تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

بورس از ابتدای سال چقدر رشد کرده است؟

شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۹۰روز معاملاتی، با ثبت ۸۱هزار و ۲۱۳واحد افزایش، معادل ۵.۹۴ درصد رشد کرده است.

پیش بینی بازار سهام

رویداد۲۴ از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۸۲۸ میلیارد و ۴۸۱ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴۸۰۶ هزار و ۱۹۳ میلیارد ریال در بیش از ۴۷ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۸۴۶ دفعه طی ۹۰ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۸۹ میلیارد و ۱۳ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۲۹۵ هزار و ۱ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۹۰ روز، با ۸۱ هزار و ۲۱۳ واحد افزایش، معادل ۵.۹۴ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۴۸ هزار و ۴۶۴ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۴۱ هزار و ۳۳۴ واحد افزیش، معادل ۱۱.۸۷ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۸۹ هزار و ۶۰۲ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۲۳ هزار و ۴۶۷ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۸۷ هزار و ۵۷۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۷۵ هزار و ۱۶۵ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۵۹۴ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۲۱ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۰.۷۵ درصد افزایش همراه شدند.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان