسافران تهیه می‌شود و شما می‌توانید صبحانه‌های متنوع هتل را میل کنید.

ورود حیوانات خانگی به  Hotel Topasمجاز است و کارمندان آن به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، لهستانی، روسی و ایتالیایی تسلط دارند.

این هتل ۵ دقیقه پیاده از ایستگاه اصلی قطار فرانکفورت فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید از مرکز نمایشگاه Frankfurt Messe دیدن کنید.

سخن آخر

به بررسی تعدادی از بهترین هتل‌های اقتصادی شهر زیبای فرانکفورت پرداختیم. مطمئنا تعداد این هتل‌ها بسیار بیشتر است اما در این مقاله قصد داشتیم تا بهترین آن‌ها را در نوع خدمات و موقعیت مکانی به شما معرفی کنیم. سفرمارکت برای راحتی شما عزیزان شرایطی را حاصل کرده است که بعد از خرید پرواز ایران ایر فرانکفورت خود، بتوانید به رزرو هتل خارجی مورد نظرتان نیز بپردازید.

برچسب ها: هتل
نظرات شما
پیشخوان