تاریخ انتشار: ۱۷:۵۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۱

ماجرای حضور اسطوره‌ی فوتبال ایتالیا در پرسپولیس چه بود؟

نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد اما...

تیم پرسپولیس

رویداد۲۴  ایرنا نوشت: اسطوره ایتالیایی ممکن بود به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود، اما یک اتفاق منجر شد این اتفاق بزرگ لغو شود.

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اقدامات زیادی را انجام داد، اما تغییرات تنها منوط به کادر بازیکنان نبود و تغییر و تحولات زیادی را در کادر فنی باشگاه هم شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید: مهاجم جنجالی پرسپولیس در تست‌های پزشکی + عکس


پس از پایان فصل حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم پور از جمع سرخپوشان جدا شدند تا کادر مدیریت باشگاه به غیر از چالش جذب بازیکن، چالش انتخاب مربی را هم داشته باشند.

در همین راستا ابتدا باشگاه په په لوسادا اسپانیایی را به عنوان مربی بدنساز به خدمت گرفت و پس از آن هم ننکا برزیلی به عنوان مربی دروازه بان‌ها به جمع سرخپوشان اضافه شد، اما انتخاب دستیار اول به یکی از چالش‌های اصلی تبدیل شده بود که پروسه طولانی مدتی را هم در پی داشت.

چندین و چند گزینه مورد بررسی مسوولان باشگاه و کادرفنی قرار گرفتند، اما در شرایطی که تنها دو هفته به شروع بازی‌ها باقی مانده بود اوسمار لوس ویرا به جمع سرخپوشان اضافه شد.

در این میان گزینه‌های زیادی به یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس معرفی شدند که هر یک بنا به دلایلی لغو شد، اما یکی دو نام منحصر به فرد هم در بین گزینه‌ها دیده می‌شد.

یک مربی اسپانیایی که سابقه کار در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را همراه لوییس انریکه همراه داشت، یکی از نام‌های جذابی بود که مطرح شد، اما گزینه اصلی کسی نبود جز الساندرو نستا اسطوره تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان.

نستا توسط یک رابط به پرسپولیس معرفی و مذاکراتی هم صورت گرفت. پس از اینکه این اسطوره ایتالیایی تحقیقاتش را در مورد پرسپولیس انجام داد این پیشنهاد را قبول کرد. در همین راستا مبلغی حدود ۴۰۰ هزار یورو هم برای حضور او در پرسپولیس در نظر گرفته شد که مورد قبول این مربی قرار گرفت، اما به یک علت این انتقال جذاب منتفی شد. آن هم مخالفت آقا یحیی.

این در حالی بود که گفته شد یک مربی که سابقه کار در کادرفنی تیم ملی ایتالیا را دارد هم به سرمربی سرخپوشان معرفی شده بود که او نیز مورد قبول گل‌محمدی واقع نشد.

در نهایت هم اوسمار لوس ویرا از برزیل دستیار گل‌محمدی در پرسپولیس شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان