تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

سوپرگل ویرانگر شاگردان قلعه‌نویی به سبک بارسلونا + فیلم

رضا شکاری در دقیقه ۵۱ موفق شد در اولین دیدار فصل شاید یکی زیباترین گل فصل گل‌گهر را به ثمر برساند.

رضا شکاری

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: رضا شکاری در دقیقه ۵۱ موفق شد در اولین دیدار فصل شاید یکی زیباترین گل فصل گل‌گهر را به ثمر برساند.

روی گل اول نیز شاهد هماهنگی عالی گل‌گهری‌ها بودیم، ولی گل دوم چیز دیگری بود؛ جایی که رضا شکاری پس از تصاحب توپ پشت محوطه جریمه ابتدا پس از یک دو با کی‌روش بار دیگر صاحب توپ شد و سپس همین حرکت را با مرتضی تبریزی تکرار کرد که دو مهاجم هدف گل‌گهر در راس خط آتش آبی‌پوشان سیرجان به شمار می‌روند.

شکاری که حرکت در عرض محوطه جریمه تراکتور را از سمت راست خط دفاعی این تیم آغاز کرده بود و پس از چند ثانیه با دو یک دوی دقیق و‌تر و تمیز به سمت چپ رسیده بود، فرصت فکر کردن به مدافعی که برای زدن توپش آمده و بود و همینطور محمدرضا اخباری که در چارچوب قرار داشت نداد و با یک شلیک مهارناشدنی با روی پای راست گل دوم مسابقه را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر رساند.

با حضور امیر قلعه‌نویی و نظم و انضباطی که این مربی در کار خود دارد، پیش از شروع فصل نیز حدس زدن اینکه گل‌گهر یکی از تیم‌های مدعی لیگ برتر خواهد بود خیلی سخت نبود، ولی نمایشی که آن‌ها مقابل تراکتور با قربان بردیف داشتند نشان می‌دهد که سیرجانی‌ها را خیلی بیشتر از چیزی که پیش بینی می‌شد باید جدی بگیرند؛ تیمی متحد و منسجم که هم بازیکنانی با توانایی فردی در اختیار دارد و هم دو گل این تیم در مقابل تراکتور نشان داد که به خوبی توانسته‌اند به هماهنگی تاکتیکی برسند.

تماشای این گل‌گهر در سومین سال حضور امیر قلعه‌نویی از همیشه هیجان انگیزتر خواهد بود و اگرچه آن‌ها پس از گل شکاری روی غفلت و ضربه ایستگاهی شاگردان بردیف اولین گل فصل را هم دریافت کردند، ولی نمایشی که ارائه می‌کنند در صورت ادامه‌دار بودن آن‌ها را تبدیل به تیمی مخوف وترسناک در لیگ بیست و دوم تبدیل خواهد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: فیلم روز
نظرات شما
پیشخوان