تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۱۸ آبان ۱۳۹۵

عملیات جدید ارتش سوریه در حومه دمشق و تعقیب تروریست‌های فراری در غرب «حلب»

منابع میدانی در حومه دمشق از آغاز عملیات نظامی غافلگیرکننده نیروهای ارتش در حومه شرقی دمشق با هدف تشدید محاصره تروریست‌های تکفیری در شهر«دوما» خبر دادند.
رویداد۲۴- منابع میدانی در حومه دمشق از آغاز عملیات نظامی غافلگیرکننده نیروهای ارتش در حومه شرقی دمشق با هدف تشدید محاصره تروریست‌های تکفیری در شهر«دوما» خبر دادند.
 
 یک منبع میدانی در جبهه‌های غوطه شرقی اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه عملیات نظامی غافلگیرکننده‌ای را در مزارع غرب شهرک الریحان در نزدیکی شهر دوما آغاز کرده‌اند که هدف از این عملیات تحکیم محاصره این شهرک تحت اشغال تروریست‌های تکفیری است. این مناطق از چند ماه پیش شاهد درگیری‌های شدید بوده است.
 
این منبع با بیان این مطلب به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای ارتش با پیشروی در این مناطق، چندین مزرعه در سمت غرب این شهرک را پس از محاصره گروه‌های تروریستی وابسته به گروهک جیش‌الاسلام که در این مزارع موضع گرفته بودند، پاکسازی کردند که در جریان آن شماری از تروریست‌ها کشته شدند.
 
این منبع افزود نیروهای ارتش لحظاتی پیش عملیات نظامی را از سمت شهرک المحمدیه با هدف ورود به تپه فرزات در عمق غوطه شرقی که یک نقطه راهبردی قلمداد می‌شود، آغاز کرده است.
 
از جبهه حلب هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش سوریه با توپخانه، مواضع گروه‌های تروریستی را در مدرسه الحکمه و منطقه الراشدین در جنوب غربی حلب با هدف پاکسازی آنها هدف قرار می‌دهند.
 
ارتش سوریه پس از پاکسازی مجتمع مسکونی 1070 در صبح امروز، تحرکات تروریست‌های فراری را هدف قرار می‌دهد، همچنین دو دستگاه تانک و دو خودروی تروریست‌ها هنگام فرار به سمت منطقه  الراشدین منهدم شد.
 
خبر دیگر اینکه جنگنده‌های ارتش سوریه مواضع گروه‌های تروریستی را در عین ترما، زملکا و جوبر در حومه شرقی دمشق هدف قرار دادند.
منبع: تسنیم
برچسب ها: داعش ، حلب ، دمشق ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان