تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۱

دانلود فیلم جدید

انتخاب یک فیلم مناسب این روزها به یکی از مشکلات اساسی برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است، برای بهترین انتخاب در دانلود فیلم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

دانلود فیلم جدید

رویداد۲۴ انتخاب یک فیلم مناسب این روزها به یکی از مشکلات اساسی برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده است، چرا که تماشا فیلم اولین گزینه ای است که برای وقت های خالی انتخاب می کنید، این مشکلات به علت متفاوت بودن سلیقه هاست، چرا که از دید افراد بهترین فیلم شامل ویژگی هایست که آن ویژگی ها فقط از دید خودشان برترین ویژگی ها هستند برای مثال شخصی فیلمی را برتر می داند که فروش بالایی داشته باشد و شخصی فیلمی را برتر می داند که بازیگران مطرح دنیا در آن ایفای نقش کرده باشد، اما می توان به این نتیجه رسید که امتیازات و همچنین نظرات کاربرانی که آن فیلم را دیده باشند می تواند بر روی انتخاب آن فیلم و سریال برای تماشا تاثیر بسیار بالایی داشته باشد؛ لذا برای بهترین انتخاب در دانلود فیلم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مرگ بر روی نیل (Death on the Nile)
کنت برانا در فیلم سینمایی «مرگ بر روی نیل» علاوه بر کارگردانی، نقش هرکول پوآرو را بر عهده خواهد داشت. برانا پس از موفقیت نسبتا غافلگیرکننده فیلمی که سال ۲۰۱۷ تحت عنوان «قتل در قطار سریع‌ السیر شرق» (Murder on the Orient Express) کارگردانی کرد، یک بار دیگر در همین نقش ظاهر خواهد شد. تاکنون مشخص شده نام‌های شناخته ‌شده‌ای چون تام بیتمن، آنت بنینگ، گل گدوت، آرمی همر و رز لزلی به‌عنوان بازیگر به این پروژه سینمایی پیوسته ‌اند. فیلم سینمایی مرگ بر روی نیل با فیلم‌ نامه ‌ای از مایکل گرین اقتباسی است و رمانی به همین نام نوشته آگاتا کریستی استفاده شده و این سومین اقتباس از رمان کریستی است. اولین اقتباس سینمایی از این رمان سال ۱۹۷۸ با فیلم جان گیلرمین روی پرده رفت. سپس طی سال ۲۰۰۴ از مجموعه «پوآروی آگاتا کریستی» (Agatha Christie’s Poirot) قسمتی پخش شد که از این رمان اقتباس شده بود.

فیلم شگفت انگیز و سیاه چاله Marvelous and the Black Hole 2021
فیلم شگفت انگیز و سیاه چاله محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه کیت سنگ است، این اثر ششمین تجربه کارگردانی و اولین فیلم بلند سینمایی کیت سنگ می باشد که در سال 2021 منتشر شده است. این کارگردان که فعالیت هنری خود را از سال 2007 آغاز نموده است تا کنون نزدیک به 5 فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است و حال تصمیم گرفت که جدیدترین فیلم خود که مصادف است با اولین فیلم بلندش را با عنوان Marvelous and the Black Hole در تاریخ 31 ژانویه 2021 برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندیس به نمایش بگذارد.همچنین این فیلم در جشنواره بین المللی فیلم کلیولند در سال 2022 نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه نیز گردید؛ خلاصه داستان : فیلم شگفت انگیز و سیاه چاله 2021 نوجوانی بزهکار به نام سمی، با یک شعبده باز بداخلاق به نام مارگو، رابطه ای دوستانه برقرار می کند. در ادامه، مارگو به سمی کمک می کند که مسیر درست را در زندگی پیدا کند و...

دانلود فیلم Thor: Love and Thunder
دانلود فیلم جدید
یکی از بهترین فیلم های مارول را می توان به جرعت ثور دانست، این فیلم داستان فردی ابر قهرمان به همراه یک چکش جادویی است، اما این بار داستان متفاوتی از آن ساخته شده است، چرا که با آمدن ثور در قامت یک زن در این فیلم او در این رابطه می‌ گوید: داستان آن فوق ‌العاده است. این داستان مملو از احساس، عشق و تندر است و برای اولین بار ثور را در قامت یک زن نشان می ‌دهد. در کنفرانس بین‌ المللی کامیک کان سن دیگو در سال ۲۰۱۹، کارگردان فیلم تور ۴ تایکا وایتیتی به همراه کریس همسورث و تسا تامپسون، به روی صحنه آمد. وایتیتی در مورد عنوان رسمی فیلم ثور ۴ گفت: «هیچ چیز در دنیا قوی ‌تر از عشق و تندر نیست.» ناتالی پورتمن باز هم به فیلم ‌های ثور برخواهد گشت و در فیلم ثور عشق و تندر ۴ هم در نقش جین فاستر حضور دارد. اما این بار او یک زن معمولی نخواهد بود، بلکه نقش ثور را به عنوان یک زن ایفا خواهد کرد. دانلود فیلم Thor: Love and Thunder به علت اینکه یکی از جدیدترین فیلم های مارول است توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

فیلم مسیر The Gateway 2021
فیلم مسیر محصول سال 2021 کشور آمریکا به کارگردانی میشل سیوتا و نویسندگی داستان و فیلمنامه آلِکس فلیکس بندانیا، اندرو لویتاس، میشل سیوتا است که به صورت مشترکا نویسندگی و داستان این فیلم را بر عهده داشته اند. در ابتدا این فیلم قرار بود که در سال 2013 ساخته و به اکران برسد و با عنوان جایی که فرشته ها می میرند روانه سینماها شود اما بنا به دلایلی فیلمنامه این اثر سینمایی با مشکلات متعددی روبرو شد و در لیست سیاه قرار گرفت و اجازه انتشار را پیدا نکرد حال پس از نزدیک به 10 سال این فیلم با تغییر نام و یک تغییرات جزئی در فیلمنامه خود با عنوان The Gateway در تاریخ 3 سپتامبر 2021 در پلتفرم های آنلاین منتشر شد و هنرپیشگانی همچون شیا ویگهام، الیویا مان، تارین منینگ، تارین منینگ و فرانگ گریلو در این فیلم به هنرنمایی پرداخته اند؛ خلاصه داستان : فیلم مسیر 2021 در مورد یک مددکار اجتماعی بدشانس سعی دارد از مراجع خود در برابر همسرش که با عفو مشروط آزاد شده محافظت کند؛ همسری که یک دلال روانی مواد مخدر است و می خواهد مواد جاساز شده ارزشمندش را به دست بیاورد.

دانلود فیلم Prey
دانلود فیلم جدید
Prey یا طعمه محصول ۲۰۲۲ آمریکا است. فیلم طعمه Prey یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دن تراختنبرگ و نویسندگی پاتریک آیسون است که بر اساس فرانچایز Predator توسط جیم توماس و جان توماس ساخته شده است. این پنجمین قسمت از این فرانچایز و پیش درآمد چهار فیلم اول است. توسعه فیلم در زمان تولید فیلم The Predator در سال ۲۰۱۸ آغاز شد، زمانی که تراختنبرگ و آیسون با جان دیویس تهیه کننده، با مفهومی که از سال ۲۰۱۶ مفهوم سازی کرده بودند، به سراغ تهیه کننده آن رفتند. این فرنچایز، به عنوان یک داستان اصلی برای تبهکاران اصلی خدمت می کند و توضیح می دهد که چگونه برای اولین بار به زمین آمده است، دانلود فیلم Prey یکی از بهترین فیلم هایست که می تواند در لیست گزینه های شما قرار بگیرد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان