تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۸ نظر

نازنین بنیادی بازیگر سریال ارباب حلقه‌ها کیست؟

نازنین بنیادی متولد ۱۳۵۹ در تهران است. کودکی‌اش را در انگلیس گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او که اکنون در سینمای آمریکا بازی می‌کند، به اپوزیسیون جمهوری اسلامی پیوسته و از رضا پهلوی حمایت می‌کند.

نازنین بنیادی

رویداد۲۴ نازیلا معروفیان: نازنین بنیادی بازیگری است که حدود ۱۶ سال است این حرفه را آغاز کرده و براساس اعلام سازندگان «سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» نامش در میان نقش‌های اصلی این سریال پر هزینه قرار گرفته است. او اصالیت ایرانی - انگلیسی دارد و قرار است نقش برونوین را در سریال ارباب حلقه‌ها بازی کند. او اگرچه در سینمای هالیوود بازی می‌کند اما عمده شهرتش به خاطر پیوستنش به اپوزیسیون جمهوری اسلامی و همراهی‌اش با رضا پهلوی است.

نازنین بنیادی کیست؟

نازنین بنیادی نقش برونوین را در سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» بازی می‌کند و متولد ۱۳۵۹ در تهران است. اما کودکی اش را در انگلیسش گذارنده و برای تحصیل به آمریکا رفته است. او هم اکنون در تلویزیون و هم در سینمای آمریکا بازی می‌کند. طبق اعلام رسانه‌های خارجی، خانواده نازنین بنیادی در بیستمین روز بعد از تولد او به لندن مهاجرت کردند. او تا ۱۹ سالگی در لندن زندگی کرد و سپس به لس‌آنجلس ایالات متحده آمریکا کوچ کرد.

او از یک مدرسه خصوصی در لندن فارغ التحصیل شده و دارای مدرک تحصیلی عالی از دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیست شناسی است. جالب است بدانید او پژوهش‌هایی هم در مورد سرطان داشته است که باعث شده برنده جایزه چانگ پی-چون دانشجویان دوره کارشناسی شود. نازنین بنیادی بازیگری را از سال ۲۰۰۶ شروع کرده و اولین نقش او با عنوان Leyla Mir در درامای General Hospital بوده است. او همچنین نامزد دریافت جایزه NAACP Image Award به دلیل نقش خود در General Hospital شده بود.

مادر بنیادی در ۱۹ سالگی باردار بود و در تظاهرات‌ اوایل انقلاب۵۷ حضور داشت و معتقد بود کسانی‌که از سرنگونی محمدرضا شاه حمایت کردند مرتکب «اشتباهی بزرگ» شدند.

بنیادی در سن ۱۲ سالگی به همراه مادرش یکبار به ایران سفر می‌کند و این آخرین حضور او در تهران تلقی می‌شود. به گفته خود بنیادی او در سفر کوتاه خود به ایران به تهران، شمال ایران و مشهد سفر کرد. دوران کودکی و نوجوانی نازنین بنیادی در لندن پایتخت انگلستان سپری می‌شود. او در یک آموزشگاه خصوصی در لندن فارغ‌التحصیل شد. بنیادی در دانشگاه کالیفرنیا، ارواین در رشته زیستشناسی فارغ‌التحصیل می‌شود. او به دلیل انجام پژوهش‌هایی در خصوص سرطان و پیوند قلب برنده جایزه چانگ پیچون دانشجویان شد‌.

بنیادی هم اکنون در حال گذراندن دوره دکترا در دانشگاه تورنتو است و عضو عفو بین الملل ایالات متحده آمریکا است. از فیلم‌ها و سریال‌هایی که نازنین بنیادی در آن‌ها بازی کرده می‌توان به مرد آهنی در سال ۲۰۰۸، سه روز آینده در سال ۲۰۱۰، شیرین عاشق در سال ۲۰۱۰، رقصنده صحرا در سال ۲۰۱۵، بن هور در سال ۲۰۱۶، هتل بمبئی در سال ۲۰۱۸، و سریال‌های General Hospital، سریال ۲۴ در سال ۲۰۱۰، آشنایی با مادر بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴، همتا در سال ۲۰۱۸، و فیلم کوتاه Diplomacy در سال ۲۰۰۹ اشاره کرد.

نازنین بنیادی سریال ارباب حلقه‌ها

ورود نازنین بنیادی به عرصه بازیگری

نازنین بنیادی در سال ۲۰۰۶ تصمیم گرفت که وارد دنیای بازیگری شود‌. بنیادی در یکی از مصاحبه‌هایش می‌گوید به دلیل تمایل پدر ومادرش به پزشک شدن وارد رشته زیست‌شناسی شد اما پس از فارغ‌التحصیلی از این رشته به این نتیجه رسید که باقی زندگی‌اش راوقف بازیگری کند.

او ابتدا به کلاس‌های بازیگری رفت و در چندین تست بازیگری توانست نظر عوامل را به خود جلب کند. بنیادی در سن۲۶ سالگی اولین تجربه حرفه‌ای خود را در زمینه بازیگری با بازی در سریال «بیمارستان عمومی» در نقش لیلا میر ایفا کرد.

او برای این نقش نامزد دریافت جایزه ایمیج شد. جایزه ایمیج، جایزه‌ای است که توسط انجمن ملی رنگین‌پوستان فعال و برجسته در زمینه سینما، تلویزیون، موسیقی و ادبیات اهدا می‌شود.

مدتی بعد بنیادی در فیلم کوتاه kal: Yesterday & Tomorrow  بازی کرد و در نهایت درسال ۲۰۰۷ به صورت رسمی وارد هالیوود شد. یکسال عد در فیلم «مرد آهنی» ایفای نقش کرد و دو سال بعد یعنی در سال۲۰۱۰ با بازی در سریال «۲۴» و «هوم لند» توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

از دیگر آثار سینمایی و تلویزیونی بنیادی می‌توان به How I Met your Counterpart ،Mother و Hotel Mumbai است. اما یکی از مهم‌ترین آثار بنیادی در سینمای هالیوودمی‌توان به ایفای نقش او در سریال مشهور «ارباب حلقه‌ها» اشاره کرد. نازنین بنیادی سال ۲۰۱۵ جایزه انجمن بازیگران سینما برایسریال میهن و در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین بازیگر نقش اول جوایز آکادمی هنرهای سینما و تلویزیون استرالیا (AACTA) برای بازی درفیلم هتل بمبئی را دریافت کرد.


بیشتر بخوانید: رضا پهلوی کیست؟ مردی در رویای پادشاهی!


رابطه نازنین بنیادی با تام کروز

داستان رابطه عاطفی تام کروز و نازنین بنیادی از همان ابتدا تاکنون یکی از جنجالی‌ترین قسمت‌های زندگی بنیادی است. برخی یکی ازدلایل معروفیت او را رسانه‌ای شدن رابطه عاطفی‌اش با تام کروز عنوان می‌کنند. با مهاجرت خانواده بنیادی به لندن، مادر نازنین دین خود را از اسلام به مسیحیت تغییر می‌دهد و عضو کلیسای ساینتولوژی می‌شود.

کلیسای ساینتولوژی سازمانی است که مجموعه تعالیم «رانهابارد» را پی می‌گیرد. به عقاید این گروه انسان‌ها ارواحی فناناپذیرند که اتصال با اصل خود را گم کرده‌اند. به همین دلیل انسان‌ها باید با مرور تجربه‌های تلخ خود، از آن‌ها گذر کرده و به حیات اصلی خود بازگردند. مخالفان این فرقه که عمدتا شامل افرادی که قبلا عضو این آیین بودند، هستند آن را بیشتر یک کار تجاری می‌دانند.

به عقیده مخالفان هدف اصلی این فرقه معافیت مالیاتی زیر چتر مذهب است نه تعالیم انسانی و مذهبی! موافقان اما معتقدند پیروان این فرقه با گذراندن دوره‌های پر هزینه و توانایی کنترل بر زمان، مکان، ماده و انرژی را به دست آورند.

بنیادی از سن ۱۷ سالگی به عضویت این کلیسا درآمد. در سال ۲۰۰۵ کلیسای سانتیولوژی به دلیل تلاش برای رکورد فروش کتاب برای کلیسا، از بنیادی تقدیر کرد. براساس مستندات انتشار یافته، کلیسای سانتیولوژی به اعضای سلبریتی و شناخته شده خود توجه بسیاری می‌کرد که یکی از این اعضا، بازیگر مشهور هالیوود، «تام کروز» بود.

در مستند «پاک شدن» که به ابعاد سیاه و پنهان این کلیسا می‌پردازد آمده است که سال ۲۰۰۴ تام کروز که دوران پس ازجدایی‌اش ازپنهلوپه کروز را می‌گذراند از کلیسا بابت نداشتن دوست دختر شکایت می‌کند. به همین دلیل رهبر این کلیسا یعنی دیوید میسکویچ همسرش را مسئولیت پیدا کردن دوست دختر برای تام کروز بدون آنکه فرد مورد نظر خبر داشته باشد، را می‌دهد.

طبق مستندات و گفته‌ها سرانجام کلیسا یکی از جوان‌ترین اعضای خودش یعنی نازنین بنیادی را به عنوان جفت جدید کروز انتخاب می‌کند. کلیسا به بنیادی اصل ماجرا را نگفته و به او می‌گوید برای دیدار با رهبران کشورهای جهان باید یکسری تغییرات ظاهری در او ازجمله ارتودنسی کردن دندان‌ها، رنگ کردن موهایش زیر نظر آرایشگر تام کروز و با رنگ انتخابی کروز و در نهایت خرید لباس‌ از برندهای مشهور دنیا به ارزش ۲۰ هزار دلار انجام دادند.

آن‌ها به نازنین بنیادی گفته بودند این کارها در جهت انجام کارهای انسان دوستانه برای کلیساست. در آن زمان که خود بنیادی درگیر یک رابطه عاطفی با «تایمی دیویس» بود، اعضای کلیسا به او می‌گویند که پارتنرش دراعترافاتی که به کلیسا کرده گفته است که به بنیادی خیانت کرده است و به همین دلیل زمینه جدایی نازنین را از فردی که با او در ارتباط بود فراهم می‌کنند.

سرانجام پس ازورود بنیادی به نیویورک متوجه اصل ماجرا می‌شود و آن‌ها رابطه عاطفی خود را آغاز می‌کنند. رابطه عاطفی کروز و بنیادی اما پس از مدتی کوتاه به اتمام می‌رسد و در نهایت به دلیل کم توجهی بنیادی پس از آمدن رهبر کلیسای ساینتولوژی به خانه مشترک کروز و بنیادی به دلیل بیماری، کلیسا دستور جدایی این زوج را می‌دهد.

هنگامیکه بنیادی در رابطه با بدرفتاری کلیسا با یکی از دوستانش که یکی از اعضای کلیسا بود درددل می‌کند، گفته‌هایش سریعا به کلیسا گزارش داده می‌شود. کلیسای سانتیولوژی به دلیل آنکه مقرر کرده بود که افشای هرگونه حقایقی در خصوص این کلیسا قابل قبول نیست، بنیادی را به شستن توالت با مسواک مجازات می‌کند.

لیا زمینی در بخشی از خاطرات خود در خصوص خانم بنیادی می‌گوید که بنیادی حق صحبت با کسی و تردد در جایی بدون همراهی نماینده‌ای از کلیسا را نداشته چون سانتیولوژیست‌ها او را یک خائن تلقی می‌کردند. بنیادی در سال۲۰۰۵ از عضویت در کلیسای سانتیولوژی کناره‌گیری کرده و خود را یک «مسلمان غیرمتعهد» معرفی کرد.

حضور نازنین بنیادی در موزیک ویدیوی خواننده‌ لس‌آنجلسی

نازنین بنیادی سال ۲۰۱۲ در یکی از موزیک ویدیوی خواننده لس‌آنجلسی به نام افشین به عنوان مدل حضور داشت که البته سالها پس ازانتشار این موزیک ویدیو به سبب فعالیت‌های سیاسی‌اش به‌شدت مورد حمله توسط منتقدانش که اغلب جزو طرفداران حاکمیت جمهوریاسلامی‌اند، قرار گرفت.

نازنین بنیادی کیست

نازنین بنیادی و ورود به سازمان‌های حقوق بشری

نازنین بنیادی از سال ۱۳۸۸ یکی از فعالان حقوق بشری به شمار می‌رود. او دلیل ورودش به عرصه سیاست اینگونه بیان می‌کند که به دلیل کوچ اجباری خانواده‌اش پس از انقلاب ۵۷ از تهران به لندن و خاطره ناراحت‌کننده خودش از برخورد گشت ارشاد پس از اولین سفرش به ایران و ظلم به زنان و سایر اقلیت‌ها وارد دنیای سیاست و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری شده است.

بنیادی در سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴ سخنگوی سازمان عفو بین‌الملل شاخه آمریکا بود. بنیادی در سال ۱۳۹۴ به هیئت مدیره کمپین بین‌المللی حقوق بشری ایران پیوست و روی حقوق زنان، کودکان و زندانیان عقیدتی در ایران متمرکز شد.

سال ۱۳۸۹ بنیادی کارزاری برای آزادی جعفر پناهی و محمد رسول‌اف ترتیب داد که بسیاری از چهره‌های مشهور چون پل هگیس، شان پن، هاروی واینستین، ران هاوارد و مارتین اسکورسیزی از آن حمایت کردند.

نازنین بنیادی سال ۲۰۱۸ از سوی مجله People به‌عنوان یکی از ۲۵ زن در حال تغییر جهان انتخاب شد. بنیادی همچنین سال ۲۰۲۰ جایزه افزایش آگاهی خانه آزادی را از آن خود کرد و به‌عنوان سفیرسازمان عفو بین‌الملل بریتانیا برگزیده شد. از دیگر جوایز او می‌توان به دریافت مدال افتخار جزیره الیس در سال ۲۰۲۲ را دریافت کرد. این مدال به کسانیکه برای امریکا دست‌آورد و خدمات به همراه داشته‌اند، داده می‌شود.

نقش نازنین بنیادی در اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی در اعتراضات ۱۴۰۱

یکی از چهره‌هایی که با آغاز اعتراضات و جنبش زن زندگی آزادی در ایران فعالیت‌ گسترده خود را آغاز کرد، نازنین بنیادی بود. بنیادی با وارد شدن به گعده اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی، به یکی چهره‌های مخالف حاکمیت فعلی در خارج از ایران تبدیل شد.

نازنین بنیادی در اولین واکنش خود به اعتراضات ۱۴۰۱ نوشت: «مردم یک فرهنگ به‌صورتگسترده به حجاب اجباری اعتراض دارند و به‌خاطر این اعتراض در خطر حبس، شکنجه و کشتار قرار می‌گیرند. حجاب اجباری هیچ ربطی به فرهنگ ندارد

بنیادی در ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با سیما ثابت گفتمن به‌دنبال حمایت مردم شناخته‌شده شدم و وظیفه دارم که صدایشان باشم. ما می‌خواهیم غرب نسبت به درد و رنج مردم ایران بی توجه نباشد و از فریاد مردم حمایت کند. تفاوت ما با مردم آمریکا و انگلیس چیست که نمی‌توانیم از حق و حقوقی که آن‌ها دارند، برخوردار باشیم. چرا جان ایرانی‌ها به اندازه جانخارجی‌ها برای جهان مهم نیست؟

دیدارنازنین بنیادی  با مقامات ارشد آمریکا

بنیادی از زمان شروع جنبش زن زندگی آزادی در ایران با برخی از مقامات ارشد آمریکایی دیدار و گفت‌وگو داشته است. بنیادی۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ با چندتن از مقامات ارشد کاخ سفید چون کاملا هریس «معاون جو بایدن»، آنتونی بلینکن «وزیر امور خارجه» وجیک سالیوان «مشاور امنیت ملی کاخ سفید» دیدار و گفت‌وگو کرد.

جیک سالیوان در توییتی در رابطه با دیدارش با نازنین بنیادی نوشتآمریکا بار دیگر تاکید می‌کند که دولت بایدن در کنار زنان شجاع و همه شهروندان ایران است که در حال حاضر برای تأمین حقوق اولیه خود و در برابر خشونت و سرکوب، به خیابان‌ها آمده‌اند

کاملا هریس هم درباره آن دیدار گفت: «دولت ایالات متحده ضمن تسهیل دسترسی ایرانیان به اینترنت آزاد مقامات جمهوری اسلامی را نسبت به اقدامات وحشیگرانه در سرکوب معترضان پاسخگو کند

حضور نازنین بنیادی در اعتراضات خارج از کشور

نازنین بنیادی در چند ماه اخیر به علاوه شرکت در مجامع حقوق بشری و مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی در خصوص جنبش زن زندگی آزادی، در بسیاری از تجمعات ترتیب داده شده در خارج از ایران شرکت داشته است. او در تجمع ایرانیان مقیم واشنگتن درباره نقشاین تجمعات چیست، می‌گویدنقش این اعتراضات این است که صدای مردم ایران را به مجامع بین‌الملل و تمام جهان می‌رساند

نازنین بنیادی شورای امنیت سازمان ملل

نازنین بنیادی در شورای امنیت سازمان ملل

نازنین بنیادی ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نشست غیررسمی سازمان ملل با تاکید بر این موضوع که وضعیت حقوق بشری در هیچ کشوری بهاندازه ایران بد نیست، گفتمردم ایران خواستار این هستند که دنیا چشم خود را بر روی اقدامات جمهوری اسلامی نبندداو دربخشی دیگر از سخنرانی خود تاکید کرد که «افسانه است که حجاب اجباری بخشی از فرهنگ ایران است؛ سرکوب و نقض حقوق بشر نمی‌تواند بخشی از هیچ فرهنگی باشد. خواسته‌اند به مردم بقبولانند که این وضعیت با انتخابات تغییرخواهد کرد


بیشتر بخوانید: حامد اسماعیلیون؛ رمان‌نویسی که برانداز شد!


حمایت نازنین بنیادی از تحریم سپاه پاسداران

با ادامه اعتراضات در ایران، نازنین بنیادی و چندتن دیگر از اعضای اپوزیسیون مخالف حکومت فعلی ایران، خواستار قرار گرفتن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی شدند که البته با وجود فشار و تلاش‌های اپوزیسیون خارج از ایران، غرب زیر بار تروریستی خواندن سپاه نرفته تا بتواند روابطش با جمهوری اسلامی را کماکان داشته باشد. نازنین بنیادی و حامد اسماعیلیون از مهمترین چهره‌هایی بودند که این موضوع را پیگیری کردند.

نازنین بنیادی در کنفرانس داووس سوئیس

نازنین بنیادی در کنفرانس داووس سوئیس در جلسه‌ای که با عنوان بررسی چشم‌انداز زنان ایرانی در سال ۲۰۲۳ برگزار شد، گفت: «دنیاباید صدای داخل ایران را تقویت و تکرار کندبنیادی دربخشی از سخنرانی‌اش اظهار کرد: «هر جا زنان رهبری یک انقلاب را بر عهده بگیرند، امکان موفقیت در آن انقلاب بیشتر خواهد بود

نازنین بنیادی حامی تحریم‌ها ایران

یکی از اظهارات نازنین بنیادی، صحبت‌های او درباره اعمال تحریم‌ها علیه ایران بوده است. بنیادی چند سال پیش در اظهاراتی در رابطه با تداوم تحریم‌ها گفت: «تحریم‌های اقتصادی مثل شیمی درمانی است با هدف نابود کردن سرطان اما به باقی بدن هم آسیب می‌رساندمخالفان خانم بنیادی معتقدند او اصلا به مردم ایران فکر نمی‌کند؛ که اگر فکر می‌کرد دنبال فشار بیشتر بر مردم ایران نبود مخالفان اما نظر دیگری دارند

اظهارات رائفی‌پور درباره بنیادی

با پررنگ‌تر شدن نقش بنیادی در اپوزیسیون مخالف جمهوری اسلامی، حمله‌ها و اظهارات برخی چهره‌های نزدیک به او بیشتر شد. رائفی‌پور درباره بنیادی می‌گوید: «مسیح علینژاد به دلیل افشای پول گرفتن‌هایش بازنشسته شد و حالا غرب نازنین بنیادی را بولد کرده تا او را جایگزین علینژاد کند. فرقه مسیحیت بنیادی را پرستو کرد تا تام کروز را نگه‌ دارد. اصلا علت نقش دادن به بنیادی در سریال ارباب حلقه‌ها همین بولد کردن و شناساندن او درمیان مردم است

روزنامه کیهان با مدیرمسئولی حسین شریعتمداری از افراد نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی نیز در ۲۷ دیماه ۱۴۰۱در رابطه با حضور نازنین بنیادی در اپوزیسیون مخالف حکومت جمهوری اسلامی نوشت: «نازنین بنیادی حتی بلد نیست به زبان فارسی چند کلمه صحبت کند؛ او پرستوی سکسی تام کروز است و بلد است چگونه رفتار کند. گروه هکری عدل علی توانستند به ایمیل‌های بنیادی دست پیدا کنند. بنیادی در ایمیل‌هایش با مقامات سازمان سیا ارتباط مستقیم داشت

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
14
21
خوش به حالش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
روز ديگر آن كسان كه ديروز آرزو مى‌كردند كه به جاى او مى‌بودند، مى‌گفتند: شگفتا كه خدا روزى هر كس را كه خواهد فراوان كند يا تنگ سازد. اگر خدا به ما نيز نعمت فراوان داده بود، ما را نيز در زمين فرو مى‌برد. نمى‌بينى كه كافران رستگار نمى‌شوند؟
بدون نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
نازنین بنیادی عاشق حامد اسماعیلیون است
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
14
8
نمایش
ارباب حلقه ها
ارباب دروغین حلقه نیرنگ و فریب بود
برای رسیدن به نعمتها
از نعمت قدرت تا هرچی نعمت
جهان هستی یک ارباب دارد و
او آفریننده جهان است
غیر از او کسی ارباب زمین و آسمان نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
پس (از اندک زمانی) ما هم او را با خانه (و گنج و دارایی) اش به زمین فرو بردیم و هیچ حزب و جمعیتی نداشت که او را در برابر خدا یاری کنند و خود هم نتوانست خویش را یاری دهد.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
4
15
اعتراضات مدني و رهبريت اش سطح و سطوح نمي شناسه طبقه غالب ى مغلوب نمي شناسه ... هر فردي بازهر فرديتي و در هر جايگاهي مي توني طرفدار تغيير باشه ... برخي ابزار بيشتري براي اظهار دارند برخي كمتر ... و الزاما هم خطري براي هيچ كشوري ندارند بلكه من و ما هستيم كه در غالب انديشه مي پذيريم كه از كدام مسير فكري حمايت كنيم كه به اون هدف برسيم ... همه اين عزيزان وسيله اي براي هدف هستند مثل همه ما .... و قطعا هم وطن خودشون رو دوست دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
به خاطر دوست داشتشان بیماران پروانه ای. تحریم دارویی باید باشند و آرامش و آسایش مردم باید تحریم باشند ۸۵ میلیون انسان را به خاطر اینکه مردم ۵۰۰ نفر مستقیم رای دادند انتخاب کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
1
2
قَالَ إِنَّمَا أُوتِيتُهُ عَلَىٰ عِلْمٍ عِنْدِي ۚ أَوَلَمْ يَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ قَدْ أَهْلَكَ مِنْ قَبْلِهِ مِنَ الْقُرُونِ مَنْ هُوَ أَشَدُّ مِنْهُ قُوَّةً وَأَكْثَرُ جَمْعًا ۚ وَلَا يُسْأَلُ عَنْ ذُنُوبِهِمُ الْمُجْرِمُونَ
قارون گفت: این مال و ثروت فراوان به علم و تدبیر خودم به من داده شد! آیا ندانست که خدا پیش از او چه بسیار امم و طوایفی را که از او قوت و ثروت و جمعیتشان بیشتر بود هلاک کرد؟ و هیچ از گناه بدکاران سؤال نخواهد شد (بلکه یکسر به دوزخ روند).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
19
7
افت بر انسان‌های تحصیل گردهای که افراد خود فروش اجاره ای را اجازه جولان می دهند
نه در فرهنگ و نه در تمدن ایران فاحشه جایگاهی نداشته و در علوم و فرهنگ ما از فاحشگی رزیلترین و پسترین افرادی هستند که در جامعه همه انسان‌ها از آنها دوری می کنند
پاسخ ها
هموطن تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
دوست عزيز زشته اين گفتار . اگر ماموريتي داريد كه بياييد و اينگونه كامنت بزاريد بايد باستحضار برسونم اينگونه رفتارها و نقشه ها نخ نما شده و دورانش سپري شده و مردم باهوش تر از آنند كه فريب اين شيوه عمل شما رو بخورند . استفاده از شيوه هاي ناجوانمردانه كمكي به مقبوليت يك تفكر خاص نميكنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
به چه زبانی داری حرف میزنی؟ کجایی هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
بعضی ها را هالیوود چنان به شکل برده حلقه بگوش در آورده که انکار واقعیت را با فکر انکار مادرشان فرقی نمی دانند
رضا بلوچ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
13
5
مطرح کردن بنیادی (دستمال کاغذی تام کروز) برای تحقیر مردم ایران است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
6
6
در دنیا هم افراد فاحشه علاقه به اینکه فرزندشان به شغل فاحشگی روی بیاورد ندارند و به شدت مخالف چنیین شغلی هستند
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
12
32
خانم بسیار محترمی است. تحصیلکرده و بزرگ شده خارج است و اهل هوچیگری نیست. کاش همه اپوزیسیون از ایشان وقار و احترام را بیاموزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
تو شهوت پرستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
دقیقا همین طوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
موافقم
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
این که از ایران بد میگه و تلاش میکنه بیشتر تحریم بشیم خانوم محترمیه متاسفم برات اگه بچه مریض داشتی که احتیاج به دارو داشت صد سال دیگه این اراجیف رو نمیگفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
18
9
وَعَدَ اللَّهُ الْمُنَافِقِينَ وَالْمُنَافِقَاتِ وَالْكُفَّارَ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا ۚ هِيَ حَسْبُهُمْ ۚ وَلَعَنَهُمُ اللَّهُ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ مُقِيمٌ
خدا به مردان منافق و زنان منافق و كافران وعده آتش جهنم داده است. در آن جاودانه‌اند. همين برايشان بس است. لعنت خدا بر آنها باد و به عذابى پايدار گرفتار خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
جهنم واقعی رو شما تو ۴۴ سال ننگینتون به ما نشون دادید.از این جهنم لعنتی دیگه داغتر وجود نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
روزی که وعده خدا برسه قیافه ی شماها دیدنی میشه، زیانکارانی که عمیقا بر اشتباه خود پافشاری میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
توی کثیف غیر از جاسوسی و قدقد چه کاری برای ایران کردی؟ البته در آلبانی در مرصا پوز شما زده شد سوزش از انجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
۲۲:۵۴
جهنم 44 سال توی ذهنته به جای ماهواره یه سر به مادر و مادربزرگت بزن تا بفهمی زمان شاه مردم عادی توی جهنم بودن که سالی یکبار اونم موقع عید برنج میخوردن مگر اینکه اجدادت خان بوده باشن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
6
13
صرفنظر از این که به کدام تفکر و جریان سیاسی علاقه دارید فقط چهره،کاریزما،پوشش،تحصیلات و...این خانم را مثلاً با میرسلیم،مخبر،محسن رضایی،احمدی نژاد و...مقایسه کنید،انصافا شما کدام را انتخاب می‌کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
درود بر انسانیت
آخه بعضی ها فاحشگی را شغل می دانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
4
7
ارباب حلقه ها دوستت دارم بیا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
18
5
یه وطن فروش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۹
وطن ما زمین است، حالا یک وجب این طرف یا اون طرف، مرزبندی زمین کار انسان های بدوی بود، از هرچی مرزبندی و نژادپرستی و تفرقه بر روی زمین بیزاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
خود حراج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
وطن در ادبیات معنی مادر می دهد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
9
5
از اینکه یه مسئله خیلی ساده از یک کلیسا رو فاش کرده و باهاش برخورد شده و فشار آوردن روش، مشخصه که آزادی بیان تو غرب در چه حدی هست و با اینکه مثلاً طرفدار آزادی در کشورهای دیگه هستن ولی در واقع خودشون با سیاست کثیفشون هیچ صدای مخالفی رو تحمل نمی‌کنند و در نطفه خفه میکنن
و هزینه های گزاف برای فشار به کشورهایی مثل ایران که می‌خوان مستقل باشن ... با پول دادن یا ترساندن افراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
10
6
متأسفانه رهبران انقلاب زن زندگی آزادی چه کسانی شدند. متأسفانه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کلمات را ابتدا سخنگوی حزب کومله گفته بعد اینکه به دخترش تجاوز کرد این کلمات مسکوت شد تا اینکه سر گروه کثافات با برهنه شدن در یک فیلمی دوبار با زبان نجس و آلوده به م د ف و ع این ظلم را برای زنان تکرار کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
7
5
از سرگروهتان که گفته بود من در کثافت م د ف و ع بدنیا آمدم و به قول سروش تا برهنه نشد به غرب راهش ندادند از این کثافت سوال کن جنگ جهانی اول دوم در چه کثافتخانه ای رخ داد اگر جنگ را ملاک می گیرید؟ گورهای دستجمعی کانادا که سر کرده دروغین مسیحت اعلام برائت کرد مسیح و یهود واقعی ما هستیم شما کثافتهاایی هستید که آیین فرعون و مخالفان عفت و حیا حضرت مریم مقدس علیه السلام را دنبال می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
2
5
هرکسی ازاد است که عقیده اش را اظهارکند
راهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
8
13
دوستت داریم نازنین بانوی ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
مگر ایران کثافت خانه است هر اشغالی را راه دهد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
3
14
خلاصه بیشتر از شش کلاس سواد داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
چه ربطی داره.هیتلر،صدام،قذافی وخیلی ازدیکتاتورهاهم باسوادبودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این فرد خیلی حرف زشتی زده رویداد بهش برسان برای فاحشگی سواد لازم نیست محارمش می خواهد به حراج بگذارد نارحت سواد خود مادرش ووو نباشد قانون سوم نیوتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
9
4
بنیادی کارش ازبنیاد خرابه بااین مسیح خل وچل میمون صفت یکی شدن تز میدن واسه ایرانیا اگه راست میگن دوتایی باکمک هم این گره کوری فرفری موها مسیح روواکنن شاه رو بزارین در کوزه آبشو بخورین واسه خودشون نظر بدن ما مشاور لازم نداریم سلاح مملکت خویش خسروان دانند مابهترین و والاترین رهبر نمونه دنیا رو خدا بهمون ارزانی داشته بهش میبالیم خداوندوشاکریم گوشمون بدهان این بزرگواره که گوشش بدهان مولانا صاحب العصر والزمانه هرکی میسوزه نمیتونه ببینه راه باز جاده دراز کسی جلوشو نگرفته ه ...
نائب
|
Netherlands
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
4
2
خودفروشان ارزان فروش اجاره ای هم‌خود را رهبر جنبش میپندارند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
5
4
همینطور که در این گزارش هم اشار شده بر اساس مستند مشهور پاک شدن ساخته الکس گیبنی مستندساز آمریکایی نازنین بنیادی پرستوی جنسی فرقه مسیحی ساینتولوژی برای تام کروز بود و در نهایت مجبور به شستن توآلت های این فرقه با مسواک شد

و چقدر بدبخت هستن مخالفین ایران اسلامی که با دیدن شخص تن فروشی مثل نازنین بنیادی در بین اپوزیسیون احساس خوشحالی میکنن
نظرات شما
پیشخوان