تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۱

خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان/ آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین

غلامعباس بهرامی‌نیا مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان و آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین خبر داد.

سیل در سیستان و بلوچستانرویداد۲۴ مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از خسارات ۳۵۰ میلیارد تومانی سیل به استان سیستان و بلوچستان و آماده‌باش راهداری در اصفهان، کرج و قزوین خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با بیان اینکه میزان خسارت وارده بر اثر سیل به محورهای استان‌های کرمان و هرمزگان در حال ارزیابی است، گفت: استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان بر اثر سیل آسیب دیدند و در استان‌هایی از جمله خوزستان که هشدار قرمز و نارنجی صادر شده بود، با کلیه امکانات راهداری در آماده باش کامل هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در سه استان یاد شدهیک هزار و ۴۰۵ کیلومتر راه و ۵۰۰ ابنیه بر اثر سیل آسیب دیده‌اند.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با اشاره به این‌که تاکنون ۲۵ هزار و ۲۰۰ متر مکعب در این سه استان ریزش برداری صورت گرفته است، عنوان کرد: هنوز در خصوص میزان خسارت وارده بر اثر سیل در استان‌های کرمان و هرمزگان به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، با این حال اما سیل در سیستان وبلوچستان ۳۵۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.


بیشتر بخوانید: هشدار به تهرانی‌ها؛ احتمال وقوع سیلاب


بهرامی‌نیا در ادامه گفت: در حال حاضر ۳۳ محور روستایی مسدود شده است و از سایر روستاها نیز به علت صعب العبور بودن اطلاعاتی در دست نیست، همچنین از ۱۵ محور فرعی مسدود شده هفت محور بازگشایی شده است.

مدیرکل امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان با بیان این‌که در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان ۱۷۳ گروه با ۷۷۳ دستگاه ماشین آلات راهداری با یک هزار و ۵۹۳ نفر نیروی راهداری در حال ارائه خدمات هستند، خاطرنشان کرد: در دیگر مناطق از جمله اصفهان، کرج و قزوین در صورت وقوع سیل آماده عملیات راهداری هستیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان