تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

دلیل عقد قرارداد ارزی فولاد با دژاگه چه بود؟

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های درخصوص اینکه آیا توصیه‌ای برای عدم جذب وریا غفوری شده است یا خیر، کشور اظهار داشت: خیر؛ چه صحبتی باشد شود؟

حمیدرضا گرشاسبی

رویداد۲۴ فارس نوشت: حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های درخصوص اینکه آیا توصیه‌ای برای عدم جذب وریا غفوری شده است یا خیر، کشور اظهار داشت: خیر؛ چه صحبتی باشد شود؟ سرمربیان فهرستی را اعلام می‌کنند و ما هم بر همان اساس رایزنی‌ها را آغاز می‌کنیم. در این پروسه ممکن است یک بازیکن زودتر به نتیجه برسد و بازیکنی هم امکان دارد دیرتر به توافق برسد.

وی در واکنش به این موضوع که غفوری در تمرینات هم حضور پیدا کرده بود، گفت: حالا انشالله حاضر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: جواد نکونام استقلالی نمی‌شود؟


مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درمورد احتمال بازگشت آرش رضاوند به این تیم، خاطرنشان کرد: ما طبق قانون یک درخواست مکتوب از باشگاه محترم استقلال داشتیم که هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.

گرشاسبی درخصوص خبر مصدومیت فرشید اسماعیلی، تصریح کرد: هنوز گزارشی به ما نرسیده است. انشالله فردا بازیکنان را در اردو می‌بینیم و اطلاعات دقیق‌تری خواهیم گرفت.

وی درمورد بازی دوستانه فولاد با سایپا، عنوان کرد: یک بازی دوستانه روز پنج‌شنبه با سایپا خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم بازهم بازیکنی جذب خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: ما تا دقیقه ۹۰ تلاش می‌کنیم تا خواسته‌های کادر فنی را محقق کنیم.

گرشاسبی درباره آخرین شرایط پاتوسی، تصریح کرد: پاتوسی با ما قرارداد دارد، اما کمی تنبلی می‌کند و با تاخیر به اردو اضافه می‌شود که این موارد جرائمی برای وی به همراه خواهد داشت.

وی درمورد ناراحتی نکونام از کولیبالی، گفت: تاخیر حضور این بازیکنان در اردوی آمادگی موجب دلخوری کادر فنی و سرمربی تیم شده است. قطعاً این تاخیر‌ها با جریمه همراه خواهد بود و بین بازیکن پرکار و بازیکن کم کار تفاوت‌هایی وجود خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که قرارداد اشکان دژاگه ارزی است یا ریالی، تصریح کرد:، چون وی پاسپورت ایرانی ندارد براساس همان پاسپورت با وی قرارداد امضا کردیم، یعنی قراردادش به صورت ارزی است.



خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان