تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس:

«افرادی از سوی صدا و سیما در مناظره فوت مهسا امینی دعوت شدند که اصل نظام را قبول ندارند»

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.

«افرادی از سوی صدا و سیما در مناظره فوت مهسا امینی دعوت شدند که اصل نظام را قبول ندارند»
رویداد۲۴ نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است گفت: برخی با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.

حسن نوروزی در گفتگو با تسنیم، اظهار داشت: برخی افرادی که از سوی صدا و سیما در مناظره فوت خانم مهسا امینی دعوت شدند افرادی بودند که در دادگاه‌ها پرونده داشته و در اتفاقات سال ۹۸ حضور فعال و اصل نظام و انقلاب را قبول ندارند.

نوروزی در ادامه به دعوت از روحانیون متخصص که به اصول قانونی اساسی و انقلاب اسلامی مسلط هستند در مناظره‌های مختلف تأکید کرد و گفت: وقایع مختلفی در کشور به وقوع می‌پیوندد که فوت خانم مهسا امینی هم یکی از همین مسائل در کشور است و نباید دستاویز مسائل سیاسی و سوژه رسانه‌های معاند و بیگانه شود.

وی با انتقاد از رفتار خصمانه اغتشاگران در به آتش‌کشیدن مسجد و پرچم مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: حمله عده‌ای افراد معلوم الحال به بانوان محجبه و برداشتن چادر همانند رضا خان قلدر برخلاف رفتار‌های عقلانی و اخلاقی در کشور است.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس تصریح کرد: آرامش جامعه نباید خدشه‌دار شود و دستگاه‌های امنیتی باید با اغتشاشگران که به امامزاده‌ها، مساجد و نوامیس مردم تجاوز می‌کنند برخورد قاطع کنند.


بیشتر بخوانید: کجای دین گفته مرد قلچماق، دختر مردم را در ون پرت کند/ هیچکس بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد نمی‌گوید خدا را شکر مرا ارشاد کردند


نوروزی ابراز داشت: مسئله فوت خانم مهسا امینی توسط پزشکی قانونی و دستگاه‌های ذیربط بررسی می‌شود و نباید از این مسئله به‌گونه‌ای دیگر بهره‌برداری کرد.

وی با بیان اینکه چرا همه اتفاقات و کمبود‌ها فقط توسط برخی افراد خاص در کشور دامن زده می‌شود تصریح کرد: سرکرده منافان و افراد وابسته به رژیم پهلوی با کوچک‌ترین اتفاق در کشور به دنبال برهم زدن جو روانی علیه انقلاب و مردم هستند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس به پاسداری از خون شهدا تأکید کرد و گفت: برخی هم که در ۸ سال گذشته حکومت را در دست داشتند با استفاده از فضای مجازی و رسانه به دنبال ناامن کردن جامعه هستند.

نوروزی در پایان خاطرنشان کرد: این‌گونه رفتار‌ها انقلاب و کشور را تضعیف می‌کند که نباید در مقابل اغتشاشگران تعلل کرد و آرامش جامعه از اولویت بالایی برخودار است.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
4
چرا فکر میکنی فقط روحانیون به قانون مسلط هستن و فقط شماها باید در صدا سیما حرف بزنین ...خب همین تفکر شما باعث شده که از شما متنفر هستیم چه اشکال داره نماینده ما هم در تلوزیون حرف بزنه ...در ضمن فورن برچسب ضد انقلاب نزنین ما همه کسورمونو دوست داریم اگر نظام هم بفکر ملت باشه هیچ مشکلی باهاش نداریم بفهمین اینو
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
3
قطعا فشار روانی-عقیدتی-سیاسی گشت ارشاد باعث وخامت حال مهسا امینی شد
در بعضی از مراکز ارشاد صدای قرآن را در بلندگو بیخ گوش شما انداخته و به صورت کر کننده ایی بالا میبرند تا جایی که شما از ناحیه گوش دچار خونریزی شوید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
0
2
هر کس حرفهای آقای کرباسچی رو در شبکه خبر دیده باشه، میدونه ایشون کاملا منطقی صحبت کرد
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
0
دستگیری عناصر داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش در اغتشاشات
آمریکا و متحدانش در عراق از گروهک تروریستی ضد انقلاب، منافقین و هم تروریست های داعش علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
ایران باید از آمریکا و متحدانش در عراق انتقام بگیرد.
عناصر گروهک تروریستی داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از طریق مرزهای کردستان عراق وارد ایران شده است.
عملکرد و رفتار و جنایات وحشیانه و حشی گری و غیر انسانی آشوبگران در کشور هیچ ارتباطی و ربطی به فوت مهسا امینی ندارد و نداشته است.
آمریکا و متحدانش حق حضور در عراق را ندارند
نظرات شما
پیشخوان