تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نوحه خوانی مرد معتاد حاضران را شگفت زده کرد! +فیلم

فردی مبتلا به اعتیاد به هیئت بهمئی‌ها اسلام آباد بهبهان رفته و از آن‌ها خواسته است، اجازه نوحه خوانی به او بدهند.

نوحه خوانی مرد معتاد در بهبهان حاضران را شگفت زده کرد! +فیلم

رویداد۲۴ رسانه‌های محلی بهبهان و اسپوتنیک روایت کرده اند که فردی مبتلا به اعتیاد به هیئت بهمئی‌ها اسلام آباد بهبهان رفته و از آن‌ها خواسته است، اجازه نوحه خوانی به او بدهند. اما نه تنها با مخالفت مسئولان برگزاری هیئت مواجه می‌شود، بلکه با تمسخر برخی از حاضران روبرو می‌شود.

به گزارش فرارو، سر آخر برگزارکنندگان کوتاه می‌آیند و میکروفن را به این مرد معتاد می‌رسانند و او با نوحه خوانی غم انگیز و زیبای خود حاضران در هیئت بهمئی‌های اسلام آباد بهبهان را شگفت زده می‌کند. برخی از حاضران سپس دوربین‌های خود را به کار می‌گیرند تا نوای او را ثبت و ضبط کنند. صدایی از پشت دوربین به گوش می‌رسد؛ او از فیلبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ او از فیلمبردار سوال می‌کند که آیا دوربین مخفی است؟ اما جواب مبهم است و نمی‌توان آن را حدس زد.

خواندن او ادامه پیدا می‌کند و مردم دور این مرد حلقه می‌زنند و سینه زنی خود را از سر می‌گیرند. این ویدیو که زمان ثبت و ضبط آن مشخص نشده، حالا میان کاربران دست به دست شده است و واکنش‌های تحسین برانگیز آن‌ها را به دنبال داشته است.

بخش اعظم کاربران معتقد بوده اند که نباید کسی را از روی ظاهرش قضاوت کرد. گروه دیگری ابراز امیدواری کرده اند که افراد محلی دست به کار شوند و این مرد را از دام این بیماری جانسوز نجات دهند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
1
یا عبداله به داد این جوان دلسوخته خودت برس و او را از دام بلای اعتیاد نجات بده
نظرات شما
پیشخوان