تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱

افت باورنکردنی ستاره تاریخ‌ساز پرسپولیس

مهدی عبدی در هفته اول لیگ بیست و دوم در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت و ۷۸ دقیقه هم برای تیمش بازی کرد.

مهدی عبدی

رویداد۲۴ با این حال مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست در مدت زمان حضور خود عملکرد خوبی داشته باشد و همین موضوع انتقادات از او را افزایش داد.

عبدی فصل گذشته در پرسپولیس عملکرد بدی نداشت و بدون احتساب پنالتی از بهترین گلزنان لیگ برتر بود اما مدتی است که شرایط خوبی ندارد. او که در سن و سال کم وارد پرسپولیس شد و سابقه گلزنی در مسابقات مهمی چون فینال لیگ قهرمانان آسیا و دربی پایتخت را در کارنامه دارد هنوز نتوانسته خیال هواداران را راحت کند و افت اخیرش هم انتقاداتی را به دنبال داشته است.

در این بین به نظر می‌رسد یکی از دلایل افت بحث در خصوص جذب مهاجم خارجی و هم‌چنین مصاحبه‌های فصل گذشته گل‌محمدی و بازیکنان در خصوص نداشتن یک مهاجم تمام‌کننده در ترکیب پرسپولیس باشد و شاید این مسئله روی اعتماد به نفس عبدی تاثیرگذار بوده است.

عبدی در مقطعی به دلیل حضور در جشن قهرمانی نساجی هم با یحیی دچار چالش شد که البته آنجا حق سرمربی پرسپولیس بود اما شاید مشکل این باشد که گل‌محمدی نتوانسته از نظر روحی مهاجم جوان خود را آماده کند.

مشابه این اتفاق سال‌ها قبل برای آرش برهانی رخ می‌داد و او هرگاه از نظر روحی و روانی آماده بود گلزنی می‌کرد اما در غیر این صورت نمی‌توانست عملکرد موثری داشته باشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان