تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

سی و یک سال گرامیداشت وحدت در اقتصاد و فرهنگ

این متن به یک وحدت در اقتصاد و فرهنگ و تجلی پیشرفت اقتصادی در آینه اصل همدلی اشاره دارد.

بیمه تعاونرویداد۲۴سی و یک سال پیش در اصل ۴۴ قانون اساسی، بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، مطرح و شرح و تفصیل آن در ۱۳ شهریور ۱۳۷۰، به تصویب مجلس رسید. در این راستا، وزارت تعاون به منظور اعمال نظارت دولت و حمایت و پشتیبانی از بخش تعاونی در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۷۰ تشکیل شد.

همکاری ارزنده و قابل توجه با اتاق بازرگانی و صنایع و معادن وکشاورزی جمهوری اسلامی ایران، مشارکت در برنامه ریزی های سازنده که موجبات توسعه بخش تعاونی در راستای پیشرفت اقتصادی کشور شد و ارائه خدمات فرهنگی و ترویچ و آموزش تعاون به منظور تقویت اصول و ارزش های تعاونی از جمله اقدامات حسنه ای بود که با توجه به مدیریت اثربخش در این بخش اجرایی شد.

تقویت پیوند بین تعاونی ها و ایجاد هماهنگی و همکاری بین آنها و برقرای پیوند بین بخش تعاون ایران و فعالان اقتصادی در کشور و خارج از آن و نیز توانمندسازی تعاونی ها در امور فنی، حقوقی، مالی، اداری و بازرگانی از دیگر دستاوردهایی بود که با همدلی تعاونی های ایران رنگ اجرا به خود گرفت و موجبات تعالی ساختار تعاونی ها را فراهم کرد.

خوشبختانه پیوند تعاونی ها سبب شد تا شرایطی برای صدور محصولات تعاونی ها و تأمین نیازمندی آنها با برگزاری نمایشگاه های داخلی و خارجی و ایجاد مراکز تجاری فراهم شده و بدین شکل در سال های اخیر که با محوریت «تولید» نامگذاری شده بودند گام های عملیاتی برای تحقق این شعار برداشته شود.
امروز و در آغاز روز تعاون، ضمن عرض تبریک باید اظهار امیدواری کرد تا روح دمیده شده در کالبد تعاونی ها، بیش از پیش در راستای تصمیم سازی و تصمیم گیر ی و نیز توسعه و اعتلای اقتصاد کشور جریان داشته باشد.

گفتنی است بیمه تعاون، تنها شرکت بیمه ای بخش تعاون و اولین شرکت تعاونی حاضر در فرابورس است که همواره تلاش کرده تا خدمات خود را به فراتر از تعاونی ها ارائه کرده و در راستای اعتلای این نام خدمت رسان باشد.

برچسب ها: بیمه تعاون
نظرات شما
پیشخوان