تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۴۰۲

بهترین هتل‌های قشم

اگر قصد سفر و بازدید از جزیره قشم را دارید، لازم است با بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های این جزیره آشنا شوید، تا با توجه به وضعیت مالی و نیاز‌های سفر بتوانید بهترین هتل را مناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

هتل‌های جزیره قشم

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: اگر برای سفر به جزیره زیبای قشم برنامه‌ریزی می‌کنید، لازم است با هتل‌های این جزیره آشنا شوید تا بتوانید با توجه‌ به امکانات رفاهی و موقعیت جغرافیایی بهترین اقامتگاه را انتخاب کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا انواع اقامتگاه‌ها و هتل‌های جزیره قشم را به شما معرفی کنیم، در هر بخش از امکانات رفاهی، جزئیات واحد‌ها و آدرس هتل در جزیره قشم خواهیم گفت، که باعث می‌شود شما در گزینش بهترین هتل و اقامتگاه متناسب با شرایط خود، انتخاب بهتری داشته باشید.

بهترین هتل‌های قشم

جزیره قشم دارای هتل‌های زیبایی است که در زمان اقامت در کیش می‌توانید از فضای آن‌ها لذت ببرید. هتل آوینا در بهترین هتل‌های قشم، هتل هانی و یک اقامت آرام، هتل کیمیا ۴ از ۳ ستاره‌های باکیفیت، هتل آرکا در بهترین هتل‌های قشم، هتل پرشین گلف در بهترین هتل‌های قشم، هتل مارینا ۱ از بهترین‌های قشم و هتل بهشت خنکا در گرمای قشم از جمله بهترین هتل‌های جزیره قشم هستند.

ویژگی هتل‌های پنج ستاره قشم چیست؟

هتل‌های پنج ستاره از ویژگی‌های بسیار لوکس و شگفت‌انگیز برخوردارند. این هتل‌ها معمولاً دارای امکانات بسیار زیادی مانند استخر، سونا، سالن ورزشی، رستوران‌های با منوی با کیفیت و متنوع، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، خدمات آب‌گرم و استخر، خدمات آب‌پزشکی و ماساژ، خدمات نظافت و لباسشویی حرفه‌ای و ... هستند.

همچنین هتل‌های پنج ستاره دارای اتاق‌های فضای بزرگ و لوکس با تجهیزات رفاهی مدرن مانند تلویزیون ال سی دی، کولر گازی، گرمایش مرکزی، حمام با تجهيزات به روز و ... هستند. علاوه بر این، خدمات پذیرش در هتل‌های پنج ستاره بسيار حرفه‌ای است. کادر پذیرش در این هتل‌ها به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مسافران قرار دارند و تلاش ميکنند تا نيازهاي آنان را به بهترين شكل ممكن برطرف كنند. به علاوه، این هتل‌ها دارای مناظر طبيعي فوق العادة و قابل تحسین است که به محضوران چشمان خود رضایت بخش است.

هتل پنج ستاره زیگورات جزیره قشم

هتل زیبا و لوکس زیگورات جزیره قشم، نخستین هتل پنج ستاره این جزیره است، که در مجموع در ۲۵ طبقه ساخته شده و ۲۰۰ واحد اقامتی دارد. این ساختمان ۱۱۰ متری در حال ساخت و گسترش امکانات خود است و به دلیل سبک خاص طراحی و معماری به یکی از جاذبه‌ها و نماد‌های جزیره قشم تبدیل شده است.

هتل پنج ستاره زیگورات یکی از بهترین هتل‌های جزیره قشم است که به‌صورت مربعی ساخته شده و در آن سطح مقطع طبقات بالاتر نسبت به همکف و طبقه اول کوچک‌تر بوده و مقداری عقب‌نشینی کرده است. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که انگار طبقات حول محور خود می‌چرخند و تصویری رقصان به هتل داده‌اند. این رقص هندسی در هتل باعث شده تا زیگورات به‌عنوان بهترین هتل‌های قشم ظاهری متفاوت و خاص داشته باشد.

آدرس هتل زیگورات: ساحل جنوبی جزیره قشم

هتل پنج ستاره سورینت قشم

هتل پنج ستاره سورینت، یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره قشم است، که در حال احداث بوده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی ویژه‌ای شامل استخر، سالن ورزش، سالن همایش، سونا و جکوزی دارد. شیوه و سبک طراحی سالن همایش هتل سورینت باعث شده است تا به محلی مناسب برای برگزاری جلسات کاری، همایش‌ها و میهمانی‌ها تبدیل شود.

برای طراحی هتل پنج ستاره سورینت از اشکال هندسی مفهومی استفاده شده، که تمامی آن‌ها مطابق با استاندار‌دهای روز دنیا است. باتوجه‌به اینکه هتل هنوز به بهره‌برداری نرسیده، بنابراین هنوز اطلاعاتی از امکانات رفاهی اتاق‌ها و سطح خدمات ارائه شده توسط این هتل در دسترس نیست.

آدرس هتل سورینت قشم: قشم، میدان گلها، بلوار ۲۲ بهمن

هتل چهار ستاره ساحل طلایی قشم

هتل چهار ستاره ساحل طلایی، یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم است، که در فاصله ۱۵ کیلومتری از مرکز این شهر واقع شده و در سال ۱۳۸۷ تاسیس شده است. همچنین در سال ۱۳۹۷ به منظور ارتقاء سطح کیفیت امکانات رفاهی و افزایش رضایت مندی گردشگران این هتل چهار ستاره به طور کامل بازسازی شده است.

از جمله امکانات رفاهی و خدماتی هتل ساحل طلایی می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ خودرو با ظرفیت ۲۰ خودرو به‌صورت رایگان، کافی‌شاپ، فضای سبز، اتاق چمدان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، پذیرش ۲۴ساعته، خدمات خانه‌داری، استخر، خشک‌شویی، فروشگاه و صندوق امانات اشاره کرد.

آدرس هتل ساحل طلایی قشم: قشم، جاده ساحلی جنوبی، مقابل زیارتگاه شاه شهید

هتل چهار ستاره آوینا جزیره قشم

 

یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های چهار ستاره جزیره قشم، هتل آوینا است، که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و ازجمله مهم‌ترین مزایای آن دسترسی آسان و سریع به خلیج‌فارس و مجتمع‌های تجاری مختلفی، چون سیتی‌سنتر است. این هتل چهار ستاره در مجموع در ۷ طبقه و ۴۰ واحد اقامتی ساخته شده است که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های دوتخته استاندارد، اتاق دوتخته اکونومی رو به پاسیو، سوئیت یک‌خوابه دونفره، اتاق سه‌تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره از قبل اقدام کنید.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره می‌توان به رستوران با ظرفیت ۵۰ نفر، پارکینگ خودرو با ظرفیت ۱۰ خودرو به‌صورت رایگان، صندوق امانات، کافی‌شاپ، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، خدمات باربری، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، شبکه پخش فیلم، پذیرش ۲۴ساعته، کافی‌نت، خدمات تور و تاکسی‌سرویس اشاره کرد.

آدرس هتل آوینا قشم: قشم، میدان ولایت، بلوار باهنر

هتل چهار ستاره هانی جزیره قشم

هتل چهار ستاره هانی یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره قشم است، که در سه طبقه ساخته شده و حدود ۶۰ واحد اقامتی و سوئیت دارد. این هتل در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده و درنتیجه یکی از جدیدترین واحد‌های اقامتی جزیره قشم مطابق با استاندار‌های بین المللی است.

ازجمله مهم‌ترین مزایای هتل چهار ستاره هانی می‌توان به دسترسی آسان و ساده به ساحل خلیج‌فارس و مجموعه‌های تفریحی و خرید مانند پارک زیتون، بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها و جزایر ناز اشاره کرد. همچنین این هتل انواع اتاق‌ها را با انواع امکانات رفاهی برای سلیقه‌های مختلف فراهم کرده است، اتاق‌های نظیر اتاق دوتخته دبل، اتاق سه‌تخته، اتاق دوتخته توئین و سوئیت یک‌خوابه چهارنفره.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل چهار ستاره هانی می‌توان به رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، پارکینگ با ظرفیت ۶۰ خودرو به‌صورت رایگان، اتاق چمدان، خدمات باربری، کافی‌شاپ، پذیرش ۲۴ساعته، تاکسی‌سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه و سالن بیلیارد اشاره کرد.

آدرس هتل هانی قشم: قشم، بلوار آزادگان، نبش لقمان ۱۱

هتل چهار ستاره ارم جزیره قشم

هتل چهار ستاره ارم جزیره قشم یکی از بهترین اقامتگاه‌های این جزیره است که در سال ۱۳۹۵ به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. هتل ارم قشم، چهار ستاره است و در ۵ طبقه ساخته شده است. مساحت این هتل معادل ۱۰ هزارمترمربع و زیربنای آن بیش از ۸ هزار متر مربع است. همچنین این هتل لوکس و مجلل، ۹۶ واحد اقامتی با ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ مهمان را دارد.

هتل چهار ستاره ارم قشم از طراحی بسیار شیک و زیبایی برخوردار بوده و نظافت در این هتل بسیار رعایت می‌شود. از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره می‌توان به رستوران، سالن صبحانه، کافی‌شاپ، سالن همایش، سالن بیلیارد، سالن آمفی تئاتر، سالن بدنسازی، زمین تنیس، اتاق بازی کودک، سالن بازی‌های رایانه‌ای، فضای سبز، آبنما و فواره موزیکال، آلاچیق، چایخانه سنتی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی در اتاق‌ها و اینترنت رایگان اشاره کرد.

آدرس هتل ارم: قشم، بلوار آزادگان، روبه‌روی شیلات

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان