تاریخ انتشار: ۲۰:۰۳ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۱

شکست سنگین محمدعلی گرایی در تورنمنت لهستان/ ساروی فینالیست شد

چهره شاخص کشتی فرنگی ایران با شکست برابر حریفی از مجارستان از رسیدن به فینال تورنمنت لهستان بازماند.

شکست محمدعلی گراییرویداد۲۴ در جریان رقابت‌های کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی در ورشو پایتخت لهستان، محمدعلی گرایی دارنده ۳ مدال برنز جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۶ کروگر مارکو از دانمارک را مغلوب کرد. گرایی سپس برابر کور آندرس از نروژ با نتیجه ۹ بر یک پیروز شد اما در نیمه نهایی برابر لیوای از مجارستان در همان دقیقه نخست با نتیجه سنگین ۹ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. به احتمال فراوان گرایی در دیدار رده‌بندی به روی تشک نخواهد رفت.

اما در وزن ۸۲ کیلوگرمT محمدحسین محمودی در دور اول با نتیجه ۵ بر ۱ از سد پرولاینن از فنلاند گذشت اما در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۵ مغلوب اکسوز موکابه از نروژ شد. محمودی در مبارزه بعدی به مصاف پتر نوواک از جمهوری چک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار رده‌بندی شد.


بیشتر بخوانید: حسن یزدانی چطور حریف ترک را ضربه فنی کرد +فیلم


در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه ۹ بر یک مقابل لیائو یان از چین به برتری دست یافت. وی در دور دوم و با نتیجه ۸ بر صفر (ضربه فنی) مقابل تایرونه استرکنبورگ از هلند به برتری رسید. ساروی در دور سوم برابر آروی ساوولاینن از فنلاند ۱۱ بر یک پیروز شد و به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مقابل آلکس زوک از مجارستان و دارنده مدال نقره جهان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی فینال شد.

ساروی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ نیز برابر این کشتی‌گیر با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسیده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان