تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

ویدئویی عجیب از سجاد غریبی و دوستانش بعد از باخت +فیلم

سجاد غریبی پس از باخت افتضاح در فیلمی که منتشر کرد، به ظاهر غمگین و ناراحت است و می‌گوید شرمنده مردم شده، اما او شرمنده نیست. اینجا در رختکن پس از مسابقه اثری از شرمندگی در همراهان هالک دیده نمی‌شود.

ویدئویی عجیب از سجاد غریبی و دوستانش بعد از باخت +فیلم

رویداد۲۴سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد. سجاد غریبی فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارد و با انتشار تصاویر و کلیپ‌هایی از خود، تبدیل به چهره اینستاگرامی شده است.

شکست غریبی در مبارزه با فایتری آماتور، فوتوشاپی بودن هالک ایرانی و تصاویری که او به اشتراک می‌گذارد را بیش‌تر نمایان کرد. پیش از این مبارزه او با مارتین فورد، پس از کری خوانی‌های فراوان لغو شده بود.

شکست غریبی مقابل گوریل قزاقستانی بازتاب وسیعی در رسانه‌های مختلف دنیا داشته است. بسیاری از این رسانه‌ها از واژه‌هایی همچون تحقیر برای توصیف شکست غریبی مقابل حریف قزاقستانی استفاده کرده‌اند. آن‌ها هم فهمیده‌اند چه خبر است. خود غریبی هم خوب می‌دانست چه کار می‌کند. با برنامه جلو آمد و به آنچه می‌خواست رسید؛ یعنی درآمدزایی!

ورزشکار بودن با شاخ فضای مجازی‌بودن تفاوت زیادی دارد. چیزی که مشخص به نظر می‌رسد حنای او دیگر رنگی ندارد. افسانه هالک ایرانی تمام شد، در واقع خیلی قبل‌تر از زمانی که مقابل گوریل قزاقستانی فرار کند و به گوشه رینگ پناه ببرد.

اما باز هم یک چیز دیگر باقی می‌ماند که هنوز برای خیلی‌ها یک سؤال بزرگ است؛ نمایش غریبی مقابل گوریل قزاق‌ها بیش از اندازه عجیب و تصنعی نبود؟

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
1
0
سجاد غریبی عامل عربستان است و ماموریت دارد ایران را در جهان بدنام کند
نظرات شما
پیشخوان