تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

طلسم شکنی پرسپولیس در هفته تاریخی استقلال

سه هفته از لیگ برتر سپری شد که در این سه هفته نتایج جالب توجهی از سوی برخی از تیم‌ها رقم خورده است. بعد از دو هفته فقر گلزنی که به ترتیب ۱۴ و ۱۵ گل در بازی‌های بود این هفته ۱۹ گل از خط دروازه‌ها رد شد تا آمار گلزنی در لیگ بهبود پیدا کند.  

پرسپولیس و استقلال

رویداد۲۴ در این سه هفته تیم تراکتور که با تغییر سرمربی انتظار می رفت شرایط بهتری را داشته باشد 2 باخت و یک تساوی به دست آورده و باعث شده تا در قعر جدول همسایه ملوان باشد. تراکتور برای فصل جدید کم هزینه نکرده و اینکه چرا هنوز نتوانسته در قامت مدعی باشد عجیب است. 

پرسپولیس هم بعد از دو تساوی ناامید کننده بدون گل سرانجام مقابل آلومینیوم که همیشه گربه سیاه این تیم بوده، با یک گل برد که آن گل را هم میلاد سرلکی به ثمر رساند که مهاجم نیست. آن هم در روزی که لوکادیا در ترکیب پرسپولیس رونمایی شد و نشان داد از شرایط آرمانی خیلی فاصله دارد. 

استقلال با ساپینتوی هیجانی در کنار خط و در روز تاریخی حضور بانوان استقلالی در آزادی با برد اقتصادی یک بر صفر خود را مدعی حفظ کرد اما سپاهان که دو برد خوب کسب کرده بود این بار مقابل گل گهر امیر قلعه نویی متوقف شد، آن هم در روزی که تیم سیرجانی به وضعیت داوری خیلی گلایه مند بود. 

تیم های ذوب  آهن و مس رفسنجان هم از وارد جالب لیگ هستند. سه تساوی در سه هفته ابتدایی. تیم های نفت مسجد سلیمان، هوادار و نفت آبادان هم در سه هفته هم برد، باخت و تساوی را داشته اند تا نشان دهند هنوز به ثبات در نتیجه گیری نرسیده اند. دو تیم آلومینیوم و مس کرمان نیز با دو باخت و یک برد نیازمند زمان برای رسیدن به نتیجه هستند. نساجی با حمید مطهری هنوز به برد نرسیده و با دو تساوی و یک باخت کار سختی در پیش دارد. ملوان تازه به لیگ راه یافته نیز با دو باخت و یک تساوی در قعر جدول است و باید دید مازیار زارع می تواند به تیمش سروسامان بدهد یا خیر. 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
اینی که نوشتی یعنی چه ؟
"تیم های ذوب آهن و مس رفسنجان هم از وارد جالب لیگ هستند"
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان