تاریخ انتشار: ۱۳:۱۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

خرید بزرگ استقلالی‌ها در آستانه فسخ

ترافیک خط حمله استقلال و رضایت نداشتن ساپینتو از برخی مهاجمان در اردوی ترکیه موجب شده تا شایعه فسخ قرارداد یکی از خرید‌های آبی‌پوشان احتمالا رنگ واقعیت به خود بگیرد.

خرید بزرگ استقلالی‌ها در آستانه فسخ
رویداد۲۴ تیم فوتبال استقلال تهران در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی زیادی به خدمت گرفت و برخی از این نفرات با صلاحدید مدیریت و بدون توجه به نگرش و تفکر فوتبالی ریکاردو ساپینتو با استقلال قرارداد امضا کردند. عملکرد این بازیکنان در اردوی آماده‌سازی پیش فصل، زیر ذره‌بین ساپینتو قرار گرفته و برخی اخبار حکایت از نارضایتی این مربی از بازیکنان خریداری شده دارد.

استقلال برای تقویت خط حمله سجاد شهباززاده از سپاهان، پیمان بابایی را از تیم تراکتور و کاوه رضایی را از لیگ فوتبال بلژیک به خدمت گرفت. همچنین آرمان رمضانی و ارسالان مطهری نیز با این تیم قرارداد خود را تمدید کردند تا استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن مواجه باشد، ترافیکی که موجب شده برخی از بازیکنان به دنبال جدایی از تیم باشند.


بیشتر بخوانید: دروازه‌بان استقلال رسماً محروم شد/ تیم ملی دوباره کار دست استقلال داد


ترافیک خط حمله استقلال و رضایت نداشتن ساپینتو از عملکرد برخی از مهاجمان، موجب شده تا شایعه جدایی یکی از خرید‌های پرسر و صدای استقلال بیش از پیش به گوش برسد. مهاجمی که پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در کارنامه داشته است. جدایی این بازیکن می‌تواند خط بطلانی بر راهبرد نقل و انتقالات استقلال باشد که بدون توجه به نظر کادر فنی و تنها براساس خواسته‌های مدیریت طراحی شد.

مسوولان باشگاه استقلال در آغازین روز‌های نقل و انتقالات در حالی این مهاجم را به خدمت گرفته و از آن به عنوان برگ برنده یاد می‌کردند که تیم‌های مدعی دیگر نیز به دنبال جذب آن بودند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
پیشخوان