تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

میز کار رتبه بندی معلمان آغاز به کار کرد

«کارگروه اجرایی رتبه‌بندی معلمان» با صدور اطلاعیه شمار یک خود از آغاز به کار رسمی «میز کار رتبه بندی معلمان» (ناظر ستادی) خبر داد.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ در متن اطلاعیه صادره وزارت آموزش و پرورش آمده است: به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان(ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

در ادامه اطلاعیه یاد شده آمده است: این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنماهای لازم ، طراحی دوره های تربیت ارزیاب  و... برگزار می شود.

گفتنی است،  جلسات‌ میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان خواهد رسید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
هر روز یک تیتر مسخره، هر روز یک خبر مزخرف. بس کنید تو رو خدا، انقدر آبروی معلمان را نبرید، ادارات دیگر چندین میلیون تومان سالانه به حقوق پرسنل خود اضافه می کنند بدون اینکه در رسانه ها و صدا و سیما و ... جار بزنند. رتبه بندی معلمان شده قوز بالا قوز و خوراک رسانه های ضد معلم. به جای حرف های پوچ و تکراری، رتبه بندی را عملی کنید و رسانه ای هم نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
از اینکه به فکر فقرا هستید سپاسگزاریم ... با این روحیه ای که به معلما می دین فکر کنم در آینده پزشکا هم انصراف میدن تا معلم بشن ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
حالا باز این میز کار هم ۶ ماه طول میکشه تا ان افرادی که روی میز هستند دست از میز بکشن حالا دست کشیدن از میز هم کار ساده ای نیست چه بسا افرادی دست بردار نباشند وبخواهند یک دو سالی روی میز بشینند حالا حالا رتبه بندی کار دارد شاید‌سه سال دیگر دولت بعدی باز روز از نو روزی از نو
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
دیگه رتبه بندی مثل پسته بی مغز می مونه. گیرم ۲ میلیون هم اضافه کنند . حقوق یک لیسانسه با پست مدیریت بشه ۱۲ تومان و دریافتی اونم بشه ۹یا ۱۰ میلیون. خب یه نیروی ۳۰ سال کار با یک کارمند کم سابقه درسایر ادارات کمتر هستش . پس ببندید دهانتان را .شما بیعرضه تر از این حرف ها هستید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان