تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
مایلی‌کهن:

کی‌روش برای بازگشت حاضر است پول هم بدهد!

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حاضر است پول هم بدهد.

رقم قرارداد کارلوس کی‌روش

رویداد۲۴ محمد مایلی‌کهن در خصوص بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران و برکناری دراگان اسکوچیچ از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

ظاهرا بازگشت کی‌روش به فوتبال ایران قطعی شده است. نظر شما در این باره چیست؟
ابتدا بگذارید این اتفاق قطعی شود بعد در این باره صحبت کنید. من که بعید می‌دانم.

اما بر سر مبلغ قراردادش هم توافق شده که خیلی کم به نظر می‌رسد.
واقعا در این شرایط این آقا حاضر است یک پولی هم بدهد و به ایران بیاید چرا که برای سومین دوره متوالی در جام جهانی حضور پیدا می‌کند. چی از این بهتر. 

با این اتفاقات فکر می‌کنید تیم ملی چه نتیجه‌ای در قطر بگیرد؟ 
باز هم می‌گویم امیدوارم این اتفاق رخ ندهد اما اینکه خیال کنیم با اسکوچیچ هم به مرحله بعد می‌رسیم ذهنیت درستی نیست. حضور در جام جهانی یک اتفاق خوب بود که به آن رسیدیم. هر چند زمان ما تنها دو تیم به جام جهانی می‌رفتند و الان سهمیه ۴+۱ است.


بیشتربخوانید: واکنش تند کی‌روش در خصوص اخبار مذاکرات در ایران


قبول دارید بازگشت کی‌روش بازگشت رو به عقب است؟
نمی‌دانم چرا دارند تلاش می‌کنند او را بیاورند. او هم زمان داشت و هم تجربه. چه کاری کرد؟ جز این بود که زمان حضور او هر چه می‌خواستند برایش فراهم می‌کردند و مقامی برایش ساختند که از رییس جمهوری وقت هم بالاتر بود. او بعد از بازگشت تیم ملی اعلام کرد که باید رییس جمهوری را ببیند وگرنه به کشورش بازمی‌گردد که در کمتر از ۲۴ ساعت این اتفاق فراهم شد. 

می‌توان از این تیم در قطر انتظار نتیجه داشت؟
اگر نتیجه نگیرند هم بهانه‌اش موجود است. ۲ ماه زمان مانده و می‌گویند زمان لازم را برای آماده‌سازی نداشتند. از طرفی اگر هم سرمربی تغییر نکند انقدر با شخصیت سرمربی کروات بازی کردند که نمی‌توان انتظار کار بزرگ داشت.

اما قبول دارید حیف است نسل الان تیم ملی با این اتفاقات بسوزد؟
نسل خوبی در تیم ملی حضور دارند اما هیچ نسلی را نمی‌شود با تیم ۱۹۹۶ مقایسه کرد. الان می‌گوییم بیشتر بازیکنان لژیونر هستند. از این تعداد چند نفر در باشگاه‌هایشان فیکس هستند؟ غیر از طارمی چه کسی فیکس است؟ الان می‌گوییم بازیکنی مثل قدوس را در انگلیس داریم. او چند دقیقه برای تیمش بازی کرده؟

چه توقعی از مسوولان جدید فدراسیون فوتبال دارید؟
آنها پیش از این یک تجربه از حضور در فدراسیون را دارند. آنها باید از تجربیات تلخ و شیرین خود درس بگیرند و تجربیات تلخ را هم تبدیل به شیرینی کنند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان