تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

سقوط بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلار

بیت‌کوین وارد فاز نزولی جدیدی شده و آماده عقب‌نشینی به کانال ۲۰ هزار دلار است. اتریوم به‌عنوان دومین توکن مهم دنیا بعد یک هفته به زیر محدوده هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرد

سقوط بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلار

رویداد۲۴ قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته پنج درصد کاهش پیدا کرد و به کف کانال ۲۱ هزار دلار رسید. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز ۲۱ هزار و ۸۵ دلار بود، دیروز این ارز دیجیتال را حدود ۲۱ هزار و ۹۰۰ دلار معامله می‌کردند و چهارشنبه قبلی بیت‌کوین برای چند ساعت پا به محدوده ۲۴ هزار دلار گذاشت.

به گزارش فرارو، حالا پیش‌بینی می‌شود، بیت‌کوین وارد فاز نزولی شده که احتمال سقوط آن به محدوده‌های ۱۹ هزار، ۱۴ هزار و حتی هشت هزار دلار وجود دارد. ظرف ۲۴ ساعت قبلی که شاهد افت ۷۵ دلاری قیمت بیت‌کوین بودیم، قیمت شیبا شش درصد ریز داشته، پنج درصد از ارزش اتریوم کاسته شده، بازدهی دوج‌کوین و کاردانو منفی چهار درصد به‌ثبت رسیده و یک درصد از ارزش کل بازار ارز دیجیتال نیز آب شده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۱ هزار و ۸۵ دلار

نمودار بیت‌کوین افت چهار درصدی ارزش این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته را نشان می‌دهد. قیمت بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه چهار مرداد ۲۱ هزار و ۸۵ دلار بود درحالی که دیروز بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۸۴۰ دلار ارزش داشت. در این مدت که بیش از ۷۵۰ دلار از قیمت بیت‌کوین کاسته شده، ارقام ۲۲ هزار و ۱۸۵ دلار و ۲۱ هزار و ۴۵ دلار به‌ترتیب بیشترین و کمترین قیمت بیت‌کوین بودند. روند نزولی بیت‌کوین در چهار روز گذشته باعث شد بازدهی هفتگی آن هم منفی شود.

سه‌شنبه هفته قبل بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۷۵۰ دلار معامله می‌شد و چیزی نزدیک سه درصد نسبت به هفته قبل از ارزش بیت‌کوین از دست رفته است. حالا بیت‌کوین نسبت به قله تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار حدود ۷۰ درصد فاصله دارد و با حجم ۴۰۵ میلیارد دلاری نزدیک ۴۰ درصد از سهم بازار جهانی را به خود اختصاص داده است.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۴۳۰ دلار

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا پنج درصد کاهش داشت و به زیر هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز سه‌شنبه چهارم مرداد هزار و ۴۳۰ دلار بود، اما دیروز این ارز دیجیتال هزار و ۵۱۰ دلار ارزش داشت. بیشترین قیمت اتریوم در شبانه‌روز قبلی هزار و ۵۴۵ دلار و کمترین سطح آن هزار و ۴۲۰ دلار به‌ثبت رسیده است.

در قیاس با هفته قبل نیز شاهد افت پنج درصدی قیمت اتریوم هستیم، چون سه‌شنبه هفته گذشته اتریوم حوالی مرز هزار و ۵۰۰ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا فاصله اتریوم با سقف تاریخی خود دقیقا ۷۰ درصد برآورد می‌شود. قله‌ای که آبان پارسال به رسیدن اتریوم به محدوده چهار هزار و ۸۵۰ دلار خلق شد. همچنین باتوجه به حجم ۱۸۰ میلیارد دلاری فعلی اتریوم، سهم این ارز دیجیتال از کل بازار کمی بیش از ۱۷ درصد محاسبه می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته شش درصد ریزش داشته، بازدهی دوج‌کوین و کاردانو منفی چهار درصد بوده و در این مدت سه درصد از ارزش ترون آب رفته است. شیبا که با تسلط نیم‌درصدی به کل بازار، شانزدهمین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود، صبح امروز درحالی ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار معامله می‌شد که دیروز ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ارزش داشت. قیمت کاردانو به‌عنوان هشتمین ارز دیجیتال برتر بازار از ۰.۴۹۲ دلار به ۰.۴۷۲ دلار تقلیل پیدا کرده و دوج‌کوین به‌جای ۰.۰۶۴ دلار، صبح امروز ۰.۰۶۲ دلار خرید و فروش شد. قیمت ترون نیز با کاهش سه درصدی به ۰.۰۶۲ دلار رسید.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۱ هزار و ۸۴۰ دلار

۲۱ هزار و ۸۴۰ دلار

۲۱ هزار و ۸۵ دلار

اتریوم

هزار و ۵۰۰ دلار

هزار و ۵۱۰ دلار

هزار و ۴۳۰ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۱ دلار

۰.۰۰۰۰۱۰ دلار

کاردانو

۰.۴۷۸ دلار

۰.۴۹۲ دلار

۰.۴۷۲ دلار

ترون

۰.۰۶۷ دلار

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۲ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۶ دلار

۰.۰۶۴ دلار

۰.۰۶۲ دلار

 
منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان