تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۱

رفتار نژادپرستانه شاه انگلیس در مواجه با یک فرد سیاه‌پوست +فیلم

اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.

رفتار نژادپرستانه شاه انگلیس در مواجه با یک فرد سیاه‌پوست +فیلم
رویداد۲۴ ویدئویی از «چارلز سوم» شاه جدید انگلیس منتشر شده که او را در حالی نشان می‌دهد که از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست امتناع می‌کند.

به گزارش فارس، در این ویدئو، او پس از دست دادن و خوش‌وبش با جمعیتی که برای مراسم خاکسپاری ملکه خارج از کاخ باکینگهام شرکت کرده‌اند، از دست دادن با یک مرد سیاه‌پوست آفریقایی خودداری می‌کند و او را نادید می‌گیرد و بعد به دست دادن با سایر افراد سفیدپوست ادامه می‌دهد.

این اقدام پادشاه انگلیس، واکنش‌ها و بحث‌های زیادی را در شبکه‌های مختلف اجتماعی برانگیخته و بسیاری او را یک نژادپرست سرسخت توصیف کرده‌اند. اقدام وی همچنین خشم کنیایی‌ها را به دنبال داشته است.

چارلز سوم که بعد از فوت مادرش ملکه «الیزابت دوم» به پادشاهی انگلیس رسیده به خاطر گاف‌های متعددش در روز‌های گذشته جنجالی شده و برای بسیاری یاد و خاطره پدرش، شاهزاده «فیلیپ» را زنده کرده است.

شاه انگلیس پیش از این، روز ۱۰ سپتامبر هم هنگام امضای چند سند رفتار تحقیرآمیزی با خدمتکارانش داشت که این مسئله بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در فیلم‌ها و تصاویری که کاربران منتشر کرده‌اند او با دندان‌های به‌هم‌فشرده و رفتار غضب‌آلود از یکی از دستیارانش می‌خواهد که چیزی را از سر راهش بردارد.

چارلز علاوه بر این گاف‌ها، در شرایطی وارث تاج و تخت شده که نامش با رسوایی‌های متعددی گره خورده است. به عنوان مثال، ماه پیش روزنامه تایمز گزارش داده بود پرنس «چارلز» شاه آینده انگلیس کیف پولی حاوی یک میلیون پوند از بستگان «اسامه بن‌لادن» رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده دریافت کرده است.

این روزنامه انگلیسی نوشت پرنس چارلز شخصاً این مبلغ را از «بکر بن‌لادن» و برادر او دریافت کرده که هر دو برادران ناتنی رهبر القاعده و مغز متفکر حملات یازده سپتامبر هستند.

زندگی شخصی چارلز و ازدواج او با پرنسس دایانا، شاهدخت ولز هم درگیر فراز و نشیب‌های متعددی بود. دایانا و چارلز سال ۱۹۸۱ نامزدی‌شان با یکدیگر را اعلام کردند، اما این ازدواج به دلیل روابط عاشقانه‌ای که چارلز پیش از زندگی با دایانا داشت دیری نپایید و آن‌ها در سال ۱۹۹۲ از هم جدا شدند. چارلز در این مدت رابطه‌اش را با «کامیلا پارکر» آغاز کرد و بعداً هم اعتراف کرد که با کاملیا رابطه عاشقانه داشته است.

بعدا دایانا در مصاحبه‌ای اعلام کرد که همسرش چارلز، همزمان با او به صورت پنهانی با کاملیا پارکر هم در ارتباط بوده و یکی از دلایل جدایی‌شان همین موضوع بوده است. دایانا سرانجام اوت سال ۱۹۹۷ در یک تصادف مشکوک رانندگی کشته شد.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: انگلستان
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان