تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱

گل محمدی با یک تیر دو نشان زد

یحیی گل محمدی اعلام کرد پرسپولیس در چند پست نیاز به بازیکن دارد.

یحیی گل محمدی

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: پرسپولیس با وجود شروع طوفانی در نقل و انتقالات هنوز نتوانسته نیاز‌های کادرفنی تیمش را در برخی پست‌ها برطرف کند.

این تیم به شدت در خط حمله ضعف دارد و در پست هافبک دفاعی هم نتوانسته هنوز بازیکنی را جایگزین محمد شریفی و رضا اسدی کند. مدیران پرسپولیس مدت‌ها درگیر خرید کاسیانو، مهاجم برزیلی مدنظر یحیی گل محمدی بودند، ولی در نهایت به دلیل مصدومیت این بازیکن، گل محمدی قید جذبش را زد.


بیشتر بخوانید: پیشنهاد سنگین و وسوسه انگیز تیم صنعتی به یک پرسپولیسی


یحیی در صحبت‌های اخیرش به نکات جالبی اشاره کرد و به نوعی مدیران باشگاه را مقصر عدم جذب مهاجم دانست. سرمربی پرسپولیس در این خصوص گفت: ۴-۳ بازیکن هم از لیگ سری آ برزیل به باشگاه معرفی کرده بودن که گزینه‌های خوبی بودند، اما از آن‌ها هم خبری نشد و مجددا سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کار‌های انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد. بازیکنانی که این فصل جذب کرده‌ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: در بازار جهانی مهاجم خوب و سطح بالایی که آزاد باشد خیلی کم پیدا می‌شود و قطعا هیچ بازیکن خوبی بدون تیم نمی‌ماند. با این حال چندین گزینه به باشگاه معرفی کرده‌ام و با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم.

گل محمدی ادامه داد: بعضی‌ها این‌طور القا کرده‌اند که من درخواستی برای جذب مهاجم خارجی و تقویت تیم نداشته‌ام، اما چنین چیزی صحت ندارد. ما مهاجمان خوبی داریم، ولی در خط حمله باید تقویت شویم. الان هم دو مهاجم تیم مصدوم هستند و تا سه هفته دیگر هم به شرایط بازی نمی‌رسند پس حتما نیاز داریم که در این پست تقویت شویم.

سرمربی پرسپولیس با این صحبت‌ها در ابتدا نسبت به وضعیت تیمش در آستانه شروع لیگ اعلام خطر کرد و همچنین با یک تیر دو نشان زد.

یحیی هم فشار زیادی که طی چند وقت اخیر روی خودش بود را از روی خودش برداشت و به قول معروف توپ را کاملا به زمین مدیران باشگاه انداخت و موج شدیدی از انتقادات را روانه درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس کرد. گل محمدی همچنین به همه اعلام کرد، اگر خواسته هایش توسط مدیران باشگاه اجابت نشود، نباید از او توقع قهرمانی داشته باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: یحیی گل محمدی
نظرات شما
پیشخوان