تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

درخواست جنجالی شریعتمداری از قوه قضاییه: اصلاح‌طلبان از مرگ مهسا امینی خشنودند، احضارشان کنید

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات نظیر محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری، جبهه اصلاحات، حزب اتحاد ملت، حزب کارگزاران و یک مشت آدم‌ها و گروه‌های دم دستی دیگر، نه فقط از فوت خانم مهسا امینی متأسف نیستند بلکه از این اتفاق ناگوار خشنود و خوشحال نیز هستند.

مهسا امینی

رویداد۲۴ حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات نظیر محمد خاتمی، جهانگیری، عبدالله نوری، جبهه اصلاحات، حزب اتحاد ملت، حزب کارگزاران و یک مشت آدم‌ها و گروه‌های دم دستی دیگر، نه فقط از فوت خانم مهسا امینی متأسف نیستند بلکه از این اتفاق ناگوار خشنود و خوشحال نیز هستند و این رخداد تاسف‌آور را فرصتی برای خالی کردن عقده‌های فرو خورده خود از پیروزی‌های چشمگیر اسلام و انقلاب و مخصوصاً حماسه بی‌نظیر راهپیمایی اربعین تلقی می‌کنند.

به گزارش «انتخاب»، شریعتمداری ادامه داد: کارنامه این طیف به وضوح نشان می‌دهد که ابراز تاسف آنها از فوت خانم مهسا امینی نمی‌تواند با هویت برملا شده آنها همخوانی داشته باشد! و به ماجرای همان شخصی شبیه است که به استفاده از انواع مواد مخدر آلوده بود و در همان حال برای فریب دیگران ادعا می‌کرد که برای سلامت قلب حتی از نوشیدن چای پُر رنگ هم خودداری می‌کند! تعجب نکنید. بخوانید!

اسناد ارائه شده از سوی مسئولان و مخصوصاً فیلمی که از محل وقوع حادثه منتشر شده است کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که فوت خانم مهسا امینی بر اثر سکته قلبی بوده است اتفاقی که در هر جای دیگری نیز احتمال وقوع آن وجود داشته و نمی‌تواند کمترین ربطی به نیروی انتظامی داشته باشد و برخلاف آنچه که طیف مورد اشاره ادعا می‌کنند، ضرب و شتم و یا هیچ برخورد فیزیکی دیگری در میان نبوده است.

پزشک قانونی نیز تاکید کرده است که هیچ آثاری از ضرب و شتم در پیکر متوفی وجود ندارد. با این حال مسئولان ذی‌ربط اعلام کرده‌اند که به تحقیقات خود ادامه خواهند داد. اکنون سؤال این است که کدام انسان برخوردار از ‌اندک شعور و یا کمترین احساس مسئولیت به خود اجازه می‌دهد که از ماجرای تأسف‌آور یاد شده با عنوان «‌قتل‌»! یاد کرده و این ادعای دروغ را با هدف حمله به نظام و نیروی انتظامی در بوق و کرنا کند؟!

مدعیان اصلاحات در جریان فتنه آمریکایی‌- اسرائیلی ۸۸، قتل مشکوک ندا آقا سلطان را نیز به نظام نسبت دادند و حال آن‌که فیلم منتشر شده از آن ماجرا به وضوح نشان می‌داد که از دقایقی قبل از اصابت گلوله به خانم آقا سلطان، دوربین روی چهره او زوم شده بود! و حکایت از آن داشت که فیلمبردار از قبل منتظر وقوع حادثه بوده است!


بیشتربخوانید: رسانه‌های جهان درباره درگذشت مهسا امینی چه گفتند؟


همین طیف در همان جریان فتنه آمریکایی‌- اسرائیلی ۸۸ از دختر خانمی نام بردند که در آشوب‌های خیابانی به قتل رسیده است و برای او مجلس ختم هم برگزار کردند. چند روز بعد آن دختر خانم با اعلام تنفر از اصلاحاتچی‌ها اعلام کرد که خبر قتل او دروغ بوده است و از خاتمی و موسوی ابراز انزجار کرد ولی نه ملاقات‌کننده با جرج سوروس صهیونیست و نه موسوی عضو تشکیلات فراماسونری لام تا کام پاسخی ندادند!

هیاهوی مشترک طیف یاد شده و اسرائیل و آمریکا و انگلیس در حالی است که حماسه عظیم راهپیمایی اربعین، دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها را عمیقاً به خشم آورده است. حالا به تیترها و صفحات اول روزنامه‌های زنجیره‌ای نگاه کنید تقریباً (و در مواردی تحقیقاً‌) هیچ خبری از این رخداد عظیم و بی‌نظیر دیده نمی‌شود و در همان حال موضوعاتی نظیر آنچه به آن اشاره شد، به تیتر و عکس صفحه اول آنها تبدیل می‌شود. مدعیان اصلاحات و نشریات و سایت‌های آنها در حالی به بزرگ‌نمایی همراه با سیاه‌نمایی برخی از مسائل مشغولند که درباره رخدادهای شرم‌آور و ضدبشری دوستان آمریکایی و اسرائیلی خود زبان به کام و قلم به نیام کشیده‌اند. به عنوان مثال، اعتراف رسمی مقامات آمریکایی که سالانه بیش از هزار شهروند آمریکا و عمدتاً سیاه‌پوست در خیابان‌های این کشور به دست پلیس کشته می‌شوند و یا تیراندازی‌های منجر به قتل صدها انسان در آمریکا و انگلیس، چاقوکشی‌های پی‌درپی صهیونیست‌ها و... را نادیده می‌گیرند و...

حق مسلم و قانونی و شرعی مردم است که با این پلشتی‌ها برخورد قاطعانه شود و به عنوان یک گام موثر و افشاکننده پیشنهاد می‌شود دستگاه قضایی افرادی نظیر آقایان محمد خاتمی و جهانگیری و عبدالله نوری و... چند مدعی اصلاحات دیگر را احضار کند و در یک نشست رودررو از آنها بخواهد دلائل و اسناد خود را درباره ادعای قتل‌! خانم مهسا امینی ارائه کنند و از این نشست فیلم تهیه کرده و برای اطلاع عموم مردم از تلویزیون پخش شود. در این حالت، اگر آقایان سند و شاهد و قرینه‌ای برای ادعای خود داشته باشند ارائه می‌کنند و چنان‌که سند و دلیلی در چنته نداشته باشند (که ندارند)، دروغ‌پردازی‌های آنها برای همگان برملا خواهد شد. بسم‌الله این گوی و این میدان!

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
جارکش نفرت انگیز
ایزدی نجف ابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
با سلام و احترام
قصد نداشتم بنویسم ولی آقای شریعتمداری که انسانی ظاهر صلاح هستند توجه فرمایند... قیامت نزدیک هست.
لا تقف ما لیس لک به علم ان السمع و البصر و الفؤاد کل اولئک کان عنه مسئولا». (1)
2.در آیه 58 سوره احزاب نیز خداوند متعال در این رابطه می‌فرماید: «وَالَّذِینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا»؛ و کسانى‌که مردان و زنان مؤمن را بى‌‏آنکه مرتکب [عمل زشتى] شده باشند آزار مى‌‏رسانند قطعاً تهمت و گناهى آشکار به گردن گرفته‏‌اند».
3.امام صادق(ع) نیز حرمت مؤمن را بالاتر از کعبه دانسته و تهمت به مؤمن را سبب از بین رفتن ایمان و از بین رفتن حرمت‌ها می‌داند و می‌فرماید: «حرمت مؤمن از کعبه عظیم‌تر است» همچنین در حدیثی فرموده است: « آن‌گاه که مؤمن به برادرش تهمت زند ایمان در دل او ذوب می‌شود؛ همان‌گونه که نمک در آب ناپدید می‌شود».
3.پیامبر اکرم(ص) نیز در این رابطه فرموده است: «مَنْ بَهَتَ مُوْمِناً أَوْ مُۆْمِنَةً أَوْ قَالَ فِیهِ مَا لَیْسَ فِیهِ أَقَامَهُ اللَّهُ تَعَالَى یَوْمَ الْقِیَامَةِ عَلَى تَلٍّ مِنْ نَارٍ حَتَّى یَخْرُجَ مِمَّا قَالَهُ فِیهِ»؛ هر کس به مرد یا زن مومنه‌‌ای تهمت بزند یا درباره او چیزی بگوید که او مبرّا از آن است (اولیاء الهی می‌‌گویند حتی اگر فرض هم کردی، تا یقین حاصل نشود نباید بگویی) عزّوجلّ او را در روز رستاخیز بر تلّی از آتش قرار می‌‌دهد تا این‌که از حرف خود درباره آن شخص برگردد.

حضرت موسی ‌بن‌عمران(ع) می‌‌فرماید: «شیطان به‌صورت انسان آمد و گفت: موسی! من اگر بخواهم جامعه‌‌ای را ناامن کنم، در آن جامعه تهمت را زیاد می‌‌کنم و برای این‌که بخواهم تهمت را در جامعه زیاد کنم، بستر غبیت را فراهم می‌‌کنم چراکه اگر جامعه‌‌ای به غیبت دچار شد به تهمت دچار می‌شود».‌‌

امام علی(ع) نیز در این رابطه می‌‌فرمایند: «البُهتانُ عَلی البَری اَعظَمُ مِنَ السَّماء»؛ تهمت زدن به آدم بی‌‌گناه بزرگ تر از آسمان‌‌هاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
این معلوم الحال رو چرا بزرگ می کنید از کراهت صورتش ذاتش پیداست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
کشتار از جانب شما روی داده و بهانه دست طرف مقابل داده اید ....
این خاک بسان شما زنده خوارانی رو نه دیده و نه خواهد دید ....
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
1
تمامی این ها طرح بزرگی برای روزهای مبادا می باشد اگردقت کنید جناح تمامت خواه کار آن خانم چادری را با سپیده رشنودر اتوبوس بزرگ می کند تا نشان دهد مردم خودشان با همه چیز مقابله می کنند و اگر در روز مبادا مردم اعتراض کردند به نام مردم جامعه را به سمت کشتار سوق دهند مانند آن چیزی که در الجزایر اتفاق افتاد
يدعلي تويسركاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
1
0
حاج حسين آقاي شريعتمداري چرا افساد طلبان ( دنبالچه هاي صهيونيزم )خوشحال نباشند آنها از هرآنچه موجبات تهمت و افترا و آسيب به حكومت اسلامي ايران را فراهم كند خوشحال ميشوند حتي اگر زلزله اي به بزرگترين ميزان قابل تصور ايران و ايراني را منهدم كند به هر وسيله آن را به جمهوري اسلامي،اسلام ، مردم مسلمان، پاسدار ، بسيجي و شهيد مرتبطش ميكنند و علت اينهمه خباثت آنها تنها و تنها لقمه ها و نطفه هاي حرامي است كه از آن خورده اند و وجود شيطاني شان از آن شكل گرفته . مسلما هيچ غلطي هم نميتوانند بكنند ان شاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
0
2
اثرات گاز پیک نیکی مجددا برملا شده.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان